نوشته شده توسط : طراحی سایت
خرید میزبانی وب سایت می تواند یک فرآیند طولانی بخاطر مدت زمانی که شما برای مقایسه قیمت ها، امکانات و آپ تایم در نظر می گیرید ، با این حال، هنگامی که برای میزبانی وب اقدام می کنید ، بسیاری از مردم این اشتباه را مرتکب می شوند که تمام تمرکز خود را صرف بر روی قیمت می گذارند به جای توجه کردن به تمام ویژگی های موجود در پکیج هاستینگی که به آنها ارائه داده می شود. اگر چه ارزان بودن قیمت هم مهم میباشد، من معتقدم که برای پیدا کردن یک هاست با تضمین آپ تایم حتی اگر هزینه آن کمی بیشتر باشد بسیار مهم تر میباشد، در حال حاضر، بسیاری ازشرکتهای میزبان وب آپ تایم تضمین شده ارائه می دهند اما بسیاری از آنها به وعدهای خود عمل نمی کنند.
هنگامی که از یک شرکت ، میزبان وب با آپ تایم تضمین شده خریداری می کنید ، شما خواهید دید که بسیاری از آنها  تضمین آپ تایم 99 درصدی می دهند ، حالا در برخی موارد این ادعا درست میباشد ، اما بسیاری از موارد دروغ می باشد ، برای چک کردن این هاست و اطمینان از تضمین اب تایم که به شما داده شده به جستجو گر گوگل رفته و Website uptime تایپ کرده ، شما را به چندین ابزار که می تواند به شما آپ تایم واقعی  یک هاست را نشان دهد ارتباط می دهد.
حتى اگر شما هاستی را پیدا کردید که کاملا مطابق ادعای ان شرکت نباشد ، و اگر امکانات و قیمت آنها مناسب بود ، بنابراین شما در انتخاب این هاست اشتباه نکرده اید ، با این حال، .زمانی که شما میزبانی را پیدا می کنید که ادعای تضمین آپ تایم آن 5 تا 10 درصد باشد و عملکرد ضعیف و قیمت نا مناسب داشته باشد ، در این صورت با از این میزبانی چشم پوشی کرد ، راه درست این است که میزبانی را پیدا کنید که  نیازها و احتیاجات شما را براورده کند.
تعداد کمی از شرکت های میزبانی وب وجود دارند که ویژگی های عالی در قیمت مناسب ارائه می دهند من به شما توصیه می کنم که نه تنها از این شرکت ها استفاده کنید بلکه به دوستان خود هم معرفی کنید و تجربه خود را با دوستانتان در اشتراک بگذارید ، شما همچنین می توانید با وارد شدن به فوروم آن شرکت ، کسانی با وضعیت مشابه شما می باشند بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند ، اگر چه آپ تایم همیشه مهم ترین عامل در انتخاب میزبانی نمی تواند باشد. از جمله این شرکت ها شرکت خدمات تحت وب دارکوب می باشد.
سورس و آدرس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
دیر یا زود همه مردم خواهند فهمید که هیچ چیزی در این دنیا رایگان نمیباشد. هر چند تعداد صدها هزار تبلیغات در اینترنت برای هاست رایگان وجود دارد ولی هر کسی نمی تواند در کار و کسب خود باقی بماند اگر ارائه کننده چیزهای مجانی باشد بنابراین چگونه شرکت های خدمات هاستینگ ارائه کننده خدمات هاست رایگان میباشند؟
یکی از راه ها این است که بخشی از پول خود را از طریق ثبت دامنه در می آورند. ثبت دامنه یک گام ضروری برای هر صاحب وب سایت در آینده میباشد ( بعضی از شرکت های هزینه کمی برای تعداد از گیم ها بین هزینه ماهیانه و هرینه سالیانه ثبن دامنه برای شما قرار می دهند برای مثال ماهانه 5 $ و هزینه ثبت 30$ و غیره ) .
یکی دیگر از راهایی در آمد این گونه شرکت ها اضافه کردن بنر تبلیغات در صفحات وب سایت شما میباشد. آنها برای هر زمان که این تبلیغ را نشان می دهند و یا هر کلیک بر آن پول دریافت می کنند و به آنها باید پرداخت شود. برخی ها هم هزینه اضافه به عنوان حمایت از اسپم و یا حمایت ویروس، حمایت از دزدیدن نام دامنه ، و یا بقیه خدمات علاوه بر هزینه اصلی ارائه می دهند. البته اگر شما احساس می کنید که به این گونه سرویس ها نیاز دارید باید آنها را خریداری کنید.
همچنین محدودیتهایی از قبیل فضای ذخیره سازی ، پهنای باند ، تعداد حساب ایمیل ، و غیره وجود دارد به این امید که شما بعد بیشتر به این چیزها نیاز خواهید داشت و تصمیم برای ارتقاء آن را بگیرید که البته با پرداخت هزینه خواهد بود.
