نوشته شده توسط : طراحی سایت

 

با میزبانی وب سایت در Google App Engine چند مزایا برای شما وجود دارد. اول وب سایت شما قابل اطمینان تر میباشد چون از خدمات داده ای گوگل سرویس دهی می شود. دوم اگر شما یک وب سایت با ترافیک کم دارید دلیل آن به احتمال بسیار زیاد این میباشد که شما  نمی خواهید حتی چند ریال هم خرج وب سایت خود بکنید. با استفاده از هاست Google App Engine شما 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان برای تصاویر خود و صفحات HTML و دیگر فایل ها و 1 گیگابایت از پهنای باند در هر روز در اختیار شما قرار داده می شود. اگر شما از این حد مورد نظر گرفته شده تجاوز کردید شما در ازای هر مقدار استفاده باید هزینه پرداخت کنید دقیقا شبیه  Amazon S3 .
میزبانی در Google App Engine :
با استفاده از شرکت های هاست معمولی دنیا شما کمی فضای ذخیره سازی بر روی سرور آن اجاره می کنید بعد از آن شما صفحات HTML و دیگر فایل های خود را با استفاده از FTP یا سی پنل به سرور آنها انتقال می دهید و وب سایت شما آماده به خدمت می شود. Google App Engine هم به همین شیوه مشابه کار می کند به جز اینکه مکانیزم انتقال فایل کمی متفاوت میباشد.
مرحله 1 ) به آدرس appengine.google.com بروید و یک برنامه جدید ایجاد کنید. اگر شما هیچ وقت App Engine استفاده نکرده باشید ممکن است به منظور تایید از شما شماره تلفن همراه درخواست شود تا بتوانید یک برنامه جدید ایجاد کنید.
مرحله 2 ) برنامه جدید خود را نامگذاری کنید باید نام برنامه منحصر بفرد باشد و ممکن است تنها شامل حروف الفبای کوچک و اعداد باشد. برای مثال شناسه برنامه شما ممکن است این گونه باشد  “thisismyawesomewebsite” .
مرحله 3 ) دو مرحله بعدی ممکن است برای برخی از شما ها ترسناک باشد ولی اعتماد کنید آنها به سادگی فقط نیاز به دانلود و اجرا برای نصب سلسله بعدی میباشد.
اول دانلود و نصب Python از python.org میباشد.
دوم دانلود و نصب App Engine SDK از code.google.com میباشد.
مرحله 4 ) دانلود کردن و خارج کردن از حالت زیب این فایل website.zip در جایی بروی صفحه دسک تاب کامپیوتر شما میباشد. این فایل شامل وب سایت اصلی شما با برخی از صفحات HTML , تصاویر , و CSS که ما سعی داریم آن را با  Google App Engine میزبانی کنیم.
مرحله 5 ) یک فایل app.yaml با notepad باز کنید و شناسه برنامه خود و یا همان نام برنامه خود که در مرحله 2 ایجاد کرده اید را به جای کلمه ‘labnol’ جایگزین کنید و تغییرات را حفظ ( save ) کنید.
مرحله 6 ) در نهایت الان وقت آپلود کردن وب سایت خود به Google App Engine میباشد. برنامه Google App Engine را باز کنید. این برنامه از منوی شروع ,  choose File -> Add Existing Application and browse to the folder جایی که شما وب سایت خود را از حالت زیب خارج کرده اید.
دکمه deploy را بزنید ورودی اعتباری حساب گوگل خود را وارد کنید و در عرض چند ثانیه وب سایت شما باید به صورت آنلاین در abc.appspot.com در دسترس باشد و abc نام منحصر بفرد برنامه Google App Engine خود میباشد. پس از آن اگر شما خواستید صفحاتی به وب سایت خود اضافه و یا تغییر دهید دکمه Deploy را دوباره فشار دهید و فایل جدید / یا تغییر خود به App Engine آپلود خواهد شد.
توجه داشته باشید که وب سایت شما به عنوان یک زیر دامنه از appspot.com میزبانی می شود اما شما می توانید یک دامنه در Google Apps ثبت کنید و وب سایت خود را در App Engine به این دامنه اشاره کنید.
سورس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

