نوشته شده توسط : طراحی سایت
 

هر زمان که گوگل الگوریتم خود را به روز رسانی می رساند ، به عنوان مثال الگوریتم جدید گوگل با نام مرغ مگس خوار که به عنوان یک برند جدید معرفی شده، نگرانی هایی از بابت مرگ سئو به وجود می آید.

مرغ مگس خوار گوگل، بنا بر اعلانات گوگل، نتایج جستجوی گوگل را بهینه سازی نموده است و همچنین در آن قابلیت جستجوی موبایل و جستجو توسط صدا سازگاری شده است. مرغ مگس خوار گوگل بزرگترین به روز رسانی موتور جستجوی گوگل در این 12 سال اخیر بوده است. آن از گراف دانش Knowledge Graph گوگل استفاده می نماید و نتایج گوگل را محاوره ای تر، معنایی تر و درک کننده تر می نماید. و این به این معنا است که کسانی که کار بیشتری نمایند، بیشتر نتیجه می گیرند که منافاتی با سئو ندارد.

گراف دانش Knowledge Gragh

گراف دانش گوگل یکی از پروژه های گوگل می باشد که در برخی زمان ها فعال می باشد، و برخی جستجو کنندگان خاص از آن استفاده می نمایند. آن بین مردم، گروه ها ، مکان ها و سایر موارد ارتباط بر قرار می نمایید تا نتیجه جستجوی بهتری ارائه نماید. و به طور خاص جستجوی پیچیده تر و علمی تری را ارائه می نماید، پاسخی که شما از یک انسان دریافت می نمایید تا از نتیجه جستجو. گوگل گراف موردی نیست که اکثر جستجو کنندگان گوگل از آن استفاده نمایند، اما امکانی است که برخی جستجو کنندگان حرفه ای تر از آن استفاده می نمایند. نویسندگان، فروشندگان و محققان می توانند از آن برای رسیدن به نتایج عمیق تر استفاده نمایند.

به روز رسانی مرغ مگس خوار

می توان گفت به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل از گراف دانش گوگل گرفته شده. که نتایج عادی جستجوی گوگل را با گراف دانش گوگل تلفیق می نماید. جدا از یافتن کلمات کلیدی مهم در متن جستجو شده توسط کاربران، آن تمام جمله را در نظر می گیرد و نزدیکترین نتایج را معرفی می نماید. جستجوهای گوگل به نتایجی ختم می شوند که موضوع مورد نظر را بیشتر تحت پوشش قرار داده باشند.

کلمات کلیدی بلند و جستجوهای محاوره ای

مرغ مگس خوار بر کل جمله تمرکز می نماید تا تمرکز بر روی کلمات و این به آن معناست که از این پس صفحاتی که برای کلمات کلیدی بلند طراحی شده اند رنک بهتری می گیرند. کلمات کلیدی بلند بسیار مهم می باشند زیرا دارای رنک بالایی از بازدید کنندگان خاصی هستند. مرغ مگس خوار به کل کلمات توجه می نمایند تا تک کلمات و کلمات را به صورت جدا به جدا بررسی نمی نماید. کلمات کلیدی بلند، که به صورت طبیعی به صفحات وب سایت در روند ایجاد مقاله با کیفیت اضافه می شوند، ترافیک بیشتری برای وب سایت در آینده به ارمغان می آورند.

اعتبار

گوگل به اعتبار یک صفحه بسیار توجه می نماید، و حتی اعتبار نویسنده یک مطلب بسیار مهم می باشد. تقریبا اعتبار نویسنده یک مطلب از سایر المان های مطلب مهم تر است. مرغ مگس خوار به گوگل کمک می نماید تا کاربران به صفحات مناسب از وب سایت انتقال داده شوند تا صفحه اصلی وب سایت. و در نتیجه هر صفحه می بایست برای کاربر مختص به خود بهینه سازی شده باشد. این تنها به رنک کلی وب سایت کمک نمی نماید بلکه به بدست آوردن بازدید کننده بیشتر از سایت منجر می شود.

جستجو توسط موبایل و صدا

تحقیقات نشان داده که تغییرات جدید گوگل نتیجه علاقه گوگل به پشتیبانی از موبایل بوده. به علاوه صفحه جستجوی کاربران در مرورگرهای موبایل گوگل هم اکنون مالک اندرویید می باشد که قابلیت های جستجو توسط صدا در آن تعبیه شده. جستجو توسط صدا منجر به انجام جستجوهای محاوره ای تر و طبیعی تر می گردد. علاوه بر جستجوی یک و یا دو کلمه، کاربران یک جمله کامل را جستجو می نمایند و برای کاربران راحت تر خواهد بود کل جمله را بیان نمایند و یا سوال خود را مطرح نمایند. مرغ مگس خوار برای پاسخ دهی به سوالات و درخواست های کاربران بهینه سازی شده. وب سایت هایی که در این الگوریتم نتیجه بهتری می گیرند ترافیک بازدید کننده آن ها بالا می رود.

تمرکز بر کیفیت

گوگل همیشه وب سایت ها را به ایجاد مطالب با کیفیت در سایت و حذف مطالب بی کیفیت ترقیب نموده است. مرغ مگس خوار به گوگل کمک می نماید تا به کاربران سایت ها و صفحات با کیفیت تری را ارائه نماید. صاحبان سایت می بایست مطمئن شوند سایتشان معتبر و با کیفیت می باشد. این مورد هم به نتیجه جستجوی گوگل و هم به کسب و کار آنلاین وب سایت کمک می نماید. رنک سایت بالا می رود، بازدیدهای تک صفحه ای حذف می شوند و فروش شرکت بالا می رود. و این شانسی برای صاحبان مشاغل اینترنتی می باشد که با جهت دهی درست کاربران سایت رنک بهتر و در نتیجه موفقیت شغلی بیشتری در اینترنت داشته باشند.

کمپین بازاریابی محتوایی شما

بازاریابی محتوایی به ایجاد مطالب با کیفیت در داخل و خارج وب سایت می گویند. و آن به معنای ایجاد مطالب به صورت مرتب در سایت خود و سایر سایت ها می باشد که کاربران علاوه بر خواندن مطلب به آن لینک دهند و آن را به اشتراک بگذارند و بر روی آن نظر دهند. تمام این موارد به نتیجه بهتر وب سایت شما در جستجوی گوگل کمک می نماید.

مرغ مگس خوار سئو را از بین نبرده است

در هر بروز رسانی جدید گوگل این شبهه به وجود می آید که آیا سئو از بین رفته است. در سال های اخیر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تفاوت های بسیاری نموده است. صاحبان وب سایت می بایست تمرکز خود را بر ایجاد وب سایت با کیفیت مناسب بگذارند و در صورتی که این کار ادامه یابد سایت به خوبی در موتورها جستجو می شود. صاحبان سایت می بایست تمامی جنبه های موضوع مورد نظر را پوشش دهند. آنها همیشه می بایست راه هایی را بیابند تا مطالب جدید ایجاد نمایند و می بایست مطالب خود را به صورتی ایجاد نمایند تا با کاربران وب سایت ارتباط بیشتری ایجاد نماید.

آینده سئو

گوگل همیشه در پی راه هایی است که بهترین و مرتبط ترین نتایج را به جستجو گران خود ارائه نماید. این به معنای آن است که صاحبان سایت ها می بایست به تلاش خود در داشتن سایتی با کیفیت که تمامی جنبه های موضوع سایت را تحت پوشش قرار می دهد ادامه دهند. صاحبان سایتی که تمرکز خود را بر ایجاد مطالب با کیفیت می گذارند، نتایج پایدار همیشگی خواهند گرفت. برای در ارتباط بودن با موتورهای جستجو بهتر است در راهنمای مدیران سایت موتورهای جستجو عضو شوید و دائما آن را بررسی نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/طراحی-سایت-سئو/item/759-google-hummingbird-seo.html



:: برچسب‌ها: مرغ مگس خوار گوگل , بهینه سازی وب سایت , سئو , بهینه سازی سایت , گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 643
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 

چندی پیش گوگل مرغ مگس خوار را به عنوان یک الگوریتم جدید و نه به عنوان یک بروز رسانی مطرح نمود که 90% نتیجه های جستجو را تحت تاثیر قرار داده بود. کسی از جزئیات این الگوریتم خبر ندارد، اما مواردی در مورد آینده سئو از آن استنباط می شود.

1. آینده موبایل می باشد
تحقیقات جدید نشان می دهد که 50% از کاربران جستجوی خود را توسط موبایل شروع می نمایند و یک تعداد از کابران که در حال رشد هستند فقط از موبایل برای جستجو استفاده می نمایند. در برخی از جستجو به عنوان مثال رستوران کاربران در حدود 59% از موبایل استفاده می نمایند. زمانی که گوگل قصد معرفی مرغ مگس خوار خود را داشت با این جمله آغاز نمودن "شما می توانید از موبایل استفاده نمایید .." که این می رساند که تمرکز گوگل بر سازگاری بیشتر موبایل است. گوگل هم اکنون اهمیت موبایل را درک نموده است و آن آینده سئو و بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهد. در نتیجه تمامی اطلاعات می بایست برای موبایل بهینه سازی شود.

2. موبایل منجر به جستجوی صدا می شود
هم اکنون apple شرکت siri را خریداری نموده از زمانی که اهمیت جستجو بر اساس صدا را متوجه شده است. siri هم اکنون پر کاربردترین ابزار برای جستجو توسط صدا در سیستم های موبایل می باشد. گوگل هم اکنون بستر را برای کسانی که قصد جستجو توسط صدا را دارند آماده نموده است. ورودی صدا هم اکنون به عنوان ورودی پیش فرض گوگل پلاس می باشد.

3. کلمات محاوره ای بیشتر و عبارات پیچیده تر
استفاده از جستجو توسط صدا منجر به جستجوی کلمات محاوره ای به جای عبارات جستجو می گردد. که این به معنای عبارات جستجوی بلندتر و پیچیده تر می باشد. گوگل هم اکنون این مورد را درک نموده است و مرغ مگس خوار خود را برای این مورد بهینه سازی نموده است. گوگل هم اکنون این نکته را متوجه شده که کاربران به دنبال کلمات کلیدی خاصی نیستند بلکه آنها به دنبال چیزی پیچیده تر هستند به عنوان مثال جواب سوال آنها. بازاریابان اینترنتی که این کار را توسط ایجاد محتوا انجام می دهند می بایست هدف از جستجوی کاربر را بدانند و مطالب خود را برای آنها بهینه سازی نمایند.