بنابراین به اصطلاح انهایی که سرویس خدمات رایگان نامیده می شوند ارزش زمان گذاشتن و در نظر گرفتن را دارند؟ بله . موقعیت هایی که ممکن است کسی نیاز به ذخیره سازی ، پهنای باند ، و ایمیل و غیره زیاد نداشته باشد. فقط شرکت میزبانی را پیدا کنید که ارائه کننده نیازهای شما باشد. یکی از این شرکت ها doteasy.com میباشد این سایت بنر تبلیغاتی ندارد فقط هزینه سالیانه ثبت دامنه را برای شما خواهد داشت.
بنابراین اگر شما در وب سایت و اینترنت جدید باشید و فقط یک وب سایت شخصی برای خود می خواهید ، و یا یکی از ده ها دلایل دیگر بنابراین هاست رایگان راه خوبی برای شما میباشد.
منبع و آدرس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
با توجه به انواع متعددی از شرکت های هاستینگ وب که امروزه موجود میباشد ، انتخاب یک شرکت هاستینگ مناسب گاهی اوقات ممکن است یک کار دلهره آور باشد. اکثرتصمیم گیری برای انتخاب یک وب هاستینگ بنا بر قیمت مناسب می باشد البته این عامل نباید مهم باشد بسیاری از عوامل دیگر در انتخاب یک وب هاستینگ خوب دخیل میباشد.
اولین چیزی که شما نیاز به تصمیم گیری آن را دارید باید تعیین کنید چه نوع وب سایتی شما می خواهید داشته باشید. به عنوان مثال آیا می خواهید وب سایت شما شخصی باشد یا می خواهید یک وب سایت تجاری برای کسب و کار آنلاین باشد ؟ آیا خدمات تجاری الکترونیک مانند سبد خرید و حساب های تجاری نیاز دارید؟ آیا می خواهید توانایی انجام ویژگی های خاص از جمله توانایی برای اجرای اسکریپت CGI را داشته باشید ؟ تا چه حد شما قادر به پرداخت هزینه ماهانه هاستینگ خود خواهید بود؟ هزینه میزبانی وب به طور گسترده متفاوت میباشد از هاستینگ رایگان تا هزار دولار در ماه هزینه وجود دارد. با این حال شما به طور معمول یک حساب هاستینگ میزبانی وب را از حدود 10$ تا 50$ در ماه  بستگی به ویژگی های موجود در آن حساب هاستینگ پیدا خواهید کرد. اینها تنها برخی از سؤالات میباشد که شما باید قبل از انتخاب یک وب هاستینگ برای وب سایت خود ارزیابی کنید . این واقعا غیر ممکن است که بهترین راه حل برای انتخاب وب هاستینگ فقط هزینه آن باشد ویژگی های مهم دیگر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود مانند:
ثبت دامنه رایگان، پاسخ به مشکلات و سؤالات مشتریان به طور نا محدود ، ایمیل نامحدود ، فضای وب نامحدود برای تنظیم فروم ، ترافیک نامحدود ، CGI با اسکریپت های نصب شده ، و پشتیبانی 24 ساعته.
به خاطر داشته باشید همیشه هر آنچه پرداخت می کنید به همان اندازه دریافت می کنید. با هزینه 10$ در ماه هیچ یک از ویژگی های بالا را دریافت نخواهید کرد. این بستگی به نیاز های شما دارد.
یک وب سایت در اینترنت وجود دارد که صدها شرکت ارائه دهنده هاستینگ را با هم مقایسه می کند از نظر قیمت ویژگی و غیره . این وب سایت www.webhostlist.internetlist.com اما با تعداد بسیار زیاد هاستی که در این وب سایت موجود میباشد انتخاب یکی آز انها می تواند طاقت فرسا باشد .
یکی از بیشترین شکایت های که مردم از شرکت های هاستینگ دارند عدم پشتیبانی مشتریان میباشد. هر شرکت هاستینگی که شما انتخاب می کنید مطمئن شوید که آنها پشتیبانی 24 ساعته داشته باشند نه تنها از طریق اینترنت بلکه از طریق تلفن هم باید پشتیبانی داشته باشند . سرانجام شما ممکن است مشکلاتی در هاست خود داشته باشید و نیاز پشتیبانی 24 ساعته در هر 7 روز هفته خیلی از دردسرها را برای شما کم خواهد کرد .
علاوه بر این مطمئن شوید که شرکت هاستینگ برای ثبت دامنه از شما هیچ هزینه ای نگیرد. هر شرکت هاستینگ قابل اعتماد باید یک دامنه رایگان با هاست خود به مشتری ارائه دهد. اگر شرکتی این کار را انجام ندهد انتظار داشته باشید که برای انتقال دامنه در هنگام نیاز حتما از شما شارژ اضافی خواهد گرفت.
این شرکت شرکت هاستینگ دارکوب یک شرکت بین المللی میباشد با 12 سال سابقه کار در اینترنت و وب  در 5 قاره دنیا به 3 زبان خدمات خود را ارائه می دهد.
سورس و آدرس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
هاستینگ با ثبت یک دامنه به صورت رایگان
 