 

برای اینکه سایت جوملای خود را به صورت آسان و مطمئن میزبانی نماییم خدمات هاستینگ خود را به هاست دارکوب واگذار نمایید. کلیه پلن های هاستینگ این شرکت دارای سیستم نصب اتوماتیک جوملا برای سرعت بخشیدن به نصب جوملا می باشد. برای نصب جوملا بهتر است آخرین نسخه های PHP، MYSQL و APACHE بر روی سرور لینوکس نصب باشد. هاست دارکوب سرورهای خود را به آخرین نسخه نرم افزارهای مورد نظر دائم به روز رسانی می نماید.

ماژولهای mod_mysql ، mod_xml و mod_zlib می بایست بر روی apache نصب شده باشند تا جوملا در اجرا با مشکلی مواجه نباشد.

پشتیبانی از mod_rewrite apache جهت فعال سازی قابلیت های sef و جلوگیری از ابزارهای بوتینگ و هکینگ سایت همچنین مورد نیاز است.

بهترین نسخه PHP برای جوملا  5.3 به بالا و بهترین نسخه MYSQL  برای جوملا 5.0.4 به بالا  و همچنین بهترین نسخه APACHE برای جوملا 2 به بالا می باشد که در سرورهای هاست دارکوب نصب می باشند.

از امکانات این هاستینگ:
100 مگابایت فضای هاستینگ
1 گیگابایت پهنای باند ماهیانه
پارک کردن تعداد نامحدود دامنه
ساختن تعداد نامحدود زیر دامنه
تعداد نامحدود ایمیل
تعداد نامحدود دیتابیس
کنترل پانل cpanel
پشتیبانی سالیانه
انتقال وب سایت رایگان
99.9% تضمین عملکرد هاستینگ
ثبت یک دامنه رایگان
 
نرم افزار جوملا جزو بهترین سیستم های مدیریت محتوای تحت وب می باشد، که به شما قابلیت ایجاد وب سایت و پرتال را می دهد. جوملا نرم افزاری رایگان بوده و با توجه به قابلیت های جانبی آن به شما قابلیت های بسیاری را می دهد. هاست دارکوب خود یکی از گسترش دهندگان جوملا می باشد

 

سورس:

هاستینگ جوملا



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت


هاست مبتنی بر لینوکس / یونیکس چیست ؟

این به معنای هاستی میباشد که بروی سیستم عامل لینوکس / یونیکس ارائه می شود . تفاوت زیادی بین این دو نوع سیستم عامل وجود ندارد ، زیرا لینوکس یونیکس یک نسخه بهبود یافته از ورژن سیستم عامل لینوکس یونیکس میباشد . زمانی که شما برای میزبانی وب سایت خود از یک شرکت هاستینگ استفاده می کنید که سیستم عامل آن مبتنی بر لینوکس باشد ، مهم نمی باشد که شما چه نوع سیستم عاملی بر روی کامپیوتر خود استفاده می کنید.

قابلیت استفاده هاست لینوکس

تا چندین سال پیش سیستم عامل لینوکس تنها برای حرفه ای ها در دسترس بود و اگر شما یک کاربر با تجربه نبودین نمی توانستید هیچ ویژگی بخصوصی بر روی این سیستم عامل داشته باشید . اما در چند سال گذشته این وضعیت تغییر کرده و ارائه دهندگان این سیستم عامل تمام سعی خود را کرده اند تا کاربران مدیریت وب سایت های خود را آسان تر و راحت تر انجام دهند. در صورتی که شما فقط یک مبتدی باشید شما کنترل پنل هایی که شامل رابط وب باشند را می توانید براحتی پیدا کنید و اگر شما یک کاربر با تجربه باشید می توانید وب سایت خود را با پوسته (شل) براحتی تحت کنترل داشته باشید.

قابلیت اطمینان هاست لینوکس

کارشناسان ادعا می کنند که پلت فورم های مبتنی بر لینوکس یکی از قابلیت اطمینان ترین نوع سیستم عامل میباشند ، اما به طور عمده این بستگی به تنظیمات حرفه ای دارد . بنابراین کیفیت و ثبات وب هاستینگ مبتنی بر لینوکس ، بستگی به تنظیماتی دارد که مدیر سرور بر روی آن اعمال می نماید.

کارکرد هاست لینوکس

لینوکس با بسیاری از پلت فورم های دیگر متفاوت میباشد. می تواند مقدار زیادی از فرآیندها یی که در یک زمان رخ می دهند را اداره کند ، این به شما امکان دریافت امکانات بیشتر از سرور را می دهد .

چه زبان های برنامه نویسی برای لینوکس در دسترس میباشند ؟

یوینکس طیف گسترده ای از زبان های نرم افزاری را بیشتر هر سیستم عامل دیگری پشتیبانی می کند. رایج ترین برنامه های کاربردی مانند  سی ، سی پلاس پلاس ، شل ، پرل ، تی سی ال ،  پایتون ، جاوا ، و پی اچ پی ، یونیکس پشتیبانی می کند .

چه پایگاه داده را هاست لینوکس پشتیبانی می کند ؟

پایگاه داده های ام اس کیو ال و مای اس کیو ال برای یونیکس در دسترس میباشند . انتخاب هر یک از این پایگاه داده بستگی به نیازهای شما و پیشنهادات ارئه دهنده خدمات شرکت هاستینگ  دارد. این برای شما مهم میباشد در هنگام انتخاب یک شرکت هاستینگ برای هاست وب سایت خود یک جستجوی کامل در سایت آن شرکت انجام دهید.

هزینه

سیستم عامل لینوکس توسط لینوس توسعه داده شده است . توروالدز به عنوان جایگزینی برای سیستم عامل های دیگر توسط بسیاری از متخصصان در سراسر جهان بهبود یافته است. بسیاری از نسخه های آن رایگان میباشد . این شرایط باعث می شود که هاستینگ مبتنی بر لینوکس از هر نوع هاستینگ دیگر ارزانتر باشد . همانطور برای نسخه های لینوکس بعضی وقت ها به آنها نام توزیع های لینوکس می دهند . محبوب ترین نسخه ها  نسخه های رد هات و مندریک میباشد که به آسانی نصب می شوند و مناسب برای هر نوع هاستینگ میباشند.

چرا باید هاستینگ مبتنی بر لینوکس / یونیکس را انتخاب کنیم ؟

همانطور که من در بالا برای شما بیان کردم استفادها از این پلت فورم ارزاتر و راحت تر از دیگر پلت فورم ها میباشد . تمام اسکریپت های موجود مانند پی اچ پی بهترین کارکرد را در هنگام استفاده وب هاستینگ مبتنی بر لینوکس را خواهند داشت . هاستینگ مبتنی بر لینوکس امکانات به روز رسانی در هنگام استفاده از شل یا دسترسی از راه دور (تل نت ) را افزایش می دهد . پلت فورم های مبتنی بر لینوکس / یونیکس احتمالا پایدار ترین و قابل اعتماد ترین پلت فورم ها میباشند
 
خرید هاست
سورس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
تبدیل هر وب سایت به سایت موبایل توسط phpMobilizer
 

phpMobilizer به صاحبان وب سایت قابلیت اضافه نمودن پشتیبانی سایت از موبایل را میدهد.

phpMobilizer چیست؟
به صورت اتوماتیک هر وب سایتی را به وب سایت موبایل تبدیل می نماید. phpMobilizer به مانند سایر مبدلهای سایت به نسخه موبایلی کار می کند به جز آنکه این برنامه بر روی سرور شما 

اجرا می شود.

هدف این پروژه جهانی ساختن آن می باشد. فقط کافی است این برنامه را بر روی یک ساب دامنه از سرور خود بارگذاری نمایید و سپس کد مربوط به انتقال مرورگرهای موبایل را به سایت موبایلی در برنامه اصلی قرار دهید.

قابلیت ها

  • به آسانی نصب می شود، فقط کافی است فایل ها را بر روی ساب دامنه از سایت خود بارگذاری نمایید
  • هر وب سایتی را به نسخه موبایل تبدیل می نماید.
  • تصاویر را برای نمایش در نسخه موبایل تغییر سایز می دهد. فقط سایز آنها را تغییر نمی دهد، بلکه حجم آن ها را برای نمایش در موبایل کاهش می دهد
  • انتقال خودکار به نسخه موبایل سایت. البته می بایست کد به سایت اصلی اضافه گردد

نیازمندی ها

  • PHP 5
  • Apache (.htaccess/mod_rewrite capable)

برای دانلود به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://code.google.com/p/phpmobilizer/

آدرس:

تبدیل هر وب سایت به سایت موبایل توسط php



:: برچسب‌ها: وب سایت , موبایل , php ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

جهت بررسی نسخه IE و یا هر نوع مرورگر دیگر می توانید از کد php زیر استفاده نمایید. این برنامه جهت بررسی مرورگر اکسپلورر نسخه 6 نوشته شده. برای سایر نسخه ها می توانید 6 را با سایر اعداد تعویض نمایید.

$using_ie6 = (strpos($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'], 'MSIE 6.') !== FALSE);


همچنین می توانید به جای MSIE که مربوط به اکسپلورر است از تگ مربوط به سایر مرورگرها استفاده نمایید. 
Firefox
Chrome
Safari
Opera
Netscape

آدرس:

تشخیص نسخه IE وب سایت 



:: برچسب‌ها: php ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

اسکریپت رایگان phpbb که برای راه اندازی انجمن و تالار گفتگو می باشد دارای ایرادهای امنیتی فراوانی می باشد که در صورتی که اسکریپت را در وب سایت به صورت پیش فرض نصب نمایید هر روزه شاهد پست ها و ارسالی هایی خواهید بود که به صورت اسپم در فروم ها ارسال می گردد. یکی از راه های مفیدی که می توانید جهت امن سازی انجمن phpbb انجام دهید اضافه کردن فیلد جدید به فیلدهای ثبت نام کاربران می باشد و آنکه این فیلد را اجباری نمایید. به دلیل آنکه اکثر اسپمرها فیلدهای اصلی ثبت نام phpbb را می شناسند و با ران کردن نرم افزارهای مختلف اقدام به ثبت نام در فروم ها و ارسال پست های اسپم جدید می نمایید. برای اضافه کردن فیلد جدید به ثبت نام کاربران کافی است وارد کنترل پنل شده و به بخش کاربران users and group مراجعه نمایید و سپس بر روی Custom profile fields کلیک نموده و فیلد جدید برای ثبت نام را ایجاد نمایید. فراموش نکنید در زمان ایجاد فیلد جدید Display on registration screen و Required field را انتخاب نمایید. این کار باعث شده در زمان ثبت نام فیلد جدیدی به فیلدها اضافه شده که اجباری می باشد و از این پس اسپمرها قادر نخواهند بود به صورت پیش فرض در سایت ثبت نام نمایند.

امنیت وب سایت phpbb

روشی دیگری که می توانید جهت محافظت تالار گفتگو خود از اسپمرها انجام دهید آن است که ثبت نام را منوط به تایید ایمیل نمایید. با این کار ثبت نام در سایت فقط از طریق تایید ایمیل امکان پذیر است و بدین روش جلوی بوترها و اسپمرها را خواهید گرفت. برای این کار به User registration settings مراجعه نموده و Account activation را بر روی By user قرار دهید.

امن سازی وب سایت

این مقاله به روز رسانی خواهد گردید.

آدرس:

 افزایش امنیت اسکریپت انجمن phpbb



:: برچسب‌ها: phpbb , فروم , انجمن , تاریخ , تالار گفتگو , امنیت , تالار گفتمان ,
:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()