4. جستجوی معنایی برای دست یافتن به نتایج دقیق
جستجوی معنایی گوگل به آن معناست که گوگل در صدد است نتایج جستجوی دقیق تری ارائه نماید با شناخت هدف جستجوگر و فیلتر نمودن نتایج جستجو توسط مکان و سایر اطلاعاتی که در مورد جستجو کننده دارند. بنابراین مرغ مگس خوار گوگل قصد درک کل جستجو را دارد و نه کلمات کلیدی موجود در جمله. یکی از کارشناسان گوگل اعلام می نماید "با نتایج جستجوی پیچیده تر، الگوریتم موضوع را بهتر متوجه خواهد شد" بنابراین جستجوی محاوره ای بر روی جملات بلند به خوبی انجام خواهد شد تا کلمات کلیدی.

5. محتوا می بایست مفید باشد
مرغ مگس خوار گوگل در پی ارائه بهترین جواب به سوالات کاربران می باشد. و قصد دارد هدف از یک جستجو را بفهمد و پاسخ های دقیقی ارائه نماید. بنابراین به عنوان فروشنده می بایست بدانید که کاربران شما چه سوالاتی دارند و راه حل هایی را برای سوالات کاربران از طریق وب سایت خود و گوگل پلاس و سایر شبکه های اجتماعی و مکان ها ارائه نمایید. در صورتی که نیازهای کاربران را پاسخ گو باشید رنک بهتری در مرغ مگس خوار گوگل می گیرید.

6. محتوا می بایست اعتبار داشته باشد
گوگل در پی یافتن محتوای با اعتبار می باشد. گوگل برای اعتبار دادن به یک مطلب روش های مختلفی دارد که این کار را از لینک های ورودی به وب سایت و سیگنال های شبکه های اجتماعی انجام می دهد. یکی از روش های معتبر نمودن مقالات مارک آپ مولف گوگل می باشد که از طریق آن می توانید پروفایل گوگل پلاس خود را با مطالب سایت خود لینک نمایید. گوگل از این طریق به شما اعتبار می دهد و فعالیت هایی که بر روی ارسالی ها و مطالب شما انجام می شود باعث بالا رفتن رتبه شما می گردد. برای ایجاد مارک آپ مولف گوگل کلیک نمایید.

7. استفاده از شبکه های اجتماعی
استفاده از شبکه های اجتماعی برای سئو وب سایت بسیار مهم است. شبکه های اجتماعی بر پایه معرفی کاربران وب سایت، به اشتراک گذاری و مورد پسند بودن پایه گذاری شده. موتورهای جستجو از این شبکه های اجتماعی برای یافتن نتیجه های مرتبط استفاده می نمایند. شبکه های اجتماعی به موتورهای جستجو سیگنال های بهتری ارسال می نمایند. واضح است که مرغ مگس خوار گوگل به لایه های خود شبکه های اجتماعی را اضافه نموده تا نتیجه های جستجوی مرتبط تری ارائه نماید. این به معنای آن است که فروشندگان می بایست بر شبکه های اجتماعی تمرکز نمایند، و از طریق فعالیت درست و مستمر در آنها اعتبار خود را در شبکه های اجتماعی بالا ببرند.

8. پیش گویی و ساخت اطلاعات
موارد پیشرفته در جستجو آن است که متون جستجو تنها فهمیده نمی شوند بلکه برای ایجاد دانش استفاده می شوند که می تواند پاسخ گویی سوالات مهم آینده کاربران باشد. این به معنای حرکت از فهم هدف کاربر به پیش گویی هدف کاربر است، که هم اکنون به وصورت واضح در گوگل دیده می شود. قادر بودن به پاسخ به جستجوهای کاربران توسط گراف دانش گوگل به آن معناست که نیازی نیست که کاربران با کلمات کلیدی استاندارد آشنا شوند.

9. لینک ها می توانند در شبکه های اجتماعی تاثیر منفی داشته باشند
در جهان شبکه های اجتماعی جدید داشتن تعداد زیاد لینک به محتوا لزوما بهتر نیست و در برخی موارد می تواند منجر به اثرات منفی نیز گردد. زمانی که شما مطلبی را ارسال نمایید و کاربران زیادی با آن ارتباط برقرار نمایند و آن را به اشتراک بگذارند این مورد اثر مثبتی بر رنک سایت دارد. در صورتی که، شما لینک های زیادی در گوگل پلاس، فروم ها ارسال نمایید و کاربران با مطالب شما ارتباط برقرار ننمایند این مورد برای شما نتیجه منفی در بر خواهد داشت.

10. گوگل پلاس آینده است
گوگل پلاس موردی است که در آینده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. گوگل پلاس تاثیر بسیاری در ارائه نتیجه های جستجو توسط گوگل خواهد داشت با اینکه گوگل اعلام نموده گوگل پلاس تاثیری در نتیجه ها ندارد. برای فروشندگان گوگل پلاس آینده است. در صورتی که پروفایل گوگل پلاس ندارید آن را ایجاد نمایید و اطلاعات مولف خود را در آن ایجاد نمایید. پس از ایجاد پروفایل گوگل پلاس خود از طریق این لینک حساب گوگل خود را به مطالب خود لینک نمایید. 

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/طراحی-سایت-سئو/item/760-google-hummingbird-seo-and-content-marketing.html



:: برچسب‌ها: بازاریابی اینترنتی , سئو , مرغ مگس خوار گوگل , گوگل , بهینه سازی وب سایت , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 

اسنیپت های گوگل به اطلاعات اضافی که در نتایج جستجوی گوگل به کاربران نشان داده می شود می گویند که سه نوع از آنها را در این مقاله به شما معرفی می نمایم. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نماید و با سه فلش به رنگ های مختلف نمایش داده شده اند اسنیپتی که با رنگ قرمز نمایش داده شده اسنیپت breadcrumbs گوگل می باشد که آدرس صفحه مورد نظر را در موتور جستجو نمایش می دهد. این اسنیپت همچنین به شاخه بندی مطالب سایت را به موتور جستجو نمایش می دهد. استفاده از این اسنیپت تاثیر بسیاری در ایندکس شدن وب سایت خواهد داشت. اسنپیت بعدی که در تصویر بالا با فلش آبی نمایش داده شده است مربوط به رای دهی کاربران به مطلب مورد نظر است که نتایج آراء کاربران به صورت ستاره در نتایج جستجو گوگل نمایش داده می شود. این اسنیپت تاثیر بسیاری بر کلیک خور نتیجه جستجو در گوگل خواهد داشت و به طور کلی باعث اعتبار مفاله می گردد. اسنیپت بعدی که با فلش فهوه ای نمایش داده شده اسنیپت نمایش نام و تصویر نویسنده مقاله می باشد که این مورد نیز باعث رتبه بهتر مقاله و ایندکس شدن بهتر آن می گردد. البته در این مثال به دلیل استفاده از سایر اسنیپت های گوگل تصویر نویسنده مقاله نمایش داده نشده. استفاده از این اسنیپت بسیار ساده می باشد و برای انجام این کار مقاله قبلی من در مورد قرار دادن نام و تصویر نویسنده مقاله در نتایج جستجو گوگل را مطالعه نمایید.

به طور کلی گوگل مدیران سایت را برای ایندکس شدن بهتر سایت در موتورهای جستجو به استفاده از این اسنیپت ها تشویق می نماید. در صورتی که قصد دارید در وب سایت خود از این اسنیپت ها استفاده نمایید می توانید کمک آموزشی گوگل را در این آدرسhttps://support.google.com/webmasters/answer/99170?hl=en مطالعه نمایید. در صورتی که در سایت خود اسنیپت ها را کار نموده اید و قصد دارید آن را تست نمایید می توانید در این آدرس http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets آدرس صفحه مورد نظر از سایت خود را وارد نمایید و نتیجه کار خود را بررسی نمایید. این ابزار همچنین به شما امکان می دهد کد html خود را بررسی نمایید و کافی است کد html خود را در آن کپی نمایید و در نهایت نتیجه چیزی شبیه به بررسی صفحه طراحی سایت حرفه ای دارکوب خواهد بود.

استفاده از این اسنیپت ها در سایت نیاز به تجربه فراوان و دانش برنامه نویسی وب سایت دارد و برای به کار بردن این اسنیپت ها در سایت خود می توانید با طراحی سایت دارکوب تماس حاصل فرمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/طراحی-سایت-سئو/item/768-rich-snippets-and-structured-data.html



:: برچسب‌ها: گوگل , Rich Snippets , جستجو , نتایج جستجو , اسنیپت ,
:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 

جهت نمایش وب سایت در نتیجه های اول گوگل می بایست مواردی در سایت و خارج از سایت انجام گردد که به انجام این موارد بهینه سازی سایت و یاسئو در موتورهای جستجو می گویند. بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو باعث بالا رفتن قابلیت جستجوی سایت در موتورهای جستجو و ایندکس شدن بهتر سایت می شود که در نتیجه آن تعداد بازدید کننده از سایت بالا رفته و کسب و کار اینترنتی شرکت رونق خواهد گرفت. بهینه سازی وب موردی بسیار مهمی است که اکثر سایت دارن آن را فراموش می نمایند و تا حد بسیار بالایی هزینه های مورد نیاز تبلیغات یک سایت را پایین می آورد، در حقیقت بهینه سازی و یا سئو باعث درآمد زایی دائمی وب سایت و اعتبار آن می گردد. در صورتی که وب سایت شما را دارکوب طراحی نموده باشد سایت شما را به صورت 100% سئو طراحی نموده است. تمامی سایت هایی که در دارکوب طراحی می شوند به صورت دایو بیس طراحی شده و آدرس دهی و ساختار صفحات بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو می باشد و صفحات سایت برای جستجوی بهتر استاندارد w3c دارند. در صورتی که سایت توسط شرکتی دیگر طراحی شده و نیاز به بهینه سازی داشته باشد دارکوب موارد لازم را در وب سایت شما انجام خواهد داد.