از امروز مورخ 1394/03/01 کلیه پکیج های وب هاستینگ دارکوب با ثبت یک دامنه به صورت رایگان عرضه می گردد و در صورتی که دامنه را در شرکت دیگری ثبت نموده اید عملیات انتقال و تمدید دامنه نیز برای کلیه پکیج های هاست دارکوب به صورت رایگان ارائه می گردد. سیستم عامل سرورهای دارکوب از نوع لینوکس می باشد و برای سایت های استاتیک و یا نوشته شده به زبان برنامه نویسی PHP مناسب می باشد.

دارکوب پلان های هاست با حجم 100 ، 500 ، 1000 ، 2000 و 5000 مگابایتی را در هاست های اشتراکی خود ارائه می نماید که پهنای باند ماهیانه این هاست های اشتراکی ده برابر حجم هاست می باشد. وب هاستینگ های دارکوب برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و آی پی های بلاک شده و مشکلات اسپم در آن ها وجود ندارد.

مشکلی که معمولا در هاستینگ های معمولی وجود دارد در ارسال و دریافت ایمیل می باشد به طوری که در زمان هایی ایمیل ارسال نمی گردد و یا دریافت ایمیل به مشکل مواجه می گردد. در کلیه پلان های هاست دارکوب حساب های ایمیل بهینه سازی شده اند و به طور مستمر توسط مدیر سیستم در حال کنترل می باشند تا زمانی که مشکلی برای ایمیل پیش آمد سریعا به شرکت صاحب وب سایت اطلاع داده شود.

آپتایم سرورهای هاست دارکوب 99.9 درصد می باشد و می توانید مطمئن باشید وب سایت شما همیشه آنلاین باشد. 99.9 درصد بسیار بالایی برای آپتایم بودن در بین سرورها می باشد به طوری که وب سایت حداکثر 8 دقیقه در روز دچار قطعی خواهد بود.

پکیج های هاستینگ لینوکس دارکوب با کنترل پانل Cpanel ارائه می گردد که این کنترل پانل هاستینگ نسبت به سایر پلان های هاستینگ امکانات بیشتری دارد و همیشه آخرین نسخه آن بر روی سرورها به صورت خودکار به روز رسانی می گردد.

سرورهای هاستینگ لینوکس برای سیستم های مدیریت محتوای PHP نظیر جوملا و وردپرس بهینه سازی کامل شده اند و نیازی به نگرانی از بابت نصب امکان و همچنین ست نمودن پارامترهای مورد نیاز برای راه اندازی این سیستم های مدیریت محتوا نیست. همچنین در کنترل پانل این هاستینگ ها سیستم های نصب آسان سیستم های مدیریت محتوا وجود دارد که به راحتی و توسط آنها می توانید نرم افزار مورد نظر را بر روی وب سایت خود نصب نمایید.

دارکوب در کلیه پکیج های وب هاستینگ خود یک دامنه را به صورت رایگان و سایر دامنه ها را با دریافت هزینه ثبت می نماید و دامنه پیش فرض انتخابی می تواند ir و یا com باشد.

