نوشته شده توسط : طراحی سایت

 

همانطور که بسیار از مردم می دانند شما می توانید یک دامنه با پیج رنک بالایی PR مثل پیج رنک PR4  خریداری کنید. چرا باید کسی مقدار قابل توجهی از پول را برای یک دامنه که شاید حتی با کار و کسب خودش و یا وب سایت و هاست هم مناسب نباشد پرداخت کند؟ خوب دلیل اصلی این است که مردم می توانند از دامنه پیج رنک بالا استفاده کنند برای لینک کردن به وب سایت با پیج رنک پایین و یا حتی بدون پیج رنک ، از آنجا که موتور های جستجو سایت های با پیج رنک بالا را بیشتر بازدید می کنند تا با پیج رنک پایین و موتور جستجو اول سایت با PR بالا می روند پس از آن به دنبال لینک به وب سایت با PR پایین می باشند. این استراتژی ممکن است سایت های با PR پایین را قادر سازد که خیلی سریع تر توسط موتور های جستجو به رنک بالا و در اولین جای صفحه جستجو نشان داده شوند و با لینک های زیاد از سایت های PR بالاتر می توان PR سایت پایین را افزایش داد. این ممکن یک فکره ایده ال برای افزایش رنک سایت باشد ولی جند نکته مهم هم در هنگام خرید دامنه با PR بالا وجود دارد که در زیر برای شما بیان می کنم :
1 – فروشندگان وجود دارند که ممکن است PR جعلی به شما بفروشند بنابراین باید قبل از خرید از پیج رنک دامنه مطمئن شوید برای این کار از ابزارهای رایگان آنلاین اینترنت می توانید استفاده کنید مثلا می توانید به سایت های    http://www.seologs.com/pr-check/pagerank.html  http://reladvance.com/metrix/find_metrics_results.php   بروید تا بتوانید PR  دامنه ای را که می خواهید بخرید را مشاهده و تایید کنید . همچنین شما باید نوار ابزار گوگل   http://www.google.com/tools/toolbar/ بروی کامپیوتر خود نصب کنید تا همیشه بتوانید PR هر سایت که شما آن را مشاهده می کنید را ببینید .
2 – PR ممکن است همان پیج رنک خود در آینده در محاسبه گوگل نباشد . فروشندگان هرگز نمی توانند تضمینی برای طول مدت باقی ماندن یک PR بدهند . چگونه گوگل دقیقا PR را محاسبه می کند این یک راز میباشد و اغلب اوقات هم طریقه محاسبه آن تغییر می کند. ممکن است یک دامنه با PR5 یک دامنه با PR0 در الگوریتم اجرایی بعدی گوگل باشد و متاسفانه ممکن است سرمایه گذاری شما هم بهدر رود.
3 – اگر شما دامنه ای با PR بالا و طول کشیدن مدت بالا بودن پیج رنک پیدا نکردید  لینک زدن از این دامنه به دامنه با PR پایین ممکن است هیج تاثیر نداشته باشد و در پیج رنک دامنه پایین تغییری انجام نمی دهد. نکته دیگر موتورهای جستجو به " رابط" لینک ها نگاه می کنند اگر دامنه PR بالا در باره " دوربین " باشد پس تنها قادر به ارائه لینک به سایت های که در باره دوربین هستند میباشد .
4 – یک لینک دریافتی از سایت PR بالا مثل یک قطره در اقیانوس است . لینک های دریافتی زیادی لازم است تا PR را بالا برده و به طور مداوم به مرور زمان حفظ کند . خرید دامنه با PR  بالا برای بدست آوردن یک رتبه خوب می تواند یک هدف گران قیمت و پر هزینه باشد .
بنابراین قبل از خرید هر دامنه با PR بالا به نکات بالا توجه داشته باشید . در ذهن داشته باشید بسیار راه های دیگر کم خرج برای بالا بردن PR یک سایت وجود دارد توصیه می کنم آنها را مطالعه کنید.
سورس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور , ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

 

دیر یا زود همه مردم خواهند فهمید که هیچ چیزی در این دنیا رایگان نمیباشد. هر چند تعداد صدها هزار تبلیغات در اینترنت برای هاست رایگان وجود دارد ولی هر کسی نمی تواند در کار و کسب خود باقی بماند اگر ارائه کننده چیزهای مجانی باشد بنابراین چگونه شرکت های خدمات هاستینگ ارائه کننده خدمات هاست رایگان میباشند؟
یکی از راه ها این است که بخشی از پول خود را از طریق ثبت دامنه در می آورند. ثبت دامنه یک گام ضروری برای هر صاحب وب سایت در آینده میباشد ( بعضی از شرکت های هزینه کمی برای تعداد از گیم ها بین هزینه ماهیانه و هرینه سالیانه ثبن دامنه برای شما قرار می دهند برای مثال ماهانه 5 $ و هزینه ثبت 30$ و غیره ) .
یکی دیگر از راهایی در آمد این گونه شرکت ها اضافه کردن بنر تبلیغات در صفحات وب سایت شما میباشد. آنها برای هر زمان که این تبلیغ را نشان می دهند و یا هر کلیک بر آن پول دریافت می کنند و به آنها باید پرداخت شود. برخی ها هم هزینه اضافه به عنوان حمایت از اسپم و یا حمایت ویروس، حمایت از دزدیدن نام دامنه ، و یا بقیه خدمات علاوه بر هزینه اصلی ارائه می دهند. البته اگر شما احساس می کنید که به این گونه سرویس ها نیاز دارید باید آنها را خریداری کنید.
همچنین محدودیتهایی از قبیل فضای ذخیره سازی ، پهنای باند ، تعداد حساب ایمیل ، و غیره وجود دارد به این امید که شما بعد بیشتر به این چیزها نیاز خواهید داشت و تصمیم برای ارتقاء آن را بگیرید که البته با پرداخت هزینه خواهد بود.
بنابراین به اصطلاح انهایی که سرویس خدمات رایگان نامیده می شوند ارزش زمان گذاشتن و در نظر گرفتن را دارند؟ بله . موقعیت هایی که ممکن است کسی نیاز به ذخیره سازی ، پهنای باند ، و ایمیل و غیره زیاد نداشته باشد. فقط شرکت میزبانی را پیدا کنید که ارائه کننده نیازهای شما باشد. یکی از این شرکت ها doteasy.com میباشد این سایت بنر تبلیغاتی ندارد فقط هزینه سالیانه ثبت دامنه را برای شما خواهد داشت.
بنابراین اگر شما در وب سایت و اینترنت جدید باشید و فقط یک وب سایت شخصی برای خود می خواهید ، و یا یکی از ده ها دلایل دیگر بنابراین هاست رایگان راه خوبی برای شما میباشد.
سورس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

 

1 ) UptimeRobot
 
تعداد هاست هایی که شما می توانید آنها را مانیتور و یا مراقبت کنید  : 50
چک کردن منظم : هر 5 دقیقه
مواد و روش های هشدار دهنده : ایمیل ، RSS ، SMS و به زودی بروی Twitter
Uptimerobot بر روی هدر وب سایت شما هر 5 دقیقه نگاه می کند و اگر کد با یک مشکل بر گردد چک های بیشتری انجام خواهد داد. سپس اگر هنوز هم مشکلاتی وجود داشته باشد به صورت عاجلانه و سریع به شما اطلاع خواهد داد. این سایت توسط two dive طراحی شده است و او اعتقاد دارد که وب باید رایگان یا بسیار ارزان باشد.
2 ) Pingdom
 
تعداد هاست هایی که شما می توانید آنها را مانیتور و یا مراقبت کنید  : 1
چک کردن منظم : از 1 دقیقه به بالا
مواد و روش های هشدار دهنده : ایمیل ، SMS ( تا 20 تا در ماه ) ، قرار دادن هشدار از طریق نرم افزار آیفون
Pingdom یک سایت بزرگ تجاری ارائه سرویس مراقبت میباشد اما ارائه دهنده یک حساب اولیه رایگان هم میباشد. با وجود اینکه این سرویس رایگان فقط اجازه نظارت و مراقبت یک وب سایت را می دهد من احساس کردم که در این مقاله نام او شایان به ذکر میباشد از آنجا که یک برنامه کاربردی مجانی در آیفون هم برای نظارت بر وب سایت خود وجود دارد.
3 ) Mon.itor.us
 
تعداد هاست هایی که شما می توانید آنها را مانیتور و یا مراقبت کنید  : 1
چک کردن منظم : هر 30 دقیقه
مواد و روش های هشدار دهنده : ایمیل ، RSS ، SMS و IM
Mon.itor.us یک سرویس کوچک رایگان برای مراقبت و نظارت است و ارائه دهنده یک ست آپ ساده برای نظارت خارجی هم میباشد. علاوه بر هشدار ، نظارت بر برنامه های کاربردی لاگین ها و گزارش آپ تایم / داون تایم وب سایت شما را روزانه هفتگی و یا ماهانه و گزارش های موجود را در کمتر زمان به شما می رساند.
4 ) InternetSeer
 
تعداد هاست هایی که شما می توانید انها را مانیتور و یا مراقبت کنید  : 1
چک کردن منظم : هر 1 ساعت
موارد و روش های هشدار دهنده : ایمیل ، SMS و پیجر
اگر اندازه و سایز برای شما مهم باشد پس باید به این سایت توجه داشته باشید چون InternetSeer ادعا می کند که بزرگترین سرویس مانیتورگین وب سایت میباشد و در حال حاظر برای بیش از 1.7 ملیون وب سایت در جهان سرویس ارائه می دهد . علاوه بر این توانایی برای فرستادن هشدار به کاربران متعدد را هم دارد و این سرویس می تواند گزارش هفتگی هم ایجاد کند.
5 ) Uptrends
 
تعداد هاست هایی که شما می توانید آنها را مانیتور و یا مراقبت کنید  : 1
چک کردن منظم : هر 30 دقیقه
مواد و روش های هشدار دهنده : در سایت فقط
انتخاب گزینه سایت رایگان Uptrends برای کسانی که می خواهند اطلاعات آپ تایم خو را به راحتی در دسترس کاربران خود بگذارند مناسب میباشد. هنگامی که شما دگمه را در وب سایت خود جا سازی کردید Uptrends آپ تایم وب سیت شما را هر 30 دقیقه نظارت و چک می کند. با کلیک کردن بر دکمه می توانید گزارش آپ تایم از 24 ساعت گدشته تا هفته و ماه و سال را داشته باشید.
6 ) BasicState
 
تعداد هاست هایی که شما می توانید آنها را مانیتور و یا مراقبت کنید  : نامحدود
چک کردن منظم : هر 15 دقیقه
مواد و روش های هشدار دهنده : ایمیل ، SMS
BasicState تعداد نا محدودی از وب سایت ها را هر 15 دقیقه برای شما چک می کند و به شما از طریق ایمیل و یا اس ام اس اگر مشکلی وجود داشته باشد هشدار می دهد. همچنین گزینه ای برای تولید گزارش آپ تایم روزانه با تاریخ 2 هفته ای را دارد و این سرویس می تواند مناسب برای اضافه کردن به طور پیش فرض ، تهیه بک آپ و هشدار اضطراری تنظیم شود.
7 ) Montastic
 
تعداد هاست هایی که شما می توانید آنها را مانیتور و یا مراقبت کنید  : 3
چک کردن منظم : هر 30 دقیقه
موارد و روش های هشدار دهنده : ایمیل ، RSS
Montastic خدمات خود را تحت شعار افسانه ای " سرویس مانیتورینگ رایگان وب سایت که هیج وقت خراب و بد نمی شود " ارائه می دهد. سرویس منبع باز آن از مکان های مختلفی در آمریکا چک کردن و نظارت را انجام می دهد بنابراین این سایت برای وب سایت های که مخاطبانی آمریکایی دارند بسیار مناسب میباشد.
8 ) Are My Sites Up?
 
تعداد هاست هایی که شما می توانید آنها را مانیتور و یا مراقبت کنید  : 5
چک کردن منظم : 25 بار در روز
مواد و روش های هشدار دهنده : ایمیل ، SMS
این سایت می تواند برای شما 5 وب سایت با حداقل 25 بار در روز چک و نظارت کند و با تعداد نا محدودی از ایمیل و یا اس ام اس به شما هشدار می دهد. در اکثر مواقع به شما خواهد گفت که چرا وب سایت شما آفلاین میباشد. می توانید با پرداخت دسترسی بیشتری حتی از طریق برنامه کاربردی آیفون داشته باشید.
9 ) Site24x7
 
تعداد هاست هایی که شما می توانید آنها را مانیتور و یا مراقبت کنید  : 1
چک کردن منظم : یک بار در ساعت
مواد و روش های هشدار دهنده : ایمیل
خدمات رایگان Site24x7 اساسی میباشد و ارائه دهنده مانیتوریگ بر روی یک URL هر یک ساعت یکبار و هشدار از طربق فرستادن ایمیل میباشد . این تنها یکی از چندین ابزار وب مستر رایگان این شرکت است همچنین شامل هر زمان چک کردن آپ تایم تجزیه و تحلیل زمان بارگذاری صفحه وب و DNS/IP و ابزارهای مختلف جستجو میباشد.
10 ) 100Pulse
 
تعداد هاست هایی که شما می توانید آنها را مانیتور و یا مراقبت کنید  : 2
چک کردن منظم : هر 15 دقیقه
مواد و روش های هشدار دهنده : ایمیل ، RSS و Google gadget
تنها از طریق ایمیل و ار اس اس 100Pulse یک وب سایت رایگان مانیتوریگ و نظارت میباشد که می تواند وضعیت 2 وب سایت را هر 15 دقیقه چک کند و همچنین می توانید از طریق پلاگین گوگل با اضافه کردن صفحه اصلی iGoogle بر وضعیت وب سایت خود نظارت داشته باشید .
منبع:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که بر روی سرور فایل فشرده در فرمت های zip ، gzip و سایر فرمت ها را دارید می توانید توسط PHP فایل را اکستراکت نمایید. برای انجام این کار می توانید از کد نمونه PHP زیر که توسط سایت رسمی PHP منتشر شده و در آدرس http://www.php.net/manual/en/ziparchive.extractto.phpآمده استفاده نمایید.

 <?php
$zip = new ZipArchive;
if ($zip->open('test.zip') === TRUE) {
$zip->extractTo('/my/destination/dir/');
$zip->close();
echo 'ok';
} else {
echo 'failed';
}
?>

در صورتی که حجم فایل فشرده شما زیاد می باشد می بایست از تابع زیر برای افزایش زمان اجرای برنامه PHP استفاده نمایید.

ini_set('max_execution_time', 300);

برای انجام این کار کافی است تابع را در بالای کد کپی نمایید.

همچنین تابع آماده برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده در آدرس http://themergency.com/extract-zip-files-with-php/ وجود دارد که کافی است فایل unzip.php را بر روی سرور خود بارگذاری نموده و آدرس آن را در مرورگر رویت نمایید. فایل مورد نظر کلیه فایل های موجود در سرور را به شما نمایش می دهد و کافی است بر روی فایل فشرده خود کلیک نموده تا فایل اکستراکت گردد.

لینک:

اکستراکت نمودن فایل های فشرده توسط PHP



:: برچسب‌ها: php ,
:: بازدید از این مطلب : 491
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1393 | نظرات ()