نوشته شده توسط : طراحی سایت
 

انتخاب عنوان مناسب برای وب سایت بسیار چالش بر انگیر می باشد. زیرا می بایست اهداف مختلفی را برآورده نماید و در نتیجه انتخاب عنوان مناسب برای صفحات وب سایت به دقت بالایی نیازمند است و ممکن است در اثر اشتباه شما صفحه وب سایت شما دچار آسیب گردد و اثر لازم را نداشته باشد.

بزرگترین اشتباه آن است که عنوانی برای صفحه در نظر گرفته نشود. عنوان صفحه به دلایل بسیار استفاده می گردد و در صورتی که شما عنوانی در نظر نگیرید آن موارد را از دست خواهید داد. عنوان برای موارد زیر در نظر گرفته می شود:

  • تعریف صفحه در مرورگر، در بالای صفحه مرورگر
  • به عنوان متن صفحات علاقه مندی شده در نظر گرفته می شود
  • در نتایج جستجو به عنوان متن لینک استفاده می گردد
  • موتورهای جستجو از طریق عنوان محتوای صفحه را تشخیص می دهند

در صورتی که عنوان نداشته باشید، موتورهای جستجو متن جایگزینی برای آن انتخاب می نمایند. و مطمئن باشید شما قصد ندارید موتور جستجو برای صفحات سایت شما عنوان در نظر بگیرد. در صورتی که کاربر صفحه را به علاقه مندی های خود اضافه نماید عنوان صفحه قابل تشخیص نخواهد بود و همچنین در صورتی که کاربر تب های باز بسیاری داشته باشد عنوانی برای تب مورد نظر وجود ندارد و صفحه برای کاربر قابل تشخیص نخواهد بود.

استفاده از عنوان های پیش فرض ویرایشگر

در صورتی که از ویرایشگر جهت طراحی صفحات وب سایت استفاده می نماید، ویرایشگر برای صفحات جدیدی که ایجاد می نمایید متن پیش فرضی را برای عنوان در نظر می گیرد. عنوانی به مانند "Untitled Document" که معمولا به دلیل فراموش کردن در نظر گرفتن عنوان به وجود می آید. می توانید عنوان های به این صورت را از طریق موتورهای جستجو بررسی نمایید. برای این کار عبارت زیر را در گوگل جستجو نمایید:

"Untitled Document" +site:your site URL

استفاده از عناوین کوتاه و یا بلند

موتورهای جستجو مقدار مختلفی از عنوان را در نتایج جستجو نمایش می دهند، اما گوگل به عنوان محبوب ترین موتور جستجو حداکثر در حدود 70 کاراکتر از عنوان صفحه را در نتایج جستجو نمایش می دهد. عناوین صفحات خود را کمتر از این تعداد برگزینید. عناوین کوتاه نیز هدف از محتوای صفحه را به خوبی نمی رسانند و باعث سوء تفاهم می گردند و بهتر است عنوان جامعی برای صفحه در نظر گرفته شود تا موضوع صفحه به درستی انتقال داده شود.

استفاده از مهترین عبارات در انتهای جمله

تعداد کاراکترهای عنوان مهم می باشد و همچنین مکان در نظر گرفتن کلمات کلیدی نیز در عنوان مهم می باشد. کاربران در اینترنت و مشتریان شما زمان کمی دارند و تمایل دارند مطالب را هر چه سریعتر درک نمایند. در نظر گرفتن کلمات کلیدی و مهم عنوان در ابتدای عنوان باعث شده تا کاربر سریهتر متوجه موضوع صفحه شود و همچنین در صورتی که عنوان شما در موتورهای جستجو کامل نمایش داده نشود مطمئن خواهید بود که بخش های اصلی عنوان در موتور جستجو نمایش داده می شود.

استفاده از کلمات کلیدی بسیار در عنوان صفحه

استفاده بسیار از کلمات کلیدی در عنوان باعث می شود تا عنوان صفحه به صورت اسپمی به نظر آید. سعی نمایید عنوان را برای کاربر خود در نظر بگیرید تا موتور جستجو. امروزه موتورهای جستجو درک بهتری از موضوع صفحه دارند و لازم نیست کلیه کلمات و عبارات کلیدی را در عنوان صفحه استفاده نمایید. بهتر است صفحه بسیار ظریف و کاربر پسند انتخاب گردد.

عناوین تکراری

در صورتی که دو صفحه با عنوان تکراری دارید بهتر است عنوان های تکراری را از سایت خود حذف نمایید و یکی را تغییر عنوان دهید. برای این کار می توانید از Google Webmaster Tools استفاد نمایید تا عناوین تکراری را بیابید و عناوین صفحات مختلف را تغییر دهید. این مورد معمولا در طول زمان در سایت و با زیاد شدن مقالات وب سایت پیش می آید و بهتر است سایت خود را از جهت عناوین و توضیحات تکراری دائما در Google Webmaster Tools بررسی نمایید.

اضافه کردن عنوان وب سایت در تمامی صفحات

اضافه نمودن عنوان کلی وب سایت به تمامی صفحات وبسایت باعث بلدتر شدن بی مورد عنوان صفحات و مشکلات کلمات کلیدی می گردد. وب سایت ها تمایل دارند تا برند در عنوان مطلب ذکر گردد تا سایت و برند مجموعه شناخته شود اما این کار برخی زمان ها منجر به اثرات منفی در کلمات کلیدی می گردد. پس بهتر است عنوان برند را در صفحات وب سایت هوشمندانه انتخاب نمایید و یا آن را حذف نمایید.

عدم مشاوره با متخصص سئو

عنوان صفحه مناسب برای سایت شما ممکن است حتی منجر به موفقیت شغلی شما گردد. انتخاب عناوین صفحات سایت مورد بسیار مهمی بوده و حتما می بایست تحت نظر متخصص سئو انجام گردد تا بیشترین اثر را داشته باشد زیرا که شرایط دیگری در انتخاب نام دامنه تاثیر گذار می باشد که در نظر گرفتن آن در تخصص سئوکار می باشد. برای مشاوره با متخصصین سئو دارکوب کلیک نمایید.

آدرس:

انتخاب عنوان صفحات وب سایت



:: برچسب‌ها: سئو , عنوان صفحات وب سایت , عنوان وب سایت , کلمات کلیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 
هاست یک سرویس در اینترنت می باشد که به اشخاص، شرکت ها و سازمان ها این اجازه را می دهد تا وب سایت خود را در اینترنت در معرض نمایش بگزارند.
این قانون اجازه اجاره فضا و پهنای باند را از طریق یک شرکت به طوری که شما می توانید وب سایت خود را منتشر کنید می دهد. و این شرکت ها رابط بین یک فرد و یا یک کمپانی و بازدید کنندگان شبکه جهانی وب میباشند. شرکت وب هاستینگ این امکان را به وب سایت شما می دهد که هر کس بتواند به آن دسترسی داشته باشد.
خدمات وب هاستینگ با ارائه فضا بر روی کامپیوترهای قوی ( وب سرور ) و توسط یک شبکه با سرعت بالا برای بالا نگه داشتن وب سایت شما اجاره می دهند. هنگامی که کسی آدرس وب سایت شما را تایپ می کند او با وب سرور شما ارتباط برقرار می کنند و در انجا می تواند وب سایت شما را مشاهده و دانلود صفحات وب سایت شما را انجام دهد. انواع بسیاری از میزبانی وب در بازار وجود دارند به مانند هاستینگ به اشتراک گذاشته شده، نماینده میزبانی وب هاستینگ اختصاصی و غیره وجود دارد.
چندین مزایا در وب هاستینگ وجود دارد مانند اینکه وب هاست مشتریان را با فضای سرور آشنا می کند و آنها می توانند فایل های خود را در آن ذخیره کنند. همچنینی هاست ارائه کننده پهنای باند ضروری که می تواند به وب سایت برای رسیدگی به تعداد زیاد بازدید کنندگان یعنی ترافیک کمک کند. تعداد زیادی ز حساب های ایمیل می تواند بروی یک وب هاست ایجاد شود. همچنین تبلیغات هم می تواند یک فرایند خوبی در وب هاست باشد. و یکی دیگر از مزایای خوب وب هاستینگ ارائه فرصت های شغلی برای افراد است که می توانند به عنوان نمایندگان فروش وب هاستینگ عمل کنند.
میزبانی وب محلی به معنای هاستینگ در همان کشور یا ایالت یا منطقه میباشد. برخی از مزایای استفاده از خدمات هاستینگ محلی عبارتند از مشتری می تواند با کادر فنی شرکت هاستینگ از نزدیک بازدید کند و موضوعات نگران کننده خود را با آنها در میان بگذارد.میزبانی محلی می توانند پشتیبانی فنی 24 ساعته در 7 روز هفته را ارائه دهد.
لینک:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 

تغییر دائمی

گوگل پیوسته در حال تغییر الگوریتم های جستجوی خود می باشد که این تغییرات شامل 15 تغییر بزرگ و تغییرات جزئی بسیاری می باشد. احتمالا در مورد گوگل پاندا و گوگل پنگوئن شنیده اید. این اسامی نامی است که گوگل برای به روز رسانی های بزرگ خود در نظر می گیرد. پاندا در سال 2011 معرفی شد مخصوص محتوای سایت در نظر گرفته شده بود که سایت های با مطالب و کیفیت پایین را از نتایج جستجوی گوگل حذف می نماید و یا رنک آنها را پایین می آورد. در سال بعد به روز رسانی پنگوئن گوگل معرفی شد که این به روز رسانی به بررسی لینک های غیر مرتبط و پولی می پرداخت. سایت های بسیاری که از این روش برای رنک گرفتن در گوگل استفاده نموده بودند رنک خود را از دست دادند.

مرغ مگس خوار گوگل

سال پیش گوگل بزرگترین به روز رسانی خود با نام مرغ مگس خوار را انجام داد که این به روز رسانی 90% سایت ها را تحت تاثیر قرار داد. این به روز رسانی برای بهینه سازی جستجوی معنایی گوگل انجام شد و توسط این به روز رسانی گوگل جستجوهای پیچیده تر را درک می نماید و قادر به پاسخ گویی آن می باشد.

سئو در سال 2014

سئو پیوسته در حال تغییر است، و برخی از روش هایی که قبلا برای سئو سایت مناسب بود هم اکنون مناسب نیستند. این تغییرات باعث می شود که در این سال روش های جدیدی را انتخاب نماییم.

100% موجود نیست

گوگل در سال 2013 تصمیم گرفت تا کاربران جستجوهای به صورت مخفی انجام دهند. با توجه به این نوع جستجو کلمات کلیدی کاربران مشخص نیستند. در صورتی که برای سایت خود گوگل آنالیتیک داشته باشید می توانید از Acquisition > Keywords > Organic جستجوهای انجام شده توسط کاربران را در گوگل که وارد سایت شما شده را ملاحظه نمایید. کلمه Not Provided به آن معناست که کاربران به صورت مخفی جستجوی خود را انجام داده اند.

 

این به آن معناست که ممکن است کلمات کلیدی به خوبی استخراج نگردند. و متاسفانه ما اطلاعات بسیاری را از کاربران خود از دست خواهیم داد. بنابراین بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی مشکل تر خواهد بود. از این مورد می توان نتیجه گرفت که گوگل قصد دارد مدیران سایت بر روی کلمات کلیدی تمرکز ننمایند و مدیران سایت بیشتر مطالب مناسب شغلی خود را ایجاد نمایند.

موضوع به جای کلمات کلیدی

به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل مدیران سایت را مجبور می سازد به جای تمرکز بر روی کلمات کلیدی بر روی موضوع تمرکز نمایند. همانطور که قبلا نیز گفته شده مرغ مگس خوار گوگل درک بهتری از منظور کاربر دارد و جستجوی پیچیده را بهتر درک می نماید. گوگل امروز نتایجی را به کاربر ارائه می نماید که ممکن است آن صفحه برای کلمات کلیدی مورد نظر بهینه سازی نشده باشد. این مورد کارهایی را که ما برای سئو سایت انجام می دهیم را تحت تاثیر قرار می دهد. به جای بهینه سازی صفحه برای کلمات کلیدی خاصی، ما مطالبی را راجع به موضوع صفحه ایجاد می نماییم.

مقالات عمیق

در آگوست 2013، گوگل روش جدید جستجو را اعلام نمود با نام in-depth articles و یا مقالات عمقی. این نتایج در سمت راست نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شوند و به کاربر مطالب با کیفیت بالا را ارائه می نمایند که داده های ساختار یافته نقش مهمی را در این بخش ایفا می نماید. برای آنکه سایت ما در نتایج جستجوی گوگل بهتر و با اطلاعات دقیق تر نمایش داده شود می بایست از داده های ساختار یافته Structured data استفاده نماییم. این به روز رسانی همچنین اهمیت مطالب با کیفیت را به ما گوشزد می نماید. در حقیقت قصد به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل درک بهتر از منظور جستجوی کاربر می باشد. با توجه به این مطالب ما صفحات با محتوای بسیار خواهیم دید که بر روی موضوع خاصی بحث می نمایند.

مطالب بزرگ فوایدی نیز دارند

- رنک گرفتن برای کلمات کلیدی بلندتر راحت تر است. گوگل هر روزه 5 میلیون جستجوی جدید دریافت می نماید که قبلا مشاده ننموده است. این مطلب نمایانگر آن است که مشخص نمودن و پیش بینی کلمه کلیدی کاربران ممکن نیست. مقالات عمیق شانس بهتری برای کلمات کلیدی بلنتر دارند.

- ایجاد لینک: مطالب با کیفیت و بلند فایده دیگری نیز که دارند آن است که باعث می شود سایرین به آن صفحه لینک دهند و آن را منبع قرار دهند. مطالب با کیفیت لینک جذب می نمایند و این کار باعث بالا رفتن رنک صفحه در موتورهای جستجو می گردد.

لینک سازی

لینک ها هم اکنون نیز در سئو نقش مهمی دارند. موتورهای جستجو به هر لینک در سایت های دیگر به عنوان یک رای به سایت نگاه می کنند. هر چه تعداد لینک های موجود به یک صفحه بیشتر باشد آن صفحه رنک بیشتری می گیرد. البته کیفیت لینک نیز بسیار مهم می باشد و می بایست از صفحه مرتبط لینک گرفت. ایجاد لینک به صورت اسپمی و توسط نرم افزارهای این کار باعث جریمه شدن توسط گوگل و پایین آمدن رنک سایت می شود. گوگل لینک های غیر مرتبط را تشخصی می دهد و می بایست سریعا لینک هایی که به این صورت ایجاد نموده اید را حذف نمایید. عملیات لینک سازی شما می بایست به صورتی طبیعی انجام شده باشد.

ساختار صفحه

ساختار مناسب به موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا درک بهتری از محتوای صفحه داشته باشد. متاسفانه تگ های html به مشخص ساختن المان های مختلف صفحه محدود شده اند، موردی که در HTML5 بهتر ساختار بندی شده. تگ های جدید به صفحه اضافه شده اند به عنوان مثال <article> and <section> که برای موتورهای جستجو نحوه بلاک بندی سایت را مشخص می نماید. معمول نیست گوگل چگونه این تگ ها را بررسی می نماید، اما استفاده از این تگ ها در صفحه توصیه می شود و باعث بالا رفتن رنک سایت شما می گردد. استفاده از داده های ساختار یافته نیز راه حل دیگری می باشد. این مورد به موتورهای جستجو کمک می نمایند که درک بهتری از صفحه داشته باشند. یکی از اسنیپت های گوگل، اسنیپت نویسندگانمی باشد که تصویر نام نویسنده مقاله در صفحه جستجو نمایش داده می شود. گوگل به مولفان معروف رنک بهتری می دهد.

کاربران موبایل

امروزه کاربرانی بسیاری از موبایل برای جستجوی و وبگردی استفاده می نمایند که پیوسته در حال افزایش است. به همین دلیل بهتر است نسخه موبایلی سایت خود را راه اندازی نمایید. گوگل به سه دلیل مدیران سایت را تشویق به راه اندازی سایت ریسپانسیو می نماید.

  • آدرس یکسان صفحات سایت، بنابراین کاربران ارتباط بهتری با سایت برقرار می نمایند
  • نیازی به انتقال کاربر نیست، که باعث بالا رفتن زمان لود می گردد
  • و منابع را برای جستجو گرهای گوگل ذخیره می نماید

مورد دوم در مورد سرعت وب سایت می باشد که گوگل اعلام نموده سرعت سایت در رنک سایت موثر است. پس بنابراین بهتر است سرعت لود شدن سایت خود را بهینه سازی نمایید.

شبکه های اجتماعی

کاربران بسیاری از طریق شبکه های اجتماعی وارد سایت ها می شوند، که تاثیر بسیاری بر روی رنک وب سایت دارد. بهتر است حساب کاربری خود را در شبکه های اجتماعی راه اندازی نمایید و آن را فعال نگاه دارید.

سورس:

موقعیت سئو در سال 2014



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , سئو وب سایت , بهینه سازی سایت , بهینه سازی وب سایت , بهینه سازی وب , بهینه سازی جستجو ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 
هاست رایگان جوملا ممکن است مانند یک کلاه برداری کامل باشد اما شما می توانید یک هاستینگ رایگان جوملا با استفاده از یک جستجوی ساده در گوگل پیدا کنید. در این مقاله سعی خواهیم کرد ایده هایی که شما می توانید برای یافتن هاست رایگان جوملا انجام دهید و همچنین چند راهنمایی در باره چگونگی پیدا کردن آن را برای شما بیان می کنم.
انجام جستجوی گوگل برای هاستینگ رایگان جوملا:
اولین گام برای پیدا کردن یک حساب هاستینگ رایگان جوملا رفتن به موتور جستجوی مورد علاقه خود و انجام یک جستجوی سریع میباشد. معمولا موتورهای جستجو کیورد "what's up" را خوب می دانند و نتایج جستجوی قابل اعتمادی به شما نشان داده خواهد شد. پیدا کردن میزبان رایگان جوملا بدون تبلیغات می تواند کمی مشکل باشد.
حالا اجازه دهید شروع به صحبت کردن در مورد فواید و انواع مختلف حساب های هاستینگ رایگان بکنم.
جوملا یک مدیریت سیستم محتوا منبع باز است و این بدین معنا میباشد که استفاده از آن رایگان میباشد. اگر شما در مورد همه چیزهایی که می توانید با آن انجام دهید مطمئن نیستید یک جستجوی سریع در گوگل برای "GPL license regulations." ( مقررات مجوز جی پل ال ) انجام دهید. با این که گفته شد جوملا یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان است و بسیاری از قالب ها و ماژول ها و افزودنی ها هم همچنین رایگان میباشند. پس برای چه برای هاستینگ آن باید هزینه پرداخت کرد؟ شما چیز زیادی لازم نخواهید داشت هنگامی که هاستینگ جوملا می آید در اینجا چیزهای اولیه برای پیدا کردن یک شرکت هاستینگ رایگان برای شما بیان می کنم.
آیا انها یک سی پنل هاستینگ رایگان ارائه می دهند؟
رایگانی سی پنل میزبانی وب مهم است وقتی که با جوملا می آید. اگر شما دسترسی به سی پنل با حساب هاستینگ رایگان خود نداشته باشید در نتیجه شما قادر به انجام بسیاری موارد با حساب هاستینگ جوملا خود نخواهید بود. بدون سی پنل شما مانند رفتن به تاریکی و گیر کردن در آن خواهید بود.
آیا انها PHP5/MySQL رایگان ارائه می دهند؟
شما می دانید و دیده اید که چگونه بسیاری از سیستم های CMS بروی PHP اجرا می شوند و از پایگاه داده MySQL استفاده می کنند. این واقعا همیشه مهم است که بدانید هاستینگ ویندوز برای سیستم CMS منبع باز بی معنی خواهد بود.
آیا انها دسترسی به FTP را ارائه می دهند؟
FTP مخفف "file transfer protocol." ( پروتکل انتقال فایل ) میباشد. این چیزی است که شما از آن بیشتر برای آپلود و دانلود فایل از کامپیوتر خود به سرور و بلعکس استفاده خواهید کرد. این سریعترین و ساده ترین راه برای اضافه کردن فایل های جدید به سرور و دانلود کردن انها میباشد.
آیا انها هر گونه پشتیبانی از مشتری ارائه می دهند؟
پشتیبانی از مشتری همیشه یک عامل میباشد بدون پشتیبانی خوب از مشتری پکیج هاستینگ رایگان ممکن است تبدیل به یک پکیج کابوس شود. اطمینان حاصل کنید که یرخی از پشتیبانی های خوب مشتری وجود داشته باشد.
کاتچ و یا catch چیست؟
مردم به تنها و بدون سبب پکج رایگان هاستینگ ارائه نمی کنند حتما چیزی از آن می خواهند که آن را ارائه می دهند در این جا چند راه برای در آوردن پول از سی پنل هاستینگ رایگان برای شما بیان می کنم.
1 – قرار دادن تبلیغات در سایت خودشان
2 – قرار دادن تبلیغات در وب سایت شما
3 – انجام بک لینک برای سایت میزبانی خودشان
4 – ارائه دادن فضای دیسک کوچک تا شما نیاز به ارتقاء داشته باشید وبرای ارتقاط هزینه پرداخت کنید
5 – پرداخت هزینه برای پشتیبانی از مشتری
6 – فروش خدمات توسعه یافته انها
قبل از رفتن برای هاستینگ رایگان جوملا مطمئن شوید که آیا هاستینگ رایگان جوملا فقط برای جوملا است یا شما می توانید وردپرس (Wordpress ) و دیگر نرم افزارهای PHP مبتنی بر سیستم های CMS را استفاده کنید.
منبع:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 

سال 2013 به پایان رسیده و هم اکنون در سال 2014 هستیم. در سال پیش متوجه شدیم و بازاریابی دیجیتالی تاثیر بسیار مثبتی بر روی کسب و کار شرکت ها دارد. با در نظر گرفتن مواردی که سال پیش تجربه نمودم امروز مواردی را برای شما جهت بهبود شیوه های بازاریابی در سال جدید ارائه می نمایم. در سال 2013 60% از بازاریابان انتظار آن شرکت خود را بیشتر به سمت استفاده از بازاریابی اینترنتی و دیجیتالی سوق می دادند. در سال 2013 به میزان 43% ایمیل ها توسط موبایل و 32% توسط کامپیوتر و 25% توسط وبمیل رشد دریافت داشته. در سال 2013 باز کردن ایمیل توسط موبایل 80% رشد داشته. زمانی که کاربران در شبکه های اجتماعی توسط موبایل می گردند در پینترست سه برابر مطالب را به اشتراک می گذارند و در توئیتر 66% مطالب را بیشتر توئیت می نمایند و در فیس بوک 39% بیشتر در مباحث شرکت می نمایند. امروز در حدود 72% از کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی عضو هستند و 68% مشتریان قبل از خرید از شرکتی شبکه اجتماعی شرکت را بررسی می نمایند و بعد خرید خود را انجام می دهند. 87% بازاریابان از شبکه های اجتماعی برای ارائه مطالب خود استفاده می نمایند. تولید کنندگان محتوا 50% بودجه خود را بر ایجاد لینک به محتوای خود اختصاص می دهند. 70% بازاریابان اعتراف می نمایند که بازاریابی از طریق تولید محتوا آگاهی شغلی و برندی آن ها را بالا برده است. میزان بازاریابی از طریق تولید محتوا در 3 سال اخیر 300% رشد داشته است. 25% از بودجه بازاریابی صرف ایجاد محتوا، ارائه و معرفی آن می شود. بازاریان برای سئو سایت مطالب مختلفی تولید می نمایند که 79% این مطالب در صفحات وب سایت، 74% در شبکه های اجتماعی و 68% در بلاگ ها، 14% در برنامه های موبایل، 11% در مجله های دیجیتالی و 8% در پادکست ها ارائه می شود. از هر 10 شرکت 6 شرکت قصد دارد در زمینه سئو سرمایه گذاری بیشتری نماید. 70% کاربران که در موتورهای جستجو در جستجوی مطلبی هستند بر روی نتایج جستجوی طبیعی کلیک می نمایند. 83% از شرکت هایی که در اینترنت فعال هستند از روش تبلیغات کلیکی استفاده می نمایند. با توجه به موارد و آمارهای موجود در بالا می توان برای روش های بازاریابی نوین در سال 2014 نتیجه گرفت:

بازاریابی ایمیلی

با توجه به آمارهای موجود مشخص است کاربران امروز از موبایل بیشتر از هر وسیله ای برای دریافت ایمیل استفاده می نمایند. دقت نمایید ایمیل های تبلیغاتی شما در موبایل ظاهر مناسبی داشته باشد و کاربر بتواند به راحتی عملیات لازم را از طریق موبایل انجام دهد.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

با توجه به آنکه هم اکنون 68% از مشتریان شبکه های اجتماعی شرکت را قبل از انجام خرید بررسی می نمایند، فعال سازی شبکه های اجتماعی و فعالیت در آن به امر مهمی تبدیل شده است. برای شرکت هایی که هنوز در شبکه های اجتماعی فعال نیستند بسیار لازم است که هم اکنون فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی آغاز نمایند. بدون بهینه سازی شبکه های اجتماعی و فعال بودن آن انتظار رشد در فروش را نداشته باشید.

بازاریابی از طریق ایجاد محتوا

کاربران در اینترنت اهمیت این مورد را در سال 2013 دانسته اند و همچنین در صورتی که شما رشد 300% بازاریابی محتوایی را در 3 سال اخیر در نظر بگیرید، اهمیت استفاده از این روش برای شما معین می گردد. در صورتی که شروع به تولید محتوا ننموده اید هم اکنون زمان آن رسیده که این کار را آغاز نمایید. در صورتی که شرکتی قصد بهبود حضور خود در محیط اینترنت و کسب اعتبار را داشته باشد استفاده از این روش بسیار مهم می باشد.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

زمانی که موضوع بحث بر سر کلیک شدن از طریق موتورهای جستجو می باش، سئو و بهینه سازی سایت مهمترین موضوع است. در حدود 70% از کاربرانی که در اینترنت جستجو می نمایند بر روی نتایج جستجوی طبیعی کلیک می نمایند. در صورتی که به سئو توجه ننموده اید پس امکان مهمی را در زمینه شغلی خود برای رشد شرکت از دست داده اید و متعاقب آن تعداد کلیک های کمتر و مشتریان نصیب شما شده.

تبلیغات کلیکی

با استفاده از تبلیغات کلیکی شاهد رشد چشم گیری در افزایش فروش خود خواهید داشت. برای انجام این کار هیچ زمان دیر نیست و در صورتی که بودجه انجام این کار را دارید در سایت های مرتبط این کار را انجام دهید.

منبع:

بازاریابی اینترنتی دیجیتالی مفید و موفق در سال 2014



:: برچسب‌ها: سئو , بازاریابی , بازاریابی اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1393 | نظرات ()