برای رویت مشخصات هر کدام از پکیج های هاست دارکوب به صفحه اصلی وب سایت http://joomir.com مراجعه نمایید و بر روی پکیج مورد نظر کلیک نمایید:

  • هاست 100 مگابایتی
  • هاست 500 مگابایتی
  • هاست 1 گیگابایتی
  • هاست 2 گیگابایتی
  • هاست 5 گیگابایتی

کلیه پکیج های دارکوب شامل یک سال پشتیبانی نیز می باشند که به محض به وجود آمدن مشکل صاحبان سایت ها می توانند از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین و یا تماس تلفنی مشکلات خود را اعلام نمایند. البته این سرورها به صورت دوره ای توسط مدیر سیستم بررسی می گردد و در صورت وجود مشکل سریعا رفع می گردد.

مزیتی که سرورهای هاست دارکوب نسبت به سایر سرورها دارد سیستم بک آپ و فایل پشتیبان آن می باشد که همیشه چند نسخه از وب سایت طی چند ماه گذشته به صورت اتوماتیک بر روی سرور ذخیره می گردد تا زمانی که وب سایت نیاز به بازگردانی به حالت قبل داشت بتوان وب سایت را بازگردانی نمود. معمولا 6 نسخه از وب سایت بر روی سرور نگهداری می گردد.

یکی دیگر از مزایای هاست دارکوب میزان رم و سی پی یو اشتراکی بسیار بالا در سرورها می باشد که از این طریق سرعت لود بالا و همچنین قابلیت بالای اجرای برنامه تضمین می گردد. برای هر گرونه مشاوره در زمینه ثبت دامنه و خدمات هاستینگ با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

سورس و منبع:

هاستینگ با ثبت یک دامنه 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
نمایندگی فروش هاست دقیقا چیست؟ نمایندگی هاست یک راه صرفه جویی در هزینه برای شروع کسب وکار و درآمد آنلاین از طریق استفاده از برنامه هایی که به کاربران اجازه اجاره دادن پهنای باند و سرورها و اتصالات را می دهد و همچنین در عین حال نام تجاری خود را می توانند داشته باشند. بسیاری از شرکت های بزرگ هاستینگ وجود دارند محصولات خود را به صورت نمایندگی فروش و آن هم به دلیل کاهش در هزینه حفظ تجهیزات و صرفه جویی در هزینه پرسنل کاری عرضه می کنند.
نمایندگی هاستینگ
نمایندگی فروش هاستینگ بر اساس مقدار تعداد مشتریان در ماه و یا بر اساس یک زمان کمیسیون هزینه پرداخت می کند. این تفاوت بین برنامه های وابسته و نمایندگی فروش هاستینگ ارزان است. نمایندگی فروش تا حد زیادی بستگی به تعداد مشتریانی که در یک ماه می تواند کسب کند دارد. اگر شما تصمیم برای تبدیل شدن به یک نمایندگی فروش را دارید اول باید شما در مورد این که چه نوع محصولاتی و یا خدماتی را می خواهید به فروش برسانید  فکر کنید.
نمایندگی میزبانی وب یک روش خوب برای کسب و درآمد است و یک کسب و کار سود آور به حساب می آید تا زمانی که شما بتوانید آن را درک کنید. بسیاری از خدمات وب هاستینگ می تواند دوباره به فروش برسد. این شامل سرورهای فروشگاه های تجاری الکترونیکی و ارتباطات است. شرکت هاستینگ بزرگ نماینگی فروش خود را با آزادی عمل بالایی به مشتریان می دهد تا بتوانند رسیدگی به محصولاتی را که به فروش می رسانند را داشته باشند و بتوانند بر روی کسب و کار کلی خود تمرکز کنند. هنگامی که شما ذهن خود برای نماینده فروش بودن میزبانی وب آماده کردید گام بعدی انتخاب یک شرکت هاست خوب ارائه دهنده نمایندگی هاستینگ میباشند.
به یاد داشته باشید برای نمایندگی هاستینگ سراغ شرکت های تاسیس شده بروید نه آنهایی که به شما وعده پرداخت کمیسیون بالا را می دهند. بهتر است شرکتی با سابقه زیاد را انتخاب کنید چون شما مطمئن خواهید بود که آنها چگونه با مشتریان و محصولات فروش خود برخورد خواهند کرد. شرکت هاست بین المللی دارکوب یک انتخاب خوب برای شما میباشد ما انواع نمایندگی های هاستینگ میزبانی وب با مدیریت کامل در اختیار شما خواهیم گذاشت فقط در مقابل هزینه سالیانه  دریافت خواهیم کرد برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی می توانید با بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.
هنگامی که نمایندگی فروش شما راه اندازی شد چیز بعدی که شما باید انجام بدهید جذب مشتری میباشد. برای آنهایی که در نمایندگی فروش میزبانی وب تازه کار هستند و برای اولین بار کار خود را شروع می کنند بهتر است مشتریان با بودجه کار کوچکتر و کم را هدف خود قرار بدهند. بسیاری از مشتریان در بازار آنلاین وجود دارند که احتیاجی به خدمات و سرویس های بالا را ندارند. در نمایندگی فروش چیزی که شما هرگز نمی خواهید فراتر از محدویت است.
به یاد داشته باشید نمایندگی فروش هاست ارزان برای مشتریان شگفتی و سؤال بوجود می آورد که چه کسانی در حال اجرا در این شرکت میباشند. هنگامی که شما بر این کار مسلط شدید شما قادر به استفاده از سرویس هایی که به شما اجازه انجام کسب وکار بدون هیچ گونه نگرانی در مورد هزینه های وارده با داشتن سرور و هزینه ها برای داشتن و فروختن حساب های تجارت الکترونیک را خواهید بود. شما در نمایندگی فروش هاستینگ بر پرداخت کمیسیون تکیه خواهید کرد بنابراین باز هم می گویم که یک شرکت معتبر هاست را برای نمایندگی فروش خود انتخاب کنید.
آدرس و منبع:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
این سؤال یکی از سختترین سؤال ها برای جواب دادن میباشد. قبل از اینکه بر سازگارترین سیستم عامل برای وب هاست جواب بدهیم ما نیاز داریم اصلا بدانیم سیستم عامل چیست و چرا این قدر مهم میباشد.