همچنین دارکوب در سایت های خود از اسنیپت های گوگل جهت جستجوی بهتر سایت استفاده می نماید که اجرای این مورد در سایت باعث بالا رفتن ایندکس شده سایت در موتورهای جستجو می گردد. برای بهینه سازی جستجو سایت می بایست سبک تر طراحی گردد و حتی المکان در سایت از گرافیک های سنگین و حرکت استفاده نگردد. سایت می بایست برای استفاده کنندگان از آن طراحی گردد و بنابراین موضوعاتی که اکثر مشتریان شما به آن نیاز دارند بیشتر در دسترس کاربران می بایست قرار گیرد.

امروزه طراحی سایت ها به صورت دو بعدی شده، زیرا تمرکز بازدیدکنندگان وب سایت در قالب های دو بعدی بیشتر معطوف اطلاعات سایت می گردد. موردی که در طراحی سایت های سئو می بایست در نظر گرفت آن است اولین چیزی که کاربر در سایت می بایست متوجه آن باشد محتوای وب سایت است، چیزی اکثر طراحان وب از آن غافل می شوند و بیشتر تمرکز خود را بر گرافیک کار می گذارند.

در حقیقت عملیات سئو خوانایی وب سایت را در موتورهای جستجو بالا می برد و باعث می شود تمامی مطالب وب سایت در موتورهای جستجو به خوبی ایندکس شوند. پس از آنکه بهینه سازی داخلی سایت انجام گردید می بایست عملیات بهینه سازی خارج از سایت انجام گردد. که در این عملیات اعتبار صفحات سایت از طریق ایجاد بک لینک ها بالا می رود.

موردی که اکثر سئو کاران از آن غافل هستند آن است که جزئیات سئو مطالعه روزانه می خواهد، زیرا این اصول پیوسته در حال تغییر هستند و برای آنکه دانش به روزی در این زمینه داشته باشید می بایست خود را با به روز رسانی های موتورهای جستجو همگام نمایید. به عنوان مثال مرغ مگس خوار گوگل به روز رسانی جدیدی از موتور جستجوی گوگل می باشد که در آن بسیاری از اصول و جزئیات در آن تغییر نموده است و برای داشتن رنک بهتر می بایست به این اصول و جزئیات بیشتر توجه گردد.

البته موردی که در گوگل به عنوان قانون اصلی بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو به صاحبان وب سایت اعلام می شود آن است که سایت می بایست دائما به کاربران آن مقالات و اطلاعات مفید و سودمند در مورد زمینه شغلی وب سایت ارائه نماید به صورتی که مطالب سایت برای مشتریان وب سایت مفید باشد. داشتن چنین سایتی اعتبار وب سایت را به عنوان یک برند بالا می برد و باعث می شود گوگل بیشتر به مطالب وب سایت اطمینان نماید و این باعث بالا آمدن وب سایت در موتورهای جستجو می گردد. در حقیقت بهترین قانون برای سئو سایت داشتن وب سایت با کیفیت است.

چیزی که به عنوان تجربه شخصی به آن اعتقاد دارم آن است که ارائه بهترین سرویس با پایین ترین قیمت ممکن و مشتری مداری باعث بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان از سایت خواهد گردید و این موردی است که اکثر سایت دارن از آن غافل هستند. بنابراین حتی خدمات و سرویس های شما و میزان رضایتمندی مشتریان شما در سئو وب سایت شما موثر خواهد بود.

در صورتی که قصد دارید سئو سایت خود را انجام دهید از شما دعوت میکنم مقاله مبتدی سئو گوگل را مطالعه نمایید و یا برای مباحث پیشرفته تر به بخش سئو مدیران سایت گوگل مراجعه نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/طراحی-سایت-سئو/item/771-search-engine-optimization-seo.html



:: برچسب‌ها: سئو , بهینه سازی سایت , بهینه سازی وب سایت , بهینه سازی وب , بهینه سازی جستجو , سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
رفع عیب جوملا 1.0 در php 5.3.0
 

جوملا 1.0 مشکلات بسیاری در php 5.3.0 دارد که کاربران بسیاری این مشکلات را گزارش نموده اند.

هم اکنون برای وب سایت ها زمان آن رسیده به نسخه های بالاتر به روز رسانی شوند، زیرا نسخه 1.0 جوملا جزو نسخه هایی است که پشتیبانی نمی شود و باگ های بسیاری در آن وجود دارد. برای رویت آخرین نسخه جوملا به سایت رسمی http://joomla.org مراجعه نمایید.

پس از به روز رسانی نسخه php سرور به 5.3 و بالاتر مشکلات فراوانی در سایت جوملا نسخه 1.0 به وجود می آید که برای رفه مشکلات مواردی را در این مقاله برای شما بیان می نمایم. البته باز هم اعلام می نمایم که حتما جوملای خود را به آخرین نسخه به روز رسانی نمایید.

برای سازگاری جوملا 1.0 با php 5.3 موارد زیر را می بایست در سایت انجام دهید

در صورتی که مطالب در اکثر صفحات سایت نمایش داده نمی شود فایل Function.php موجود در آدرس /public_html/includes/Cache/Lite باز نموده.

جا گذاری نمایید:

 $arguments = func_get_args();

با

 $arguments = func_get_args();
$numargs = func_num_args();
for($i=1; $i < $numargs; $i++){
$arguments[$i] = &$arguments[$i];
}

برای رفع مشکل تماس با ما جوملا VCARD.CLASS.PHP ERROR کامپوننت COM_CONTACT نمایش به صورت سفید

برای رفع مشکل کامپوننت com_contact در صورتی که در سایت صفحه تماس با ما به صورت سفید نمایش داده می شود و در کنترل پنل خطای زیر را در تماس با ما مشاهده می نمایید:

 Fatal error: Cannot redeclare quoted_printable_encode() in includes/vcard.class.php on line 74

فایل در آدرس includes/vcard.class.php را باز نموده و در خط 36 آن تابع quoted_printable_encode را بیابید. خطای اعلام شده تکرار تعریف این تابع می باشد برای جلوگیری از این اتفاق از تابع function_exists برای بررسی اینکه تابع قبلا تعریف شده و یا خیر استفاده نمایید.

 if(!function_exists('quoted_printable_encode')) { // این بخش اضافه شود
function quoted_printable_encode($input, $line_max=76) {
/* ... */
}
} // این بخش اضافه شود

زمان جوملا

تغییر جدیدی که در php 5.3 به وجود آمده نحوه تعریف زمان می باشد.

بهترین روشی که برای این مورد پیشنهاد می نمایم استفاده از .htaccess جهت تعریف زمان پیش فرض می باشد. کد زیر را به htaccess سایت خود اضافه نمایید:

 # set the server timezone
SetEnv TZ Australia/Victoria

DEPRECATED: FUNCTION EREGI() IS DEPRECATED IN INCLUDES/SEF.PHP ON LINE 533

در نسخه های جدید php علکرد تابع eregi با استفاده از تابع preg_match می باشد. بنابراین می بایست بخش هایی از سایت که از این مورد استفاده شده اصلاح گردد.

برای رفع مشکل تغییرات زیر را در فایل انجام دهید:

 

Line 370:

WAS:

if ($juri != '' && $juri != '/' && !eregi( "index\.php", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && !eregi( "index2\.php", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && !eregi( "/\?", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && $_SERVER['QUERY_STRING'] == '' ) {


BECOMES:

if ($juri != '' && $juri != '/' && !preg_match( "index\.php/i", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && !preg_match( "index2\.php/i", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && !preg_match( "/\?/i", $_SERVER['REQUEST_URI'] ) && $_SERVER['QUERY_STRING'] == '' ) {

-----------------------------------------
Line 388:

WAS:

if( $mosConfig_sef && $mosConfig_multilingual_support && $string!='index.php' && !eregi("^(([^:/?#]+):)",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),'index.php') && !eregi('lang=', $string) ) {


BECOMES:

if( $mosConfig_sef && $mosConfig_multilingual_support && $string!='index.php' && !preg_match("^(([^:/?#]+):)/i",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),'index.php') && !preg_match('lang=/i', $string) ) {

-----------------------------------------
Line 393:

WAS:

if ($mosConfig_sef && !eregi("^(([^:/?#]+):)",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),'index.php')) {


BECOMES:

if ($mosConfig_sef && !preg_match("/^(([^\/:?#]+):)/i",$string) && !strcasecmp(substr($string,0,9),'index.php')) {

-----------------------------------------
Line 409:

WAS:

if (preg_match('@^[A-Za-z][A-Za-z0-9:_.-]*$@', $url['fragment'])) {


BECOMES:

if (preg_match('@^[A-Za-z][A-Za-z0-9:_.-]*$@/i', $url['fragment'])) {

-----------------------------------------
Line 533:

WAS:

eregi("^(https?:[\/]+[^\/]+)(.*$)", $mosConfig_live_site, $live_site_parts);


BECOMES:

preg_match("/^(https?:[\/]+[^\/]+)(.*$)/i", $mosConfig_live_site, $live_site_parts);

 
 
 منبع:


:: برچسب‌ها: جوملا , php ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که قصد راه اندازی وب سایت برای شرکت خود را دارید به جای مناسبی آمده اید. جهت طراحی سایت برای شرکت ابتدا می بایست اهداف خود را از طراحی سایت معین نمایید. قبل از شروع حتما مشخص نمایید که هدف شما از طراحی سایت چیست و قصد دارید چه نیازهایی از شرکت خود را از طریق سایت برآورده نمایید.

انتخاب دامنه و اختصاص هاستینگ نیز بخشی از یک پروژه طراحی سایت است که در موفقیت یک سایت بسیار تاثیر دارد. انتخاب نام دامنه درست و مناسب تاثیر بسیاری در موفقیت شغلی شما خواهد داشت بنابراین قبل از اقدام به ثبت دامنه حتما با متخصص سئو و بهینه سازی سایت دارکوب مشورت نمایید. هاست نیز تاثیر بسیار زیادی در عملکرد سایت دارد، زیرا سایت شما همیشه می بایست آنلاین باشد و جزو سرورهای بلاک نباشد. همچنین امنیت هاستینگ بسیار مهم می باشد و سرور می بایست از شرکت های معتبر تهیه گردد. طراحی سایت دارکوب هاستینگ های خود از شرکت hostgator که جزو بهترین برندهای هاستینگ دنیاست تهیه می نماید.

