ایجاد و ساخت وب سایت شخصی در 5 مرحله
نوشته شده توسط : طراحی سایت

ایجاد وب سایت های شخصی بسیار ساده می باشد، در زیر مراحل ساخت آن را بیان می کنیم.

سایت های شخصی پیچیده نیستند. معمولا سایت های شخصی برای معرفی افراد ساخته می شود و دارای صفحات اصلی، تماس، پروفایل، گالری و سایر صفحات لازم می باشد. برای طراحی سایت شخصی می بایست مراحل زیر را انجام دهید.

نام دامنه

نام دامنه, که گاهی از آن به عنوان آدرس سایت یاد می شود, اولین موردی می باشد که برای طراحی وب سایت می بایست به آن توجه نمایید. به عنوان یک قاعده کلی, می بایست به محتوای صفحه سایت مربوط باشد, و همچنین می بایست کوتاه و ساده باشد تا در ذهن به حاطر سپرده شود. انتخاب نام دامنه مناسب تاثیر بسیاری در رنکینگ سایت در موتورهای جستجو خواهد داشت. شرکت های بسیاری برای ثبت دامنه وجود دارند می تواند دامنه خود را در هاست دارکوب ثبت نمایید. مقالات دامنه شما را در انتخاب نام دامنه مناسب یاری خواهد نمود.

انتخاب وب هاستینگ

انتخاب هاست مناسب تاثیر بسیاری در موفقیت وب سایت شما خواهد داشت. وب هاستینگ به شما فضای ارائه می نماید که اطلاعات سایت خود را در آن بارگذاری نمایید. موارد مهمی در انتخاب هاستینگ وجود دارد ولی هاست مناسب برای سایت شخصی فضای زیادی هم از نظر فضای دیسک و هم پهنای باند احتیاج ندارد و مهمترین مسئله آپتایم هاست می باشد. می توانید پلن های هاست دارکوب را مطالعه نمایید. بخش مقالات هاستینگ را مطالعه نمایید.

ظاهر و لایه بندی سایت

 

تاثیر روانی تصاویر در محیط وب از متون بیشتر می باشد. رنگ ها، فونت ها و تصاویر و قالب سایت اطلاعات خاصی را به کاربر سایت می دهند. برای طراحی مناسب سایت شرکت خود فقط نباید به قالب مورد علاقه خود و علاقه مندیهای خود تکیه نمایید بلکه می بایست ویژگی های لازم برای ایجاد کردن حس لازم در کاربر را به دقت انتخاب نمایید. تمامی رنگ ها، فونت ها، تصاویر سایت و قالب شخصیت سایت را معرفی می نماید. و همچنین هدف اصلی سایت می بایست مشخص باشد که در طراحی سایت لحاظ گردد. فقط کافی نیست که ظاهر سایت مناسب باشد بلکه سایت می بایست کاربر پسند باشد و دسترسی به اطلاعات ساده باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/705-ساخت-وب-سایت-شخصی-در-5-حرحله.html





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , طراحی وب , وب سایت , ساخت سایت , ساخت وب , ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: