نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت دارکوب وبلاگ شما را تبدیل به وب سایت می نماید. تبدیل وبلاگ به وب سایت چندین مرحله دارد که پس از طی این مراحل می توانید از سایت خود بهره برداری نمایید. البته بهتر است به مانند قبل بر روی وبلاگ خود فعالیت نمایید، زیرا وبلاگ شما هم اکنون دارای رنک می باشد و می توانید بازدید کننده آن را به وب سایت خود منتقل نمایید. استفاده از وبلاگ مورد بسیار مناسبی برای تبلیغ سایت می باشد.

قبل از هر چیز می بایست نام دامنه خود را انتخاب نمایید. برای بررسی نام دامنه به سایت هاست دارکوب مراجعه نموده و دامنه مورد نظر خود را برای ثبت وارد نمایید. این سامانه در صورت امکان جهت ثبت به شما اطلاع می دهد. البته قبل از انتخاب دامنه حتما با متخصصین سئو دارکوب تماس بگیرید زیرا نام دامنه شما نیز در رنکینگ شما در موتورهای جستجو تاثیر گذار خواهد بود.

پس از انتخاب نام دامنه و اختصاص هاستینگ می بایست قالب مورد نظر سایت خود را از سایت قالب های وب سایت http://templatemonster.com/انتخاب نمایید. در این سایت طراحان وب قالب های طراحی شده توسط خود را جهت فروش قرار می دهند. کیفیت این قالب ها بسیار بالاست و معمولا به صورت فلت و سازگار با موبایل طراحی شده اند. شماره قالب دلخواه خود را ثبت نموده و به دارکوب اطلاع دهید.

پس از انتخاب قالب سایت توسط شما می بایست فایل لوگو و تصاویر خود را به دارکوب ارسال نمایید. پس از ارسال اطلاعات از طرف شما دارکوب سایت شما را پیاده سازی خواهد نمود.

پس از پیاده سازی سایت توسط دارکوب می بایست برای آموزش پنل کاربری جهت مدیریت وب سایت و همچنین تبادل نظر در مورد سایت در دفتر دارکوب حاضر شوید. پس از آموزش دیدن پنل مدیریت وب سایت قادر خواهید بود اطلاعات سایت را به صورت کامل مدیریت نمایید. مدیریت منوها، زیرمنوها، تصاویر و مطالب داخل سایت با شما خواهد بود.

هزینه تبدیل وب سایت به وبلاگ 500 هزار تومان خواهد بود که 50% آن می بایست در ابتدای پروژه و 50% آن می بایست در انتهای پروژه پرداخت گردد و همچنین کل پروژه در 7 روز کاری پیاده سازی خواهد گردید.

پس از تحویل پروژه یکسال پشتیبانی رایگان خواهید داشت در در مدت پشتیبانی مسائل و مشکلات مربوط به سایت برطرف خواهد گردید.

* در این نوع طراحی سایت مسئولیت درج اطلاعات به عهده کارفرما خواهد بود، به این صورت که به کارفرما آموزش داده می شود که چگونه اطلاعات سایت را بارگذاری نماید. در صورتی که کارفرما بخواهد درج اطلاعات را دارکوب به عهده گیرد هزینه درج اطلاعات جداگانه دریافت می گردد که هزینه درج اطلاعات بین 100 الی 300 هزار تومان خواهد بود.

* قبل از اقدام به شروع طراحی حتما با مشاورین دارکوب تماس حاصل فرمایید.

* نکته ای که دارکوب پیوسته به آن تاکید دارد آن است که بهتر است همیشه از وبلاگ خود نیز استفاده نمایید و آن را به طور مستمر به روز رسانی نمایید زیرا به این صورت می توانید رنکینگ وبلاگ خود را به وب سایت جدید طراحی شده خود منتقل نمایید.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی , وب سایت , وبلاگ , ساخت سایت , ساخت وب , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

فکر می کنید قالب های با کیفیت دروپال وجود ندارند؟ اشتباه می کنید 20 قالب با کیفیت دروپال را برای شما برای دانلود قرار داده ام.

