نوشته شده توسط : طراحی سایت
امروزه با توجه به تاثیر گوگل در کسب و کار اینترنتی شرکت ها، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به مورد بسیار مهمی برای شرکت ها تبدیل شده.
 
امروزه کسی نمی تواند در نتیجه جستجوی موتورهای جستجو برتر باشد بدون دانستن روش رنک دهی گوگل. مواردی هست که می بایست را رعیت نمایید تا در نتیجه های جستجوی گوگل در مکان بالایی قرار گیرید. در این بخش 10 مورد را که حضور ذهن داشته ام برای شما آورده ام.
 
1. ایجاد مطالب بی کیفیت در سایت
 
دلیل آنکه گوگل موتور جستجوی خود را به روز رسانی نمود این بود که قصد داشته نتیجه بهتری به جستجو گران ارائه نماید, که این مسئله به با کیفیت بودن مطالب وب سایت مربوط است. مطالب جدید در گوگل اهمیت بسیاری دارند. مطلب بی ارزش, مقالات غیر مرتبط, مطالب بسیار کوتاه و بی کیفیت جزو مواردی هستند که گوگل از آن متنفر است. امروزه در گوگل کیفیت مطلب اهمیت بسیاری پیدا نموده است.
 
2. مطالب تکراری
 
مطالب تکراری فقط به این معنا نیست که مطالب تکراری و مشابه سایت های دیگر ایجاد ننمایید. همچنین در سایت خود مطالب کپی و مشابه یکدیگر ایجاد ننمایید. گوگل از محتوای تکراری متنفر است بنابراین در سایت خود مطالب جدید و غیر تکراری ایجاد نمایید. می توانید مطالب سایت های مختلف را با یکدیگر تلفیق نموده و مطلب جدیدی ایجاد نمایید و یا مطلب مورد نظر را در فرمت دیگری به مانند ویدئو و یا pdf و سایر فرمت ها ارائه نمایید. در صورتی که از مطالب سایرین استفاده می نمایید دقت نمایید تا مطلب شما موضوع و جهت خود را داشته باشد و یکتایی خود را حفط نماید.
 
3. عدم استفاده از شبکه های اجتماعی
 
برخی گمان می نمایند شبکه های اجتماعی تاثیری در رتبه سایت در موتورهای جستجو ندارد که این امر اشتباه است. گوگل نیز هم اکنون به شبکه های اجتماعی با گوگل پلاس و گوگل آودور خود وارد شده. شبکه های اجتماعی می بایست برای کمک به رنک سایت به صورت فعال استفاده گردد. گوگل طرفدار سایت هایی است که از شبکه های اجتماعی استفاده می نمایند زیرا شبکه های اجتماعی به سایت اعتبار می بخشند.
 
4. استفاده از دایرکتوری های بی کیفیت
 
در سال های سیاه سئو, ساخت لینک مهمترین مورد بود. که دیگر هم اکنون اهمیت خود را از دست داده. در ایجاد لینک هم اکنون کمیت جای خود را به کیفیت داده. در صورتی که ایجاد لینک را به صورت غیر طبیعی انجام دهید گوگل شما را مجازات خواهد نمود.
 
5. خرید لینک
 
گوگل این مورد را دوست ندارد که شما در سایت های پر بازدید تبلیغ نمایید و از این طریق بازدید کننده به دست آورید. این مورد هزینه شما را هدر می دهد و ممکن است همچنین به رنک شما آسیب بزند.
 
6. ایجاد لینک به صورت غیر طبیعی
 
حتی بهترین شرکت ها نمی توانند در یک روز هزاران لینک ایجاد نمایند, مگر اینکه این لینک ها از طریق غیر طبیعی ایجاد شده باشد. گوگل این مورد را به خوبی می داند. در این مورد صبر و کار مدارم بسیار مهم می باشد و در صورتی که می خواهید نتیجه درستی بگیرید می بایست در کار خود مداومت داشته باشید.
 
7. استفاده زیاد از کلمات کلیدی
 
گوگل همچنین استفاده زیاد و بی مورد را از کلمات کلیدی مجازات می نماید. در صورتی که یک کلمه کلیدی را بارها و بارها استفاده نمایید, ممکن است گوگل رنک شما را به دلیل استفاده زیاد پایین بیاورد. در لینک سازی خود از تمامی کلمات کلیدی استفاده نمایید.
 
8. عدم بررسی بک لینک ها
 
شما نمی دانید رقیب شما برای رنک گیری بهتر چه کاری انجام داده است. می توانید با بررسی بک لینک سازی رقبای خود ایده های بهتری بگیرید. همچنین می بایست یک لینک های خود را بررسی نمایید، زیرا شاید سایر شرکت ها و رقبا لینک های شما را در سایت های بی کیفیت و سایت هایی که باعث پایین آمدن رنک سایت شما می شوند قرار می دهند. می توانید با بررسی مداوم وضعیت بک لینک ها، بک لینک های بی کیفیت را از پروفایل خود حذف نمایید.
 
9. لینک به سایت های بی کیفیت
 
همینطور که لینک از سایت های بی کیفیت بر روی سایت شما تاثیر منفی دارد، لینک به سایت های بی کیفیت نیز بر رنک شما در موتورهای جستجو تاثیر منفی می گذارد, همیشه دقت نمایید به چه سایتی لینک می دهید و موضوع سایت لینک داده شده می بایست با موضوع سایت شما یکی باشد.
 
10. فراوش کردن ایجاد ارتباط معنادار
 
با سایر سایت های مرتبط به کار خود ارتباط برقرار نمایید. در سایت ها عضو شوید و در آن سایت ها فعالیت نمایید. در انجمن های مرتبط به کار خود و وبلاگ ها عضو شوید و در آنها مطالب مفید و معتبر ارسال نمایید. و در این سایت ها فعالیت مدام داشته باشید.
لینک سورس:


:: برچسب‌ها: سئو , بهینه سازی سایت , گوگل , وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
خدمات بهینه سازی سایت و سئو مورد بسیار مهمی برای شرکت ها می باشد، زیرا شرکت ها از طریق این خدمات در موتورهای جستجو شناخته می شوند. به عنوان مثال در صورتی که شخصی قصد داشته باشد طراحی سایت نماید اولین اقدامی که در این جهت می نماید برای جستجوی شرکت های طراحی سایت است. بنابراین در گوگل جستجو می نماید و معمولا کاربران بر روی نتیجه های ابتدایی و صفحه اول گوگل کلیک می نمایند. 
خدمات سئو و بهینه سازی سایت باعث می شود تا مشتریان شما بتوانند شما را از طریق موتورهای جستجو بیابند و به این طریق به کسب و کار اینترنتی شرکت ها رونق داده خواهد شد. طراحی سایت دارکوب از سال 1381 تا کنون اقدام به طراحی سایت های اینترنتی نموده است و در این مدت تجربه فراوانی در زمینه طراحی سایت و سئو بدست آورده است. نمایش سایت در صفحه اول گوگل دارای دو عملیات می باشد:
 
 
1- بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
 
در این فرآیند سایت به گونه ای طراحی و یا تغییر داده می شود تا توسط موتورهای جستجو به خوبی مرور شود. در این مرحله سایت به صورت استاندارد طراحی شده و در صفحه بندی سایت از دایو استفاده می گردد و سایت پس از طراحی استاندارد سازی w3c می شود تا مشکلی از نظر جستجو نداشته باشد. سیستم آدرس دهی صفحات در این مرحله درست می شود و سایت به صورت بخش به بخش طراحی می گردد. در صورت لزوم در این مرحله از ابزارهای جدید گوگل برای نمایش بهتر سایت در نتیجه های جستجوی گوگل مانند rich snippet در سایت استفاده می گردد. این مرحله بسیار مهم می باشد و می بایست با دقت فراوان انجام شود. تجربه در این مرحله بسیار مهم است زیرا ممکن است در این مرحله کاری انجام شود که به رنک وب سایت صدمه بزند. پس این بخش می بایست توسط متخصص سئو به صورت مستمر نظارت گردد تا مشکلی برای سایت پیش نیاید.
 
 
2- معرفی سایت به موتورهای جستجو
 
کاری که در این مرحله انجام می گیرد آن است که سایت توسط ایجاد بک لینک به موتورهای جستجو معرفی می شود. در صورتی که شما بهترین سایت را داشته باشید ولی اگر نتوانید سایت خود را و صفحات آن را به موتورهای جستجو معرفی ننمایید، سایت شما به خوبی در موتورهای جستجو نمی شود. در این مرحله بر روی کلمات کلیدی سایت بررسی می گردد و پس از بررسی کلمات سایت عملیات ایجاد لینک در سایت های دیگر انجام می شود. پس از انجام این کار سایت در نتیجه های جستجوی موتورهای جستجو نمایش داده می شود.
 
چند تذکر:
* هاست نیز در رنک سایت در موتورهای جستجو بسیار مهم می باشد. در صورتی که هاست خود را از شرکتی دیگری جز هاست دارکوب تهیه می نمایید مطمئن شوید شرکت هاستینگ شما معتبر باشد و تمامی موارد استاندارد هاستینگ ها را رعایت نماید. زیرا هاست بد ممکن است باعث شود رنک سایت شما به طور کلی در موتورهای جستجو از بین رود.
* در صورتی که طراحی سایت دارکوب نتواند به تعهد خود عمل نماید، کل مبلغ دریافتی را عودت می نماید.
* در مراحل بهینه سازی سایت کارفرما نیز می بایست با دارکوب همکاری نماید و مطالب مورد نیاز دارکوب را در اختیار قرار دهد.
* برای آنکه در نتیجه های جستجوی گوگل باقی بمانید می بایست پیوسته عملیاتی انجام گردد تا رتبه سایت را در موتورهای جستجو حفظ نماید و همچنین آن را ارتقاء دهد.
* پروسه نمایش سایت در صفحه اول گوگل معمولا یک ماه زمان نیاز دارد. البته در برخی موارد این مورد زودتر اتفاق می افتد.
 
طراحی سایت دارکوب در مدت فعالیت خود از سال 1381 تا کنون و تا زمان نوشتن این مقاله نزدیک به 1500 سایت طراحی و برنامه نویسی نموده و در این مدت تجربه بسیاری در زمینه بهینه سازی سایت های اینترنتی کسب نموده است. دارکوب خدمات بهینه سازی خود را با قیمت بسیار پایین و مدت زمان بسیار کوتاه انجام می دهد که این موارد را نتیجه تجربه بسیار گروه دارکوب می باشد. دارکوب برای خدمات بهینه سازی خود به کارفرمایان خود تضمین عودت وجه را می دهد. با توجه به موارد ذکر شده طراحی سایت دارکوب جزو بهترین شرکت ها در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت می باشد.
 
جهت مشاوره با تلفن های دارکوب تماس حاصل فرمایید.
ادرس لینک:


:: برچسب‌ها: سئو , بهینه سازی سایت , وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 
هاست ابری نوعی از میزبانی وب میباشد که بروی سرورهای مختلف عمل می کند. از طریق هاست ابری وب سایت می تواند دسترسی به قدرت پردازش چندین سرور متعدد توزیع شده در یک دوره از زمان را بدست آورد.
از طریق هاست ابری هر وب سایت می تواند نیازهای محاسباتی خود را در سراسر ابری که همان اینترنت میباشد توزیع کند. برخی از مزایای استفاده از هاست ابری در زیر میباشد:
1 ) با استفاده از میزبانی وب ابری شما عاری از مشکلات ایجاد شده توسط استفاده ناگهانی از وب سایت خواهید بود چون وب سایت همه بار لود خود را در سراسر شبکه مساوی خواهد کرد.
2 ) هاست ابری به شما اجازه تخصیص سریع منابع از مرکز منابع به مکان مورد نطر خود را می دهد ( با هر سرور فیزکی محدود این کار نمی شود انجام داد ).
3 ) مزیت عمده هاست ابری مقیاس پذیری بالای آن است که به شما اجازه مقیاس پذیری سریع و آسان در مصرف منابع را می دهد و می توان آن را به صورت خودکار یا دستی انجام داد.
4 ) در میزبانی وب ابری تمام قطعات نرم افزار جداناپذیر خواهد بود در نتیجه شکسته شدن یک قطعه و یا خرابی هر یک از نرم افزار ها بر وب سایت هیج تاثیری نخواهد گذاشت.
امنیت
امنیت یک چیز حیاتی برای هر وب سایت میباشد.اکثر ارائه دهنده گان خدمات میزبانی وب ابری برنامه هایی را توسعه داده اند که وب سایت شما را از هر گونه دسترسی غیر مجاز و هر گونه خطرات اینترنتی محافظت می کند. با این حال این برنامه ها استاندارد نمیباشند از این رو هاست ابری همان سطح امنیتی که در هاست های عادی ارائه می شود را نمی دهد امنیت هاست ابری بیشتر از هاست های معمولی میباشد.
هزینه خدمات هاست ابری
بسیاری از شرکت های ارائه دهنده هاست ابری هزینه را بر اساس مقدار محاسباتی استفاده شده از مشتریان خود تعیین می کنند. هزینه خدمات هاست ابری شبیه شرکت های ارائه دهنده خدمات آب و برق میباشد. دقیقا مثل این شرکت های شرکت های ارائه دهنده هاست ابری سیاست هزینه را بر اساس مقدار استفاده مشتری خود می گذارند.
منبع:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 اسفند 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
بهینه سازی سایت و سئو برای موتورهای جستجو تکنیکی است که برای نمایش بهتر وب سایت در موتورهای جستجو انجام می شود، که باعث افزایش رنک صفحه در موتورهای جستجو و بالا رفتن ترافیک وب سایت می شود. برای آنکه مقاله بهینه سازی شده ای بنویسید در ابتدا می بایست نوشتار مقاله از نظر ویراستاری درست و کاربر پسند باشد، در ضمن مکان و روش استفاده از کلمات کلیدی و همچنین عوامل خارجی نظیر لینک هایی که از سایت های دیگر به صفحه مقاله شما لینک داده می شوند بر رنک صفحه مقاله شما موثر می باشد. مقاله زیرا را مطالعه نمایید تا اینکه بدانید چگونه یک مقاله بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو نوشته می شود.
 
نوشتن مقاله مفید
 
هر مقاله می بایست به درستی نوشته شده باشد و شامل مطالب مفید برای کاربران وب سایت شما باشد. مقاله می بایست مورد نیاز بازدید کنندگان سایت شما باشد و مطالب مفیدی در اختیار آنان قرار دهد. سعی نمایید مقاله شما به روز باشد و همیشه خواننده خود را در نظر بگیرید. در زمان نوشتن مقاله درنظر داشته باشید خوانندگان این مقاله چه کسانی هستند و مفید بودن آن را برای کاربر خود بررسی نمایید.
 
مقاله ای که به خوبی نوشته شده باشد رنک بیشتری را خواهد گرفت که باعث افزایش تعداد بازدید کننده مقاله خواهد گردید. نوشتن مقاله خوب باعث خواهد گردید سایرین به مقاله شما به عنوان مرجع لینک دهند و به این ترتیب رنک مقاله شما ارتقاء خواهد یافت.
 
لیست کلمات کلیدی مقاله خود را استخراج نمایید
 
کلمات کلیدی مقاله خود را در متای صفحه خود اضافه نمایید. کلمات کلیدی و جمله های کلیدی کلماتی هستند که کاربران توسط آن مطلب مورد نظر را جستجو می نمایند. این کلمات را به درستی انتخاب نمایید و از انتخاب کلماتی که به مقاله مورد نظر ارتباطی ندارند خوددداری نمایید. کلمه کلیدی که انتخاب می نمایید حتما می بایست در متن مقاله موجود باشد. استفاده از کلمات کلیدی در مقاله شما می بایست طبیعی باشد و حتی المکان کلمات کلیدی را در مقاله به صورت لینک و متون برجسته ایجاد نمایید.
 