پس از مشخص شدن اهداف ساختار و طراحی مناسب را با توجه به نیازها انتخاب نمایید. می توانید قالب مناسب خود را از سایتhttp://templatemonster.com انتخاب نمایید. در این سایت طراحان سایت قالب های خود را برای فروش قرار می دهند. طرح های پیاده سازی شده در این سایت با آخرین تکنیک های روز پیاده سازی شده اند بنابراین کافی است فالب مورد نیاز مطابق با سلیقه های شما باشد. در صورتی قالب مورد نظر خود را در این سایت نیافتید می بایست با طراح گرافیک دارکوب جلسه ای داشته باشید تا نیازهای خود را اعلام نمایید و طراح براساس نیازهای شما طراحی نماید. طراح تا زمانی کار خود را ادامه می دهد تا طرح اولیه سایت مورد تایید کارفرما باشد.

پس از تایید طرح اولیه سایت، کارفرما می بایست اطلاعات کامل شرکت خود را جهت پیاده سازی صفحات داخلی سایت ارسال نماید. پس از ارسال اطلاعات از طرف کارفرما صفحات داخلی سایت تکمیل خواهد گردید و سایت برای اعلام نظر بر روی سرور اصلی بارگذاری خواهد شد. کارفرما می تواند در این مرحله تغییرات درخواستی خود را اعلام نماید. پس از اعلام نظرات از طرف کارفرما ویرایش ها توسط دارکوب انجام خواهد گردید و سایت تحویل نهایی خواهد گردید.

خدمتی که دارکوب پس از پایان پروژه انجام می دهد بهینه سازی سایت برای نمایش در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل است. به این معنا که در صورتی که کاربران در گوگل کلمه خاصی مرتبط به نام شرکت جستجو نمایند سایت شرکت در صفحه اصلی گوگل نمایش داده می شود. انجام این مورد تاثیر بسیار زیادی در رونق کسب و کار شرکت خواهد داشت.

* قبل از اقدام به طراحی سایت حتما مشاوره بگیرید تا سایت شما با هزینه کمتر، کیفیت بالاتر پیاده سازی گردد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/709-طراحی-سایت-شرکتی.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , ساخت وب , ساخت سایت , ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

وب سایت های رایگان آموزش طراحی وب سایت لیست زیر شامل وب سایت هایی می باشند که می توانید در آنها مطالب آموزش در زمینه HTML, CSS, JavaScrip و سایر موارد را بیابید. فقط کافی است که زبان انگلیسی شما قوی باشد. از طریق این مجموعه های آموزشی رایگان طراحی وب سایت می توانید از سطح مبتدی تا پیشرفته را دوره ببینید. این لیست بهترین های آموزش طراحی سایت می باشند که در رفع مشکل طراحان وب کمک شایانی می کند. از طریق این سایت ها همچنین می توانید از اخبار طراحی وب و همچنین قوانین و استانداردهای جدید آن با خبر باشید. 01. W3Schools 02. Opera Web Standard Curriculum 03. Google Code University 04. Treehouse 05. Lynda.com 06. Don't Fear the Internet 07. Mozilla School of Webcraft 08. netmagazine.com 09. Smashing Magazine 10. Codecademy 11. Webdesigntuts+ 12. Code School 13. CSS-Tricks 14.Sitepoint 15. Udacity 16. Code Racer 17. Rails for Zombies 18. Why’s Poignant Guide to Ruby 19. Learn Python The Hard Way 20.Stackoverflow

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/631-وب-سایت-های-رایگان-آموزش-طراحی-وب-سایت.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , وب سایت , طراحی وب ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
در صورتی که در حال طراحی سایت هستید و سئوال برایتان پیش آمده که چه قالبی برای سئو سایت بهتر است اینجا جواب سوال خود را خواهید گرفت. با توجه به موارد توضیح داده در سئو می بایست سعی نمایید محتوای سایت در موقعیت بالاتری نسبت به سایر المان های صفحه قرار یگیرد. مدتی تو اینترنت گشتم دنبال بهترین طرح برای سئو سایت گشتم بهترین موردی که پیدا کردم سایت بالاست. می تونید قالبشو دانلود کنید فارسیش کنید و ازش استفاده کنید. فقط جای المان ها رو عوض نکنید که هر کدومش دلیل داره. سعی کنید هر تغییری می دید تو فایل سی اس اس بدید.
منبع:


:: برچسب‌ها: سئو , وب سایت , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی وب سایت به صورت رایگان مزایا و معایبی دارد که در زیر برخی از آنها را برای شما بیان می کنیم. لیست سایت سازهای ایرانی جهت ایجاد وب سایت به صورت رایگان در پایین صفحه آمده. سازنده سایت رایگان مورد بسیار مناسبی برای کسانی می باشد که می خواهند سایت خود را به صورت رایگان طراحی ندارند و بودجه کافی جهت راه اندازی وب سایت را ندارند. این سازنده سایت های رایگان معمولا از طرح های آماده سایت استفاده می نمایند که قابلیت اضافه نموده آیتم هایی به آن را خواهید داشت. دانشی جهت راه اندازی وب سایت نیاز نیست و با اجرای دستورالعمل به راحتی می توانید سایت خود را طراحی نمایید.

مزایای استفاده از سایت سازهای رایگان

وب سایت در مدت زمان کمتری راه اندازی می شود. معمولا ابزارهای جدید توسط سایت ساز جهت استفاده تعبیه شده اند که به راحتی می توانید این ابزارها را در وب سایت طراحی شده خود اضافه نمایید. سایت سازها معمولا قواعد مربوط به سئو را رعایت می نمایند بنابراین لازم نیست نگران سئو سایت خود باشید. وب هاستینگ هم به صورت رایگان توسط سازنده های سایت ارائه می شود که دیگر لازم نیست نگران تهیه هاستینگ باشید.

مشکلات استفاده از سایت سازهای رایگان

سایت های بسیاری ممکن است قالبی شبیه قالب شما داشته باشند. در طراحی سایت محدودیت دارید و فقط می توانید در حد محدودیت های سایت ساز سایت خود را طراحی نمایید. در صورتی که قصد داشته باشید پس از مدتی وب سایت خود را به روز رسانی نمایید قادر نخواهید بود این کار را انجام دهید و لازم است سایت را دوباره از اول بسازید. معمولا سایت سازهای رایگان مواردی را به صورت رایگان نمی گذارند تا مجبور به پرداخت هزینه شوید. بعضی از سایت ساز های رایگان نیز در سایت شما تبلیغات قرار می دهند که باعث افت رنک شما می شود. 
طراحی وب سایت سفارشی به شما این آزادی عمل را می دهد سایت را متناسب با نیازهای خود طراحی نمایید و با توجه به نیازهای موجود در شغل خود مواردی را در سایت قرار داده تا پاسخ گویی کاربران خود باشید.

 

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/633-طراحی-سایت-رایگان.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , سایت ساز , سایت ساز رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که قصد ساخت وب سایت را دارید و نمی خواهید برای راه اندازی وب سایت هزینه نمایید می توانید قالب وب سایت مورد نظر خود را از طریق سایت طراحی قالب رایگان دانلود نمایید. لیست زیر سایت های طراحی قالب رایگان می باشند که به شما این امکان را می دهند قالب سایت مورد نظر خود بدون نیاز به آموزش طراحی سایت و همچنین بدون استفاده از نرم افزارهای طراحی سایت طراحی نمایید. با استفاده از این سایت سازهای آنلاین دیگر نیازی نیست نگران سئو وب سایت خود باشید زیرا این قالب ها به صورت دایو بیس طراحی می شوند و استانداردهای w3c در آنها رعایت شده البته برای آنکه قالب وب سایت شما شما سئو باشید باید حتما با یک متخصص سئو مشورت نمایید. 
برای استفاده از این قالب های سایت ممکن است شما نیاز به کمی دانش css داشته باشید زیرا ممکن است نیاز به تغییرات کوچکی جهت پشتیبانی از زبان فارسی داشته باشید. این سایت سازها قالب سایت را به صورت خروجی html، جوملا یا وردپرس در اختیار شما قرار می دهند پس از آماده سازی قالب کافی است آن را بر روی وب هاست خود بارگذاری نموده و سایر صفحات وب سایت خود را پیاده سازی نمایید. 
البته طراحی وب سایت به این روش ریسک های خود را دارد زیرا ممکن است که وب سایت خود را رایگان طراحی نموده باشید ولی ممکن است با توجه به نداشتن دانش سئو در زمینه طراحی وب سایت در پایان نتیجه کافی از وقت و زمان صرف نموده خود نبرید پس در نتیجه پیشنهاد می کنم حتی در حد مشاوره از متخصص طراحی وب سایت و سئو مشاوره بگیرید. همچنین می توانید سایت خود را به صورت کامل از سایت های طریق سایت های طراحی سایت رایگان طراحی نموده و از هاست رایگان آنها نیز استفاده نمایید زیرا ارائه کنندگان خدمات طراحی سایت رایگان معمولا هاست را به صورت رایگان در اختیار شما می گذارند. رایگان همیشه خوب نیست زیرا شما می توانید با صرف هزینه ای کم نتیجه بسیار بهتری از وقت و زمانی که صرف وب سایت خود می نمایید داشته باشید بنابراین به شما پیشنهاد می کنم بسته ساخت وب سایت ارزان و سریع دارکوب را امتحان نمایید. سئو در کلیه این پکیج ها به صورت 100% رعایت می شود و در صورتی که کمی بیشتر هزینه نمایید طراحی سایت دارکوب از rich snippet برای جستجوی بهتر سایت شما در گوگل استفاده می نماید. برای هر گونه مشاوره در زمینه طراحی سایت با تلفن های دارکوب و یا پشتیبانی آنلاین تماس بگیرید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/652-طراحی-قالب-وب-سایت-رایگان.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , قالب سایت , قالب وب , قالب وب سایت , هاست ,
:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که قصد ساخت وب سایت به صورت رایگان دارید و می خواهید سایت را خود طراحی نمایید می توانید از منابع زیر جهت طراحی وب سایت خود استفاده نمایید.

12 وب سایت برای ساخت وب سایت به صورت رایگان

  1. Wix یک سایت ساز فلش با نسخه رایگان.
  2. Yola اسانی در استفاده و تعداد زیادی قالب رایگان
  3. Webs.com ساخت وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی
  4. Weebly ساختن سایت آسان
  5. Shopify فروشگاه ساز رایگان، راه اندازی فروشگاه آنلاین به آسانی.
  6. Google Pages ویرایشگر WYSIWYG بر پایه ajax.
  7. Jimdo یک ویرایشگر ساده ajax وب سایت که قابلیت کپی طرح از سایت های دیگر را نیز دارد.
  8. Babyjellybeans ایجاد وب سایت شخصی، خانوادگی و .......
  9. Letseat.at ساخت وب سایت برای رستوران.
  10. SnapPages ساخت وب سایت با قابلیت دراگ و دراپ انواع مختلف ماژول ها در صفحه.
  11. Edicy روش آسان و برتر جهت ساخت و طراحی وب سایت.
  12. Sauropol ساخت بلاگ، صفحات متنی، گالری مدیا و سایر صفحات وب سایت.

5 وب سایت برای یافتن عکس ها و تصاویر رایگان

  1. Dreamstime قسمتی جهت تصاویر رایگان دارد که می توانید تصاویر رایگان با کیفیت را به صورت رایگان دانلود نمایید.
  2. LogoInstant دانلود و دریافت لوگوهای web2 به صورت روزانه و هفتگی.
  3. MorgueFile تصاویر رایگان در موضوعات مختلف.
  4. Scx.hu در حدود نیم میلیون تصویر رایگان دارد.
  5. IconFinder یک موتور جستجو برای یافتن آیکون ها.

بهترین وب سایت ها برای قالب های رایگان سایت

  1. TemplateMo قالب های css و فلش رایگان.
  2. LogoInstant دانلود و دریافت لوگوهای web2 به صورت روزانه و هفتگی.
  3. TemplateYes در حدود 100 قالب رایگان سایت در موضوعات مختلف.
  4. Arcsin.se قالب های وب سایت و وردپرس رایگان.
  5. FreeWebTemplates.com جامعه آنلاین طراحی قالب رایگان.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/653-ساخت-وب-سایت-بدون-نیاز-به-دانش-فنی-و-به-صورت-رایگان.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , قالب سایت , قالب وب , قالب وب سایت , ساخت وب , ساخت سایت , ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 2229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که قصد دارید طراح وب باشید باشید و می خواهید بدانید طراحی وب سایت به چه نرم افزارهایی نیاز دارد در زیر لیستی از نرم افزارهای مورد نیاز یک طراح وب سایت آمده که با استفاده از آنها قادر خواهید بود یک سایت را به طور کامل راه اندازی نمایید. ساخت وب سایت توسط نرم افزارهای بسیاری انجام می شود که در زیر برخی از آنها که به صورت متداول از آن استفاده می شود آمده: Adobe Dreamweaver : نرم افزاری جهت طراحی سایت بدون نیاز به دانش فنی کد زنی html که با توجه به پیشنهادهای کد html و css که به کاربر ارائه می نمایید استفاده از آن را سریعتر می گرداند. SciTE : یک ویرایشگر کد که قابلیت های بسیاری به شما در کد زنی می دهد و کار را برای یک برنامه نویس وب ساده تر و سریعتر می نماید Notepad++ : نرم افزاری جهت ویرایش اسکریپت ها که امکانات بسیاری دارد که کار را جهت برنامه نویسی سایت ساده تر می نماید Adobe Photoshop : نرم فزاری جهت ویرایش و ایجاد تصاویر Maryam : نرم افزاری جهت استفاده از فونت های فارسی در نرم افزارهای گرافیکی WampServer : نرم افزاری برای راه اندازی سرور بر روی کامپیوتر شخصی که به طور خودکار نرم افزارهای mysql، php، apache را بر روی کامپیوتر نصب می نماید FileZilla : نرم افزاری جهت کار با ftp وب سایت جهت بارگذاری و دانلود وب سایت Adobe Flash : نرم افزاری جهت ایجاد فایل های swf که برای ایجاد انیمیشن هستند

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/654-نرم-افزارهای-طراحی-وب-سایت.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

انتخاب یک نرم افزار مناسب فروشگاه ساز ممکن است پیچیده باشد. می بایست ابتدا امکانات و قابلیت های این نرم افزارها را به یکدیگر مقایسه نمایید و بعد فروشگاه ساز مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در زیر لیستی از بهترین فروشگاه سازهای رایگان برای شما آورده ام تا بتوانید راحتتر فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایید. طراحی سایت فروشگاهی توسط این اسکریپت های رایگان بسیار ساده می باشد و کافی است دستورالعمل پیاده سازی هر کدام را بروی هاست خود دنبال نمایید.

Prestashop
Prestashop فروشگاه ساز پر قدرتی می باشد که به راحتی می توانید آن را بر روی هاست خود بارگذاری نمایید. در بخش مدیریتی Prestashop قابلیت های بسیاری از جمله موجودی کالاها، سفارشات، حمل و نقل و مشتریان دارد. پرداخت مشتریان به صورت مستقیم به درگاه بانک ارسال خواهد شد. می توانید ماژول هایی به فروشگاه آنلاین خود اضافه نمایید.

OpenCart 
OpenCart یک سیستم سبد خرید آنلاین رایگان می باشد که برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و ظاهر زیبایی دارد. قابلیت مهم آن این است که مشتریان می توانند بر روی محصولات نظر بنویسند.

Magento
Magento فروشگاه ساز حرفه ای می باشد که قابلیت های بسیاری برای رفع نیازهای یک فروشگاه آنلاین دارد. آدرس دهی صفحات آن برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و قابلیت های بسیاری دارد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/656-بهترین-فروشگاه-سازهای-رایگان.html



:: برچسب‌ها: فروشگاه ساز , فروشگاه آنلاین , فروشگاه اینترنتی , فروشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 813
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

برای طراحی وب سایت خود حتما لازم نیست هزینه زیادی متحمل شوید. این کار را می توانید با استفاده از ابزارهای رایگان و یا ارزان انجام دهید داشتن وب سایت رایگان و یا ارزان چیز دور از ذهنی نیست و می توانید بدون صرف هزینه و یا با صرف هزینه اندک وب سایت خود را راه اندازی نمایید. و این را در نظر داشته باشید که داشتن وب سایت از نداشتن آن بهتر است پس طراحی سایت خود را همین امروز آغاز کنید زیرا هر چه زودتر این کار را انجام دهید زودتر نتیجه خواهید گرفت.

در زیر برای شما هفت روش برای راه اندازی سایت ارزان و حتی رایگان آورده ام که با استفاده از آنها به راحتی می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید.

1.شروع از پایه: برخی شرکت های وب هاستینگ به شما این امکان را می دهند که با هاست و دامنه از آنها سایت را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند البته در تهیه این سایت ها معمولا از قالب های آماده استفاده مب شود

2. استفاده از قالب آماده سیستم مدیریت محتوا: نرم افزارهای رایگان مدیریت محتوای بسیاری وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا سایت را به صورت رایگان راه اندازی نمایید کافی است نرم افزار مورد نظر را دانلود نموده و بر روی سرور خود نصب نمایید. همچنین می توانید قالب آماده خود را از سایت های قالب های رایگان وب سایت دانلود نموده و سایت خود را راه اندازی نمایید. بهترین این نرم افزارها جوملا و وردپرس می باشد

3. استفاده از نرم افزار سایت ساز: نرم افزارهای سایت ساز بسیاری وجود دارند. این نرم افزارها ابزار WYSIWYG جهت ویرایش صفحه را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید سایت خود را به مانند یک فایل ورد طراحی نمایید. برخی از این نرم افزارها آنلاین هستند و برخی آفلاین و کافی است به دستورالعمل ساخت سایت عمل نمایید. به لیست سایت سازهای آنلاین رایگان مراجعه نمایید و از طریق آنها سایت خود را به صورت رایگان طراحی نمایید. این سایت سازها هاست را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/658-طراحی-وب-سایت-ارزان-و-یا-رایگان.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , سایت ساز , ساخت سایت , ساخت وب سایت , طراحی وب ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در این کتاب ها مطالب و موارد آموزش بسیاری در مورد طراحی صفحات وب موجود است

این کتاب ها به زبان انگلیسی می باشند و هر کدام بخشی را در زمینه طراحی وب پوشش می دهند توسط این کتاب ها می توانید سطح دانش خود را در زمینه طراحی وب سایت تا حد بالایی ارتقاء دهید.

  • می توانید سایر مقالات ما در زمینه طراحی سایت را در این بخش بخوانید

01. Getting Real

Getting Real به شما نحوه ساخت وب سایت را از مرحله مقدماتی طراحی وب تا مراحل پیشرفته آن آموزش می دهد.

02. The elements of typographic style applied to the web

یک مقاله بسیار کامل دز زمینه تایپوگرافی که طراحان وب بسیار با آن سرو کار دارند. این مقاله خواننده را به طور کامل با تایپوگرافی آشنا می سازد.

03. Just Ask: Integrating Accessibility Throughout Design

کتابی در زمینه نحوه مدیریت پروژه های طراحی وب و اینکه چرا برخی از آنها به ثمر نمی رسند. این مقاله توضیحات کاملی را برای مدیریت هر چه بهتر یک پروژه طراحی وب سایت ارائه می نماید..

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/671-8-کتاب-الکترونیکی-رایگان-برای-طراحان-وب.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , طراحی وب , وب سایت , طراحان وب , طراحان سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

فکر می کنید قالب های با کیفیت دروپال وجود ندارند؟ اشتباه می کنید 20 قالب با کیفیت دروپال را برای شما برای دانلود قرار داده ام.

وردپرس معروفترین سیستم مدیریت محتوا در سطح وب می باشد. برای شما جالب خواهد بود که بدانید دروپال ظرف زمان کوتاهی به چنین معروفیتی رسیده است. شاید وقت آن رسیده که از دروپال جهت پیاده سازی وب سایت خود استفاده نمایید.

قبلا پیدا کردن قالب رایگان و با کیفیت دروپال کار بسیار مشکلی بود ولی هم اکنون می توانید قالب های رایگان دروپال را به راحتی دانلود نمایید. بنابراین برای شما 20 قالب دروپال را برای دانلود قرار داده ام تا بتوانید سایت دروپال خود را هر چه سریعتر راه اندازی نمایید...

همچنین می توانید مقالات زیر را بخاونید:

لیست قالب های آماده رایگان دروپال آماده برای دانلود

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/672-20-قالب-با-کیفیت-رایگان-دروپال.html



:: برچسب‌ها: دروپال , قالب سایت , قالب وب , قالب وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

3 نفر از بهترین افراد در طراحی وب بهترین قالب Shopify پیاده سازی شده را انتخاب می نمایند.

Shopify, سیستم راه اندازی فروشگاه آنلاین می باشد که کاربران توسط آن به راحتی می توانند توسط آن فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایند, مراسم انتخاب 2013 بهترین قالب را برگزار نموده.

قالب های پیاده سازی شده توسط کاربران توسط سه نفر از بهترین طراحان وب قضاوت می شوند. این سه نفر به قرار زیر هستند:

هدایا شامل $5,000 کارت هدیه شرکت اپل و $500 کارت هدیه شرکت اپل می باشد, برندگان عضو برنامه متخصصین Shopify خواهند شد, که از طریق آن می توانید در شغل طراحی وب بیشتر شناخته شوید و از این طریق مشتریان بیشتر و در آمد بیشتری داشته باشید.

مسابقه برای تمامی کاربران عضو در Shopify اعضاء که حداقل 3 سایت Shopify را پیاده سازی نموده است. قالب آماده شده می توانید شامل قالب جدید و قالب های قدیمی به روز رسانی شده می باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/673-مسابقه-بهترین-قالب-shopify-در-سال-2013.html



:: برچسب‌ها: Shopify , قالب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

فتوشاپ نرم افزاری جهت طراحی قالب سایت می باشد که از طریق این نرم افزار طراحان وب می توانند ظاهر و قالب سایت و گرافیک های مربوط به آن را پیاده سازی نمایند. جهت رویت ویدئوهای آموزش به لینک زیر مراجعه نمایید. البته این ویدئوها به زبان انگلیسی می باشد و در 26 فایل ویدئو مختلف می باشد. این ویدئو به شما ابزارهای جدید مناسب در طراحی وب سایت را توسط فتوشاپ cs6 آموزش می دهد.

Photoshop CS6 for Web Designers 

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/679-دوره-های-رایگان-آموزش-فتوشاپ-cs6-برای-طراحان-وب.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , طراح وب , طراحان وب , طراحان سایت , فتوشاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

این آیکون ها به صورت مسطح طراحی شده اند و برای استفاده از گرافیک سایت بسیار مناسب هستند. این آیکون ها به صورت فایل های PNG و PSD می باشند. Flat Icons Free 

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/681-آیکون-های-رایگان-مسطح.html



:: برچسب‌ها: آیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

آیا می دانستید در حدود 5.9 بیلیون کاربر با استفاده از موبایل خود وب را مرور می نمایند و به این تعداد هر لحظه اضافه می گردد!

در حدود 20% از کاربران موبایل وب را از طریق موبایل خود مرور می نمایند و این دلیل بسیار مناسبی می باشد که می بایست سایتی مخصوص مرورگر موبایل طراحی نمایید تا مرور سایت شما توسط مرورگر موبایل مناسب باشد.

شرکت های بزرگی نسخه موبایلی سایت خود را به همین دلیل طراحی نموده اند. در حال حاضر تعداد بسیار زیادی کاربر در اینترنت موجود است که توسط موبایل خود وب سایت ها را مرور می نمایند ولی تعداد سایت های کمی هستند که نسخه سایت مناسب موبایل دارند به طوری که سایت آنها در موبایل به راحتی قابل رویت باشد.

کارهای متفاوتی از طراحی سایت معمولی می بایست برای طراحی سایت مناسب موبایل صورت گیرد. مقاله حاضر به شما در طراحی سایت موبایل کمک خواهد نمود.

کاربران وب سایت موبایل

قدم اول در طراحی سایت مناسب موبایل آن است که بدانید چه شخصی سایت شما را مشاهده می نماید. کاربران وب سایت های موبایل اشخاصی هستند که زمان کمی دارند و معمولا پشت میز نیستند بنابراین می بایست دسترسی و ظاهر آن به گونه ای طراحی گردد تا کاربر سریع مطلب مورد نظر خود را بیابد.

تفاوت مرور سایت از طریق کامپیوتر و موبایل آن است که کاربری که سایت را از طریق موبایل رویت می نماید ممکن است در حال حرکت باشد.

اصول اولیه طراحی سایت موبایل

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/682-طراحی-و-ساخت-وب-سایت-موبایل.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی سایت موبایل , طراحی وب , وب سایت , طراحی , ساخت وب سایت , ساخت سایت , ساخت وب ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی وب سایت در ایران کدام است؟ چگونه یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراح وب سایت شناخته می شود.

طراحی سایت دارکوب به عنوان یکی از شرکت های مطرح طراحی سایت شناخته می شود. قبل از آنکه بیان نماییم که چرا به عنوان یکی از شرکت های برتر طراحی وب سایت به حساب می آییم می بایست دلایل آنکه چرا به شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی وب به حساب می آید بیان نمایم؟

کیفیت کار شرکت های طراحی وب سایت

تعریف یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی وب سایت تنها بستگی به طراحی ندارد. طراحی سایت فقط به موضوع طراحی اشاره ندارد بلکه طراحی سایت به موضوعات گسترده ای ارتباط دارد.

پس دلیل آنکه یک شرکت طراحی سایت به عنوان برترین شناخته می شود چیست؟

به نظر من برای آنکه به عنوان برترین شرکت طراحی سایت مطرح باشید می بایست واجد شرایط موارد زیر باشید:

طراحی برنده جوائز:

این مورد واضح ترین مورد دلیل انتخاب یک شرکت به عنوان برترین است. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای از نمونه کارهای انجام شده با کیفیت خود شناخته می شود.

تعداد زیاد پروژه های انجام شده:

بهترین شرکت طراحی وب می بایست تعداد زیادی پروژه انجام شده در حوزه های مختلف داشته باشد. برای آنکه یک شرکت به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت شناخته شود می بایست در زمینه های مختلف سایت طراحی نموده باشد و نه در زمینه های خاص.

خدمات ارائه شده گسترده:

برای آنکه در زمینه طراحی وب قویتر باشید بهتر است تمرکز شما بر انجام پروژه های طراحی سایت متمرکز باشد. این البته کافی نیست و می بایست در زمینه های مرتبط طراحی وب مانند هاست، تبلیغات اینترنتی، خدمات سئو و بهینه سازی نیز فعال باشد تا یک شرکت طراحی سایت ایده آل باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/683-بهترین-شرکت-طراحی-وب-سایت-در-ایران.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , ساخت وب , ساخت سایت , ساخت وب سایت , طراحان وب , طراحان سایت , طراح وب ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت را از روش های مختلفی می توانید آموزش ببینید. بسته به روحیه شما و سطح دانش شما در زمینه وب راه مناسب برای یادگیری شما متفاوت است. قبل از هر چیز به شما یادآور می شوم که طراحی وب فیلدهای مختلفی دارد که قبل از هر کار بهتر است فیلد مناسب خود را انتخاب نمایید. طراحی وب شامل فیلدهای کاری طراح گرافیک سایت، طراح انیمیشن های سایت، طراح صفحه html ، برنامه نویس وب و متخصص سئو می باشد. ابتدا در مورد کار مورد نظر تحقیق نموده سپس فیلد کاری مناسب به خود را انتخاب نمایید. بسته به انتخاب شما دوره های مختلفی را می بایست بگذرانید. هر یک از فیلدهای کاری طراحی وب را که انتخاب کرده باشید می توانید از منابع زیر جهت یادگیری طراحی استفاده نمایید.

آموزش طراحی سایت از طریق سایت های آموزش طراحی وب سایت

از نظر بنده که از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی وب مشغول فعالیت هستم بهترین روش همین روش می باشد زیرا مطالب سایت ها معمولا بروز می باشند و در سایت ها می توانید آخرین تکنولوژی ها را در زمینه وب بیابید و همچنین دسترسی آن ساده و رایگان است. برای این کار باید سایت های آموزشی طراحی وب سایت را بیابید که لازم نیست این کار را انجام دهید زیرا بنده در پایین سایت های معتبر آموزش طراحی سایت به زبان فارسی را برای شما لیست نموده ام. البته پیشنهاد می کنم از سایت های انگلیسی آموزش طراحی سایت استفاده نمایید زیرا آن سایت ها معمولا بروزتر از سایت های فارسی هستند و مطالب مفید تر و کامل تری را در آنها یافت خواهید نمود.

لیست سایت های رایگان آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی وب سایت از پایه - قسمت اول
آموزش طراحي سايت
آموزش طراحی سایت | webtarget 
آموزش طراحی وب سایت|آموزش طراحی سایت - آموزش برنامه نویسی 
ITTutorial.ir | آموزش طراحی وب سایت ,فتوشاپ 
طراحی وب - آموزش طراحی صفحات وب 
آموزش طراحی سایت | ساخت وب سایت رایگان - سایت ساز 
آموزش و طراحی سایت 
Webnology | پایگاه اختصاصی آموزش طراحی سایت 
آموزش طراحی وبسایت: ایران سرزمین 
وبسایتها | آموزش جامع و تخصصی طراحی سایت 
آموزش طراحی وب , HTML , CSS , PHP و جاوا اسکریپت | 7Learn 
وبلاگ آموزش طراحی وب سایت 

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/688-3-روش-آموزش-طراحی-سایت.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب ,
:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

سایت های بسیاری در زمینه آموزش طراحی صفحات وب وجود دارد که می توانید با مطالعه این سایت ها دانش خود را در زمینه طراحی وب بالا ببرید. اما آیا راهی وجود دارد که از طریق آن بتوان طراحی وب را بدون نیاز به شرکت در کلاس های درس آموزش دید؟

منابع زیر برای طراحی وب عالی هستند. این سایت ها دوره های را ارائه می نمایند که شما معمولا پس از گذراندن دوره های طراحی سایت به آن نیاز دارید. این منابع برای شما عالی هستند در صورتی که نمی دانید باید از کجا شروع نمایید.

این آیتم ها موارد بسیار مناسبی برای شما هستند در صورتی که دوره های طراحی وب را قبلا گذرانده باشید, و از طریق این منابع می توانید دانش خود را بروز نمایید.

کنسرسیوم دانشگاه توسعه دهندگان گوگل

 کنسرسیوم دانشگاه توسعه دهندگان گوگل دوره های مختلفی را برای کسانی که می خوهاند با ابزارهای گوگل کار کنند ارائه می نماید. و البته این دوره ها شامل برنامه نویسی Android, و Google Maps, Google App Engine, و سایر موضوعات می باشد. همینطور این دوره ها شامل تکنولوژی های وب نظیر, AJAX , PHP , و اطلاعاتی در مورد GIS و KML هستند.

به علاوه بر اینکه می توانید در این کنسرسیوم دانشگاهی دوره ببینید, شما می توانید دوره هایی را ارسال نمایید, که این دوره های می توانند شامل مقالات، آزمایش ها و مقالات علمی باشند.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/689-20-منبع-برای-آموزش-طراحی-وب.html



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , طراحی سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , طراحی صفحات وب ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

با گذشت بیش از نیمی از سال 2013 الگوهای جدیدی در طراحی وب به وجود آمده اند. بعضی از این الگوها از سال قبل پایه گذاری شده بودند و برخی نیز در سال جدید ایجاد شدند. در صورتی که یک طراح وب حرفه ای هستید و یا یک شرکت کوچک دارید دانستن این موارد به شما کمک خواهد نمود که سایت خود را بهتر طراحی نمایید

محتوا اول

طراحان سایت توجه بیشتری به مطالبی که کاربران به آن علاقه نشان می دهند دارند و طراحی سایت را بر اساس آن اطلاعات انجام می دهند تا اینکه سایتی طراحی نمایند و اطلاعات را در قالب سایت بارگذاری نمایند. طراحی سایت بر اساس محتوا بر این مبنا پیاده سازی شده که کاربر به راحترین روش به اطلاعات درخواستی خود برسد. طراحی سایت با توجه به محتوای سایت موردی است که باعث می شود سایت بازدید کننده بیشتری به دست آورد تا طراحی سایت و بعد پر کردن محتوای آن.

طراحی منعطف

طراحی منعطف بر پایه پیاده سازی سایت انعطاف پذیر می باشد که سایت در مرور توسط سایر وسایل نظیر موبایل و در سایزهای مختلف نمایش درستی داشته باشد. رشد روز افزون استفاده کاربران از موبایل، تبلت و سایر وسائل الکترونیکی در مرور وب طراحان را به این سمت سوق داد که سایتی طراحی نمایند که در این وسائل و همچنین سایزهای مختلف نمایش درستی داشته باشد.

Metro

با انتشار ویندوز نسخه 8 و مطرح شدن مسائلی به مانند ارائه محتوا قبل از هر چیزی وب سایت های بسیاری قالب خود را به مانند قالب Metro پیش فرض ویندوز 8 طراحی نمودند. Metro طراحی است که در آن آیتم های محتوا به باکس هایی در سایزهای مختلف تقسیم بندی شده , که با تصویر ، آیکون تزئین شده است.

پشتیبانی Retina

Apple نمایش Retina خود را برای iPhone 4, iPad, و MacBook Pro در سال 2012 معرفی نمود. نمایش Retina نوع نماشی می باشد که شرکت apple برای صفحات کریستالی نمایشی خود طراحی نموده است. Apple ادعا می نماید نمایش Retina از نظر کیفیت پیکسلی به گونه ای است که چشم انسان قادر به رویت پیکسل های آن نیست. طراحان وب بسیاری کیفیت تصاویر و فایل های css خود را به گونه ای طراحی نمودند تا از این قابلیت پشتیبانی نماید. Retina.js راه دیگری برای ارسال تصاویر با کیفیت به مرورگرهای apple می باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/690-12-گرایش-طراحی-وب-در-سال-2013.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , طراح وب , طراحان سایت , طراحان وب ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که تمرکز خود را بر گرافیک سایت بگذارید و به سایر موارد توجه ننمایید ممکن است سایتی زیبا طراحی نمایید که یافتن آن برای کاربران ممکن نباشد.  در صورتی که تمرکز خود را بر بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو قرار دهید, ممکن است سایت شما برای کاربران سایت شما کاربر پسند نباشد, که این مورد باعث از دست رفتن رنک سایت می شود.  در صورتی که فقط بر شبکه های اجتماعی تمرکز نمایید, به نتیجه ای که انتظار آن را می کشید نخواهید رسید.

طراحی سایت، سئو و شبکه های اجتماعی سه مورد مهم در موفقیت شما در تجارت اینترنتی شما می باشد.  در صورتی که می خواهید کاربران شما را به سادگی بیابند, شما می بایست سایت خود را بهینه سازی نمایید.  در صورتی که قصد دارید کاربر شما پس از یافتن سایت شما محصول شما را خریداری نمایید و سفارش دهد, طراحی وب سایت شما می بایست کاربر پسند باشد.  در صورتی که می خواهید اعتبار خود را در کسب و کار خود بالا ببرید استفاده از شبکه های اجتماعی به شما توصیه می شود.

همانطور که به عنوان یک صاحب تجارت اینترنتی می بینید راه واحدی برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی وجود ندارد.  ممکن است طرفداران بسیاری در شبکه های اجتماعی خود داشته باشید که به درد کسب و کار اینترنتی شما نخورد.  قبل از هر چیز اهداف شغلی خود را معین نمایید.  زمانی که مشتریان من از من می پرسند چه مقدار زمان برای بهینه سازی سایت لازم است؟  آیا باید صفحه فیس بوک برای سایت خود بسازم؟  آیا نیاز است که سایت را دوباره طراحی نمایم؟  آیا تبلیغات کلیکی برای سایت لازم است؟  آیا می بایست یک وبلاگ راه اندازی نمایم؟  جواب های ما همه با آن موضوع اشاره می کند که در صورتی که هر یک از این کارها را در زمینه شغلی خود انجام می دهد انجام همه موارد مناسب است.  

چند سوال مهم برای موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی شما مطرح می شود:

هدف شغلی شما چیست؟ می خواهید به چه نقطه ای در کسب و کار اینترنتی خود برسید؟

  • چگونه مشتریان جدید را جذب می نمایید؟ مشتریان شما از چه راه هایی به شما می رسند و در هر یک از این راه ها به چه صورت عمل می نمایید؟
  • مشتریان شما به چه صورت خرید جدیدی انجام می دهند؟ به چه صورت مشتریان را می توان ترقیب نمود که سفارشات جدیدتری داشته باشند. 
  • هدف اصلی و اولیه سایت شما چیست؟  برای جذب مشتریان جدید؟  برای خدمت رسانی به مشتریان قبلی؟  برای بررسی بیزینس شغلی جدید؟
  • هم اکنون تجارت اینترنتی خود را به چه صورت انجام می دهید؟  هم اکنون تجارت اینترنتی شما با اهداف شما چقدر نزدیک است؟ برای نزدیک تر کردن اهداف به وضعیت فعلی چه کارهایی را می توان انجام داد؟  

با بررسی کامل تجارت اینترنتی شما می توان پاسخ همه سوالات را در مورد آنکه برای موفقیت تجارت اینترنتی شما چه کارهایی می توان انجام داد را بدست آورد.  یک روش تبلیغاتی ممکن است برای شغلی مناسب باشد و برای شغلی دیگر مناسب نباشد.  برای همین برای این کار دو گروه از کارشناسان وجود دارند که یک گروه از آنها مسئول طراحی سایت، سئو و شبکه های اجتماعی هستند و گروهی دیگر در حال برنامه ریزی شغلی هستند و اهداف شغلی را معین می نمایند.  خیلی از مشاورین تبلیغاتی مالکین مشاغل هستند بنابراین آنها درک درستی از روش درست پیاده سازی یک تجارت اینترنتی دارند.  

مهمترین بخش از موفقیت در تجارت اینترنتی شما داشتن هدف مناسب با موقعیت شما می باشد و طراحی سایت، سئو و شبکه های اجتماعی در وهله بعدی قرار می گیرند.  پس قبل از شروع به کسب و کار اینترنتی خود حتما با صاحب نظرین این رشته مشاوره نمایید زیرا در پیش گرفتن راه غلط ممکن است تمام سرمایه و رمان شما را بر باد دهد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/691-مقایسه-طراحی-سایت،-سئو-و-شبکه-های-اجتماعی.html



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , طراحی سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

سیستم های مدیرت محتوای بسیاری وجود دارد که برای ساخت سایت خود می توانید از آنها استفاده نمایید, سیستم های مدیریت محتوای کمی به اندازه جوملا و وردپرس محبوب طراحان وب می باشد. یک باور غلط آن است که جوملا و وردپرس به این دلیل جزو بهترین ها هستند زیرا قدیمی هستند. در واقع این دو نه بهترین هستند و نه قدیمیترین. در واقع سیستم های مدیریت محتوای بسیاری وجود داشتند قبل از این دو سیستم. وردپرس از سال 2003 و جوملا از سال 2005 شناخته شدند.

محبوبیت این دو سیستم مدیریت محتوا به دلیل سادگی استفاده از آنها می باشد. این سیستم های مدیریت محتوا به طراحان وب این امکان را می دهند که سایت خود را به صورت دینامیک راه اندازی نمایند. حتی شرکت های بزرگی در طراحی سایت خود از این سیستم های مدیریت محتوا استفاده نمودند.

در این مقاله من مطالبی را برای شما بیان می نمایم تا بتوانید از بین جوملا و وردپرس یکی را به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود استفاده نمایید

سیستم مدیریت محتوای وب سایت چیست؟

قبل از آنکه سراغ وردپرس و جوملا برویم, بهتر است برخی مطالب را توضیح دهیم. در صورتی که نمی دانید سیستم مدیریت محتوا چیست, مشکل است که درک نمایید مزیت ها و نقاط هر یک از سیستم ها چیست. سیستم مدیریت محتوا به نرم افزاری گفته می شود که اطلاعات سایت توسط آن مدیریت می شود. سیستم های مدیریت محتوا بسیاری وجود دارند که به صورت رایگان عرضه می شوند و جوملا و وردپرس از آن نوع هستند.