وردپرس معروفترین سیستم مدیریت محتوا در سطح وب می باشد. برای شما جالب خواهد بود که بدانید دروپال ظرف زمان کوتاهی به چنین معروفیتی رسیده است. شاید وقت آن رسیده که از دروپال جهت پیاده سازی وب سایت خود استفاده نمایید.

قبلا پیدا کردن قالب رایگان و با کیفیت دروپال کار بسیار مشکلی بود ولی هم اکنون می توانید قالب های رایگان دروپال را به راحتی دانلود نمایید. بنابراین برای شما 20 قالب دروپال را برای دانلود قرار داده ام تا بتوانید سایت دروپال خود را هر چه سریعتر راه اندازی نمایید...

همچنین می توانید مقالات زیر را بخاونید:

لیست قالب های آماده رایگان دروپال آماده برای دانلود

01. Marinelli

02. Bluez

03. Responsive Green

04. Daycare

05. Day and Night

06. Business Responsive Theme

07. Hatch

08. Corporate Clean

09. Likeable

10. SimpleCorp

11. Professional Responsive Theme

12. Corked Screwer       

13. Blue Masters    

14. Andromeda   

15. Omega Kickstart

16. Touchpro

17. MD-foto

18. Business

19. Openchurch

20. Responsive Blog

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/672-20-قالب-با-کیفیت-رایگان-دروپال.html



:: برچسب‌ها: دروپال , قالب سایت , قالب وب , قالب وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 739
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراح وب گوگل ابزار جدید گوگل برای طراحی سایت و نرم افزار تحت وب با کد نویسی html5 می باشد که به طراحان اجازه ساخت سایت با قابلیت استفاده از فایل های مدیا در حد زیاد را می دهد. آیا می توانید از آن در طراحی سایت های جدید خود استفاده نمایید؟

بزرگ موتورهای جستجو این ابزار را برای شما طراحی نموده تا توسط آن به راحتی سایت خود را طراحی نمایید.

گوگل اعلام نموده ابزار ساخت سایت و برنامه وب خود را با نام طراح وب گوگل به زودی منتشر خواهد نمود که این برنامه از html5 برای ایجاد صفحه استفاده می نماید.

به طوری که اعلام شده - در این مقاله که توسط تیم گوگل نوشته شده اولین هدف گوگل از راه اندازی این ابزار برای اشخاصی می باشد که می خواهند از طریق سایت تبلیغات آنلاین راه اندازی نمایند.

سیستم تبلیغات

در این مقاله همچنین آمده که طراح وب گوگل به همراه DoubleClick Studio - یک سیستم تبلیغات برای شرکت ها- و AdMob, راه حل تبلیغاتی گوگل برای موبایل, که از طریق آن به راحتی می توان سایت هایی با کدینک html5 برای پلت فرم های مختلف پیاده سازی نمود آمده.

با توجه به اینکه همه می دانیم گوگل اکثر درآمد خود را از طریق تبلیغات دست می آورد دور از ذهن نبوده که گوگل چنین نرم افزارهایی را در سیستم اضافه نماید، البته گوگل اعلام نموده این سیستم را صرفا برای ساخت وب سایت و برنامه های وبی ایجاد نموده است.

طراح وب گوگل برای چند ماه دیگر منتشر خواهد شد و گوگل تمام تلاش خود را نموده تا این نرم افزار سیستم بسیار مناسب و راحتی برای امور تبلیغاتی اشخاص و شرکت ها باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/674-ابزار-جدید-گوگل-برای-ساخت-وب-سایت.html



:: برچسب‌ها: گوگل , طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , ساخت وب , ساخت سایت , ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

جهت انتقال کد یک سایت به سایت توسط .htaccess دیگر از کل زیر استفاده نمایید

RewriteEngine On RewriteRule ^(.*)$ http://sitedesign.joomir.com/ [R=301]

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/629-انتقال-یک-دامنه-به-دامنه-دیگر-توسط-htaccess.html



:: برچسب‌ها: htaccess ,
:: بازدید از این مطلب : 789
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

برای بارگذاری فروم phpbb کافی است ابتدا فایل های phpbb را بر روی سرور بارگذاری نموده. سپس دیتابیس mybb را بر روی سرور ایجاد نموده و فایل دیتابیس را بر روی سرور بارگذاری نمایید. همچنین نام کاربری و رمز برای دیتابیس ایجاد شده اختصاص دهیم. سپس فایل config.php را باز نموده و موارد زیر را مطابق با اطلاعات دیتابیس خود بر روی سرور تغییر دهید:

$dbhost = 'localhost';
$dbname = 'phpbb';
$dbuser = 'root';
$dbpasswd = '';

سپس دیتابیس phpbb را بر روی سرور توسط phpmyadmin باز نموده و جدول phpbb_config باز نموده و دستور زیر را اجرا نمایید:

UPDATE phpbb_config SET config_value = 'domain_name_here' WHERE config_name = 'cookie_domain';
UPDATE phpbb_config SET config_value = 'domain_name_here' WHERE config_name = 'server_name';
UPDATE phpbb_config SET config_value = 'path_to_phpBB' WHERE config_name = 'cookie_path';
UPDATE phpbb_config SET config_value = 'domain_name_here' WHERE config_name = 'script_path';

مقدار value را مناسب با مقدارهای آدرس فروم خود تغییر دهید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/733-طریقه-بارگذاری-فروم-phpbb-بر-روی-سرور.html



:: برچسب‌ها: فروم , phpbb ,
:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که قصد دارید تمام فایل های موجود در یک فلدر را به فلدر دیگر توسط php انتقال دهید می توانید از کد زیر استفاده نمایید.

// Get array of all source files
$files = scandir("source");
// Identify directories
$source = "source/";
$destination = "destination/";
// Cycle through all source files
foreach ($files as $file) {
if (in_array($file, array(".",".."))) continue;
// If we copied this successfully, mark it for deletion
if (copy($source.$file, $destination.$file)) {
$delete[] = $source.$file;
}
}
// Delete all successfully-copied files
foreach ($delete as $file) {
unlink($file);
}
منبع:


:: برچسب‌ها: php ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

جهت ساخت وبلاگ وب سایت های فراوانی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاصی را ارائه می نمایند. شما می توانید وبلاگ خود را در سایت های ساخت وبلاگ داخل ایران و خارج ایران پیاده سازی نمایید. اما مطمئن تر است که از پلتفرم های داخل ایران استفاده نمایید، زیرا سرعت آنها معمولا داخل ایران بهتر است و عملکرد بهتری دارند، بنابراین در این مقاله به شما فقط پلت فرم های داخلی را معرفی می نمایم. وبلاگ هایی که به شما معرفی می نمایم قابلیت اختصاص دامنه نیز دارند بنابراین در صورتی که نیاز به تبدیل وبلاگ به وب سایت داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید. داشتن وبلاگ فعال در صورتی که حتی شما وب سایت نیز داشته باشید مورد بسیار مناسبی است، زیرا می توانید از وبلاگ خود جهت تبلیغات وب سایت خود استفاده نمایید و موردی است که کمک به کسب و کار اینترنتی شما می نماید.

امروزه برخی افراد از شبکه های اجتماعی برای ایجاد وبلاگ استفاده می نمایند که این نیز می تواند راهی برای داشتن وبلاگ باشد. البته دو نکته مهم وجود دارد و آن اینکه آدرس صفحات درشبکه های اجتماعی به مانند وبلاگ نمی باشد و صفحات وبلاگ به گونه ای متفاوت از شبکه های اجتماعی در موتورهای جستجو ایندکس می شوند. بنابراین به شما توصیه می نمایم حتما وبلاگ خود را ایجاد نمایید.

داشتن وبلاگ کافی نیست بلکه می بایست حتما آن را به صورت مستمر به روز رسانی نمایید و مطالب مفید در زمینه شغلی خود قرار دهید. به عنوان مثال در صورتی که زمینه فعالیت شما در زمینه طراحی سایت است می بایست مقالات مفیدی در همین زمینه در سایت قرار گیرد تا صفحات سایت شما برای کلمات دیگری در موتورهای جستجو ایندکس نشوند. پیشنهاد می نمایم حداقل هفته ای یک بار ارسال مقاله جدید در وبلاگ صورت گیرد صورت گیرد.

برای ساخت وبلاگ در صورتی که قصد دارید بعدا از آن به عنوان وب سایت استفاده نمایید حتما با شرکت طراحی سایت مشاوره نمایید، زیرا با فعالیت درست بر روی وبلاگ خود می توانید آن را به سایتی پر بازدید تبدیل نمایید و عکس این موضوع نیز صدق می کند و در صورتی که شما به درستی وبلاگ خود را پیاده سازی ننمایید تمام زحمات شما هدر خواهد رفت.

آخرین موردی که به شما اعلام می نمایم و رمز موفقیت وبلاگ شما خواهد بود آن است که وبلاگ خود را در سایت های دیگر معرفی نمایید، به این معنی که وبلاگ و پست های آن از سایر سایت ها بک لینک داشته باشد.

جهت ساخت وبلاگ از سایت های زیر استفاده نمایید:

BLOGFA :: Free Persian Weblog Service :: وبلاگ فارسی
پرشین بلاگ نخستین سرویس وبلاگ فارسی
میهن بلاگ - ابزار قدرتمند وبلاگ نویسی
بلاگ اسکای - سرویس رایگان وبلاگ فارسی
سرويس وبلاگ نويسي پارسي بلاگ

همچنین می توانید توضیحات سایت ویکی پدیا در مورد وبلاگ را مطالعه نمایید.



:: برچسب‌ها: ساخت وبلاگ , وبلاگ , وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت


Muse یک نرم افزار adobe برای ساخت وب سایت می باشد. این نرم افزار برای طراحان وب پیاده سازی شده و بدرد کسانی می خورد که از کد نویسی سر رشته ای ندارند. Muse محیط بصری را جهت ویرایش صفحات در اختیار طراحان وب قرار می دهد که معمولا برای ساخت وب سایت های ساده و استاتیک مناسب تر است. در صورتی که Muse نرم افزار مناسبی برای شما باشد می توانید از بخش قالب های آماده Muse نیز استفاده نمایید.

دانلود - دمو

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/660-adobe-muse-طراحی-سایت-بدون-نوشتن-کد.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که کار طراحی وب سایت شما خوب پیش می رود و همه مشتریان شما راضی هستند می بایست مواردی را انجام دهید تا این کسب و کار شما ادامه یابد.

این مقاله راه هایی برای توسعه و بهتر نمودن یک شرکت طراحی سایت می باشد.

با سایر مشاغل شریک شوید

با چه شرکت های دیگری مشتریان شما کار می کنند. می توانید با آن شرکت ها شریک شده و نیازهای مشتریان خود را در محدوده وسیع تری پوشش دهید.

در اینجا شرکت هایی که ممکن است مشتریان شما به جز شما با آنها فعالیت نمایند را بیان می نمایم:

  • راه حل های انفورماتیک
  • سرویس های حسابداری
  • بنگاه های تجاری
  • طراحی گرافیک
  • وب هاستینگ
  • مجموعه های تجاری محلی
  • گروه های صنعتی

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/667-ایده-هایی-جهت-توسعه-شرکت-طراحی-وب-سایت.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , وب سایت , طراحی وب , طراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

1. استفاده از فریم جدا کردن صفحه با استفاده از فریم باعث گیج شدن کاربران می گردد. همینطور کاربر نمی تواند صفحه ای را که در داخل آن می باشد بوکمارک نماید. آدرس صفحات مشخص نیست و مهمتر اینکه موتورهای جستجو سایت هایی که توسط فریم طراحی می شوند را به خوبی جستجو نمی نمایند. 2. استفاده از آخرین تکنولوژی ها جهت جذب مخاطب بیشتر در سایت خود از آخرین تکنولوژی ها استفاده ننمایید. بهتر است در سایت خود مطالب خوبی قرار دهید و پشتیبانی خوبی به مشتریان خود ارائه نمایید. استفاده از آخرین تکنولوژی ها این را سبب می شود که برخی از کاربران سایت شما نتوانند سایت شما را به خوبی رویت نمایند زیرا سیستم آنها از تکنولوژی جدید پشتیبانی نمی نماید. بهتر است طراحی خود را با استفاده از تکنولوژی های مرسوم و متداول انجام دهید که در اکثر کامپیوترها پشتیبانی می شود. 3. استفاده از متن های چرخشی، حرکت کننده و انیمیشن ها هرگز از المان هایی در صفحه استفاده ننمایید که به صورت متداول در حال تغییر و حرکت هستند. اینگونه حرکات تاثیر نا مطلوبی بر بازدید کننده از سایت می گذارد. بهتر است مطالب سایت خود را به حالت ثابت ارائه نمایید تا کاربر بتواند مطالب را به راحتی بخواند. 4. آدرس دهی صفحات پیچیده بهتر است آدرس دهی صفحات سایت شما کوتاه و قابل فهم برای کاربر باشد تا کاربر براحتی و با دانستن موضوع مطلب بتواند به مطلب مورد نظر خود در سایت شما مراجعه نماید. در آدرس دهی صفحه سایت خود این دو نکته را همیشه مد نظر قرار دهید: کوتاه بودن آدرس و قابل درک بودن آن 5. صفحات مستقل و بدون لینک به صفحه اصلی دقت نمایید تمام صفحات سایت شما لینکی به صفحه اصلی سایت شما می بایست داشته باشد زیرا ممکن است کاربری توسط موتورهای جستجو وارد سایت شده شده باشد و یا از طریق لینک در سایت های دیگر با قرار داده لینک صفحه اصلی در صفحات داخلی کاربر می تواند از تمامی موضوعات سایت شما آگاهی یابد. 6. ایجاد صفحات بلند سعی نمایید صغحات بلند سایت خود را به صفحات کوچکتر تقسیم نمایید زیرا صفحات خیلی بلند اولا دیرتر لود می شوند. ثانیا صفحات خیلی بلند برای کاربران صفحات جذابی نیستند. همیشه سعی نمایید صفحات بلند سایت خود را به چندین صفحه تقسیم نمایید البته در انجام اینکار دقت نمایید تا دچار عناوین و صفحات کپی نباشید. 7. کمبود ساختار درختی سایت همیشه سعی نماید اطلاعات سایت خود را در ساختاری بهینه به کاربران ارائه نمایید تا کاربران در درک سایت شما مشکلی نداشته باشند. سعی نمایید در سایت خود نقشه سایت ایجاد نمایید تا ساختار و شاخه بندی اطلاعاتی در سایت شما مشخص باشد. 8. استفاده از رنگ های لینک غیر استاندارد سعی نمایید در ایجاد لینک در سایت خود از رنگ های معمول و استاندارد آبی، قرمز و رنگ هایی استفاده نمایید که به طور معمول برای رنک لینک استفاده می شود. استفاده از رنگ های معمول باعث می شود که کاربران کلیک بیشتری بر روی لینک های سایت شما بماند و بدین صورت مدت زمان بیشتری در سایت شما باقی بماند. 9. اطلاعات تاریخ گذشته سعی نمایید صفحات سایت خود را با اطلاعات بروز و جدید تکمیل نمایید. از اطلاعات قدیمی و اطلاعاتی که دیگر کاربردی ندارند استفاده ننمایید. استفاده از اطلاعات جدید باعث می شود کاربران بیشتری جذب سایت شما شود. پس برای ایجاد اطلاعات جدید در سایت خود مسئولی را برگزینید تا اطلاعات بروز برای سایت شما ایجاد نماید. 10. صفحات سایت سنگین سعی نمایید حجم صفحات را پایین نگه دارید تا سایت شما زیر 10 ثانیه لود شود. اکثر کاربران صفحاتی که لود آنها زیاد طول میکشد را می بندند و بدین طریق شما کاربر از دست می دهد. سرعت بالای سایت اثر بسیار مهمی در تعداد بازدید کننده بالای سایت دارد. پس همیشه دقت نمایید سایت خود را با بالا ترین سرعت طراحی نمایید و از بکار بردن گرافیک های سنگین اجتناب نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/663-10-اشتباه-در-طراحی-وب-سایت.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی وب , وب سایت , طراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آبان 1392 | نظرات ()