نوشتن مقاله
 
مقاله را از نظر گرامری و جمله ای بررسی نمایید تا درست باشد
عنوان مناسب برای کلمه کلیدی خود انتخاب نمایید
مقاله خود را بخش بندی نمایید و هر بخش را از تگ های h2 و h3 بخش بندی نمایید
اولین پاراگراف مقاله بسیار مهم می باشد کلمات کلیدی خود را در اولین جمله های مقاله خود ایجاد نمایید
در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی ننمایید. مقاله شما می بایست طبیعی به نظر آید. حداکثر استفاده از کلمه کلیدی در مقاله بین 1-3 درصد می باشد
کلمات کلیدی را در عنوان و زیر عنوان ها حتما استفاده نمایید
کلمات کلیدی را به صورت برجسته کار نمایید تا از سایر متون متمایز باشند
در مقاله لینک ایجاد نمایید
 
لینک های شما که به سایت های دیگر می دهد می بایست مناسب با موضوع مقاله باشد. لینک هایی که می دهد می بایست مطالب مفیدی داشته باشند و می بایست از درستی مطالب لینک ها اطمینان داشته باشید. این لینک ها را همچنین می توانید به صفحات داخلی سایت خود ایجاد نمایید
 
ایجاد لینک به مقاله
 
حتی اگر در صورتی که بهترین مقاله را نیز ایجاد نموده باشید، می بایست مقاله خود را به سایرین معرفی نمایید. مقاله جدید خود را در سایر سایت ها معرفی نمایید تا کاربران بتوانند مقاله شما را بیابند.

لینک سورس:

نوشتن مقاله به صورت سئو سایت



:: برچسب‌ها: سئو , بهینه سازی سایت , وب سایت , سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

ميزباني سرور وب سايت اختصاصي شامل اجاره كل يك سرور از شركت سرويس دهنده ميزباني وب است . در اين حالت شركت سرويس دهنده ميزباني وب مسؤليت حفظ و پشتيباني سرور و تامين امنيت و مديريت و حفظ مركز دادها بر عهده مي گيرد .در اين گونه ميزباني وب برنامه نويس مسؤؤل كامل همه مسائل مربوط به نرم افزار سرور مي باشد. تقاضا برای سرور اختصاصی ناشی از گسترش سایت توسط توسعه دهندگان وب مي باشد، توسعه دهندگان وب اغلب به فن آوری های پیشرفته بیشتري که نیاز به استفاده گسترده از منابع سیستم و افزایش پهنای باند برای خدمت به این فن آوری به يك سرور اختصاصي نياز دارند . با توجه به این نیاز افزایش منابع سيستم، داشتن سرور کامل و كلي برای سایت شما مي تواند پاسخ مثبتي باشد .همچنين وب سرور اختصاصي داده شده مي تواند گزینه ای برای کسب و کار میزبانی وب و نمایندگی فروش باشد. یک سرور اختصاصی، بهترین راه حل برای کسب و کارهايی با ترافیک سنگین اينترنتي براي كساني که فاقد پرسنل ,منابع , ساختارهاي امنيتي بيشرفته هستند مي تواند راه حل مناسبي باشد. اجاره سرور اختصاصي صرفه جويي در موقعيت مدير شبكه در يك شركت است . و همچنین اجاره سرور اختصاصي ميزباني براي كسب و كار در خانه ارزانتر و همراه با صرفه جويي تا 85% درصد در ماه مي باشد. از نظر مالي سرور اختصاصي مي تواند درامد چند صد دولاري در يك ماه براي شما داشته باشد . شركت هاي ميزباني وب ارائه دهنده سرور اختصاصي همراه با پكج هاي مبتني بر پيكر بندي سرور ,فضا , سرعت پردازنده , ادرس هاي آي پي و سي پنل مي باشد.

لینک منبع:

Dedicated Hosting



:: برچسب‌ها: هاست , هاستینگ , سرور , میزبانی وب , وب هاست , وب هاستینگ , hosting , web hosting , webhosting , host , وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1392 | نظرات ()