سیستم عمل چیست؟

برنامه کاربردی که شما بر روی کامپیوتر خود استفاده می کنید و چت های اینترنتی و گشت و گذار در اینترنت بوسیله مرورگر همه چیز با کمک سیستم عامل ممکن می شود. سیستم عامل ستون فقرات کامپیوتر میباشد و به شما در اتمام کارهای خود با سهولت زیاد کمک می کند.
بسیاری از کامپیوترها از سیستم عامل ویندوز مانند NT , XP و ME و چندین نوع دیگر استفاده می کنند. این برنامه ها سیستم عامل میباشد. این سیستم عامل برای عملکرد سرور هم حیاتی میباشد. هم اکنون انواع سیستم عامل و قابلیت هر یک از آنها را برای شما بیان می کنم.

سیستم عامل ویندوز:

ویندوز یک محصول از مایکروسافت که برای اجرای وب سرور طراحی شده است. زیبایی ویندوز یکپارچه سازی منحصر بفرد از محصولات مختلف مایکروسافت, و تسهیل وب سایت خود برای اجرای صفحات سرویس دهنده فعال, همچنین  به شما اجازه استفاده از پایگاه داده SQL را هم می دهد.
تنها ضرر سیستم عامل ویندوز گرانی قیمت آن میباشد. همچنین اگر شما تجربه لازم برای حفظ ویندوز را نداشته باشید می تواند این کار بسیار خسته کننده و وقت گیر برای شما باشد.

سیستم عامل لینوکس:

لینوکس نسخه دوم توسط برخی افراد که از پیشگامان طراحی سیستم عامل لینوکس بخش اصلی میباشند ایجاد شده است. مقدمات بعضی از بخش ها منجر به طراحی سیستم عامل برای مصارف خاصی شد. یکی از مزایای استفاده از سیستم عامل لینوکس PHP میباشد و بزرگ ترین مزیت آن این است که لینوکس به صورت مجانی در دسترس میباشد. و همچنین این سیستم بسیار پایدار و امن میباشد. بسیاری از شرکت ها مانند Red Hat و Debian در بازاریابی لینوکس درگیر میباشند.

سیستم عامل یونیکس:

این نسخه سوم از سیستم عامل است که تا حدودی شبیه به لینوکس میباشد. یونیکس دارای 2 سیستم عامل میباشد یکی OpenBSD و دیگری FreeBSD میباشد. یک نکته قابل ذکر در یونیکس هنگامی که شما سیستم عامل یونیکس را نصب کردید سیستم عامل یونیکس بسیار قوی میباشد و شما هیچ مشکلی در آن نخواهید داشت. اما مشکل نهفته در بخش نصب کردن آن نصب کردن این سیستم بسیار دشوار میباشد. OpenBSD در میان سیستم عامل های یونیکس بیشتر ترجیح داده می شود. هر دو این سیستم عامل به صورت مجانی در دسترس میباشد.

کدام یک را باید انتخاب کرد؟

ما الان به سؤال اساسی در اول این مقاله بر می گردیم کدام سیستم عامل برای استفاده ایده ال میباشد؟ بستگی به نوع نیاز شما باید سیستم عامل خود را انتخاب کرد. برای مثال اگر امنیت اولویت شما باشد پس شما باید برای سیستم عامل خود OpenBSD را انتخاب کنید. اگر شما به دنبال محصولات سازگار با ویندوز های مختلف میباشد بنابراین شما باید سیستم عامل ویندوز را انتخاب کنید و اگر نگرانی اصلی شما سازگاری با PHP باشد پس شما باید سیستم عامل لینوکس را انتخاب کنید. شما باید سیستم عاملی را انتخاب کنید که برای رسیدن به هدف خودتان کمکتان کند.
منبع و لینک:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
وب سایت ها در این عصر و روز بسیار مهم شده ند و آن هم عمدتا بدلیل افزایش تجارات الکترونیک میباشد. اگر شما بخواهید یک وب سایت معقول و مناسب را راه اندازی کنید شما به احتمال زیاد بیش از هر چیز نیاز به آنچه که گفته می شود سرور اختصاصی خواهید داشت. اکثر کسب و کارهای مبتنی بر وب از سرور میزبانی مشترک و برخی از انها حتی هم نمی دانند که از این نوع هاست برای میزبانی وب سایت خود استفاده می کنند. این بدین معناست که شما با اجرای وب سایت خود بر یک سرور اختصاص داده شده می توانید یک مزیت رقابت که صاحبان کسب و کار کوچک و بزرگ تنها می توانند آن را بدست آورند را داشته باشید.
تعداد اجزای مختلفی برای یک صفحه وب وجود دارد و صفحه اول تنها بخشی است که مشتری آن را خواهد دید. پشت آن شما تعداد زیادی از ایتم های مختلف را دارید که همه انها باید بدرستی مدیریت شوند. این موارد اول البته خود وب سرور بقیه اجزا موجود در صفحه وب و فرم کاربر که توسط اسکریپت کنترل شده است میباشد.
بهره وری از این اسکریپت ها و کنترل های متصل شده به انها توسط خود ماشین تعیین می شود و اگر شما وب سایت خود را بر روی یک سرور به اشتراک گذاشته شده اجرا کرده اید مطئنا شما نمی توانید از جعبه مدیریت کامل استفاده کنید. اگر با این حال شما وب سایت خود را بر روی یک سرور اختصاصی و یا سرور مجازی اختصاصی به اجرا گذاشته باشید شما ممکن است به سطح بالاتری دسترسی داشته باشید و قادر به استفاده سیستم در شیوه ای که مناسب بازدید کنندگان شما باشد هستید.
علاوه بر آن هاستینگ سرور اختصاصی به شما اجازه ذخیره فایل های بزرگ را در پوشه های مختلف در سرتاسر هارد دیسک را می دهد. اگر شما یک توسعه دهنده نرم افزار و یا یک توزیع کننده باشید شما می توانید فایل های خود را بروی هارد دیسک سرور ذخیره کنید که شما می توانید به کاربر خود اجازه دانلود در سرعتی که شما تعیین می کنید را بدهید. در باره موضوع سرعت شما به طور معمول قادر به انتخاب ارائه دهنده سرویس و خدمات که می خواهید برای هاستینگ سرور اختصاصی خود استفاده کنید خواهید بود.
این بدین معناست که بسیاری از ارائه دهندگان در واقع به شما این امکان انتخاب ارائه دهنده سرویس از جمله AT&T, Verizon و یا هر تعداد دیگر از ارائه دهنده را خواهند داد. و جعبه شما یک لاین اختصاصی خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود فقط شما و مشتریان شما به آن دسترسی داشته باشند.
قبل از اینکه شما هر نوع از پکیج های هاستینگ سرور اختصاصی را انتخاب کنید شما باید نگاهی به ارائه دهنده های مختلف به منظور تعیین این که کدام یک برای شما از نظر قیمت و عملکرد مناسب تر است بیاندازید.
منبع و لینک:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 | نظرات ()