مزیت ها و کمبودهای وردپرس

مزیت ها

  • کد باز - کد باز بودن وردپرس باعث می شود که بتوان از طریق وردپرس یک سایت بسیار ساده تا سایت بسیار پیشرفته را طراحی نمود. کد باز بودن نرم افزار به این معنا است که شما می توانید نرم افزار را دانلود نموده و آن را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید. این به ابن معنا است که استفاده از نرم افزار هزینه ای ندارد.
  • نصب آسان - شما به راحتی می توانید وردپرس را نصب نمایید. وردپرس در مدت 5 دقیقه قابل نصب است.
  • سفارشی سازی - قالب های بسیاری وجود دارد – هم در خود سایت وردپرس و هم در سایت های قالب های وردپرس – که برای استفاده کنندگان از وردپرس در دسترس هستند. این امکان به کاربری که هیچ تجربه ای ندارد این امکان را می دهد که سایت خود به صورت دلخواه طراحی نماید. در کنار قالب های سایت پلاگین های بسیاری وجود دارند که به شما امکان مدیریت ظاهر و مطالب وب سایت را می دهد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/699-مقایسه-جوملا-و-وردپرس.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی , جوملا , وب سایت , طراحی وب , وردپرس , ساخت سایت , سیستم مدیریت محتوا ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در سال 2013 ابزارهای جدیدی برای طراحان و توسعه دهندگان وب معرفی شدند که شامل برنامه های جدید وب، منابع jquery، ابزارهای توسعه وب، ابزارهای طراحی سایت موبایل، ابزارهای کد زنی و ابزارهای ساخت فونت های جدید می باشد.

بسیاری از ابزارهای زیر رایگان هستند و بسیاری دیگر را می توانید به مبلغ اندکی خریداری نمایید.

به مانند همیشه در صورتی که موردی از قلم افتاده در بخش نظرات پایین صفحه آن را اعلام نمایید.

Typewolf

قصد ابداع در فونت ها را دارید؟  Typewolf برای شما بهترین سایت می باشد. فقط به شما قابلیت ایجاد فونت مورد نظر را نمی دهد بلکه فونت مناسب شما را می یابد.

Bootstrap 3

Bootstrap, فریم ورک موبایل اول از توئیتر, اما Bootstrap 3 RC1 به وجود آمد. این نسخه تغییرات بسیاری نسبت به نسخه های قبلی نموده است.

iOS 7 Wireframe Kit

 iOS7 Wireframe Kit به شما امکان ایجاد وایر فریم را در Illustrator می دهد.

Tiff

Tiff به شما تفاوت بین دو نوع فونت را نمایش می دهد. این سیستم با فونت های گوگل به مانند فونت های سیستم شما کار می کند.

Bytesize

Bytesize پادکست در مورد طراحی، توسعه وب و تکنولوژی می باشد. شما همچنین می توانید خلاصه مقاله را با لینک به مقاله مطالعه نمایید.

Skeuocard

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/700-ابزارهای-جدید-برای-طراحان-وب-در-2013.html



:: برچسب‌ها: طراحان وب , طراحان سایت , طراح وب , وب سایت , css , jquery , html5 , html ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

رفع عیب گام به گام html و css

 
 

همیشه این سوال را در ذهن داشتم که چگونه می توان عیب های یک طراحی سایت را یافت. همیشه راهی وجود دارد که طراحی را به درستی انجام دهیم, راه های بسیاری برای یافتن اشتباهات وجود دارد. مشکل می تواند از بارگذاری نکردن یک فایل و یا یک کانفلیکت در css سایت باشد. با یافتن مشکل می توان آن را رفع کرد.

برای رفع مشکل شما به صورت علمی دو روش وجود دارد:

  • کنار گذاشتن مواردی که درست کار می کنند
  • گذاشتم تمرکز بروی مواردی که بر روی آنها کار نشده

شما می توانید از برخی مراحل صرف نظر نمایید, مخصوصا موارد ابتدایی. اما شما تعجب خواهید نمود که چه تعداد اشتباهات در طراحی شما وجود دارد به مانند استفاده از کلاس های بی ربط به دلیل غلط املایی و نام فایل اشتباه. زمانی که شما مشکلاتی دارید, پیشنهاد می نمایم تمام مراحل این لیست را انجام دهید, حتی در صورتی که مطمئن هستید آن مورد مشکلی ندارد, شما وجود خطاها را به این کار به حداق ممکن می رسانید, و به خاطر یک مورد کوچک سایت شما متحمل زیان های طولانی مدت نخواهد گردید.

چک لیست طراحی سایت

□ آیا تمامی فایل ها بارگذاری شده؟
آدرس تمامی فایل های مرتبط را در مرورگر تست نمایید, و مطمئن شوید تمامی آنها باز می شوند. این فایل ها شامل فایل های زیر می باشند:

  • فایل های HTML
  • فایل های CSS
  • تصاویر
  • فایل های JavaScripts
  • فایل های خارجی دیگر نظیر مالتی مدیاها

□ آیا آدرس تمامی فایل ها درست می باشد
در صورتی که صفحه سایت مورد نظر بالا نمی آید, و در صورتی که می دانید فایل را بارگذاری نموده اید, به هاست خود مراجعه نمایید و فایل خود را در آدرس مورد بررسی قرار دهید.

برای فایل هایی که از درون فایل html لینک داده می شود آدرس کامل و دقیق را وارد نمایید. بهترین راه برای آدرس دادن آن است که آدرس صفحه را از مرورگر کپی نموده و بر روی لینک قرار دهید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/702-چک-لیست-رفع-عیب-طراحی-سایت.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , css , html , وب سایت , طراحی ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

آیا قصد دارید وب سایتی بهتر داشته باشید و نمی دانید از کجا شروع نمایید؟

خیلی از صاحبان سایت ها گمان می نمایند برای داشتن سایتی بهتر می بایست سایت را دوباره طراحی نمایند. در برخی مواقع این درست ولی در برخی از موارد می توانید با انجام تغییرات جزئی این بهینه سازی ها را انجام دهید.

روش های بسیاری وجود دارد اما من برای شما مهمترین های آنها را لیست می نمایم.

16 ایده عالی وجود دارد که می توانید از آن استفاده نمایید:

1. متراکم کردن منوها

سعی نمایید منوهای خود را کمتر نمایید و منوها را به بخش های بزرگتری تقسیم نمایید تا کار با سایت برای کاربر شما گیج کننده نباشد.

2. در هر صفحه ای یک دستور اجرا داشته باشید

هر صفحه در سایت شما می بایست کاربر را وادار به انجام کاری نماید. ممکن است از آنها بخواهید کتاب الکترونیکی شما را خریداری نمایند, رویت گواهینامه های شما و یا دموی ویدئو. پس به خاطر داشته باشید در هر صفحه از سایت خود کلید و یا لینک کاری که می خواهد در سایت انجام شود را به صورت مشخص قرار دهید.

3. شماره تلفن را در صفحه اصلی بگذارید

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/704-16-نکته-برای-داشتن-وب-سایت-بهتر.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی , وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

ایجاد وب سایت های شخصی بسیار ساده می باشد، در زیر مراحل ساخت آن را بیان می کنیم.

سایت های شخصی پیچیده نیستند. معمولا سایت های شخصی برای معرفی افراد ساخته می شود و دارای صفحات اصلی، تماس، پروفایل، گالری و سایر صفحات لازم می باشد. برای طراحی سایت شخصی می بایست مراحل زیر را انجام دهید.

نام دامنه

نام دامنه, که گاهی از آن به عنوان آدرس سایت یاد می شود, اولین موردی می باشد که برای طراحی وب سایت می بایست به آن توجه نمایید. به عنوان یک قاعده کلی, می بایست به محتوای صفحه سایت مربوط باشد, و همچنین می بایست کوتاه و ساده باشد تا در ذهن به حاطر سپرده شود. انتخاب نام دامنه مناسب تاثیر بسیاری در رنکینگ سایت در موتورهای جستجو خواهد داشت. شرکت های بسیاری برای ثبت دامنه وجود دارند می تواند دامنه خود را در هاست دارکوب ثبت نمایید. مقالات دامنه شما را در انتخاب نام دامنه مناسب یاری خواهد نمود.

انتخاب وب هاستینگ

انتخاب هاست مناسب تاثیر بسیاری در موفقیت وب سایت شما خواهد داشت. وب هاستینگ به شما فضای ارائه می نماید که اطلاعات سایت خود را در آن بارگذاری نمایید. موارد مهمی در انتخاب هاستینگ وجود دارد ولی هاست مناسب برای سایت شخصی فضای زیادی هم از نظر فضای دیسک و هم پهنای باند احتیاج ندارد و مهمترین مسئله آپتایم هاست می باشد. می توانید پلن های هاست دارکوب را مطالعه نمایید. بخش مقالات هاستینگ را مطالعه نمایید.

ظاهر و لایه بندی سایت

 

تاثیر روانی تصاویر در محیط وب از متون بیشتر می باشد. رنگ ها، فونت ها و تصاویر و قالب سایت اطلاعات خاصی را به کاربر سایت می دهند. برای طراحی مناسب سایت شرکت خود فقط نباید به قالب مورد علاقه خود و علاقه مندیهای خود تکیه نمایید بلکه می بایست ویژگی های لازم برای ایجاد کردن حس لازم در کاربر را به دقت انتخاب نمایید. تمامی رنگ ها، فونت ها، تصاویر سایت و قالب شخصیت سایت را معرفی می نماید. و همچنین هدف اصلی سایت می بایست مشخص باشد که در طراحی سایت لحاظ گردد. فقط کافی نیست که ظاهر سایت مناسب باشد بلکه سایت می بایست کاربر پسند باشد و دسترسی به اطلاعات ساده باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/705-ساخت-وب-سایت-شخصی-در-5-حرحله.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , طراحی وب , وب سایت , ساخت سایت , ساخت وب , ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که قصد راه اندازی وب سایت برای شرکت خود را دارید به جای مناسبی آمده اید. جهت طراحی سایت برای شرکت ابتدا می بایست اهداف خود را از طراحی سایت معین نمایید. قبل از شروع حتما مشخص نمایید که هدف شما از طراحی سایت چیست و قصد دارید چه نیازهایی از شرکت خود را از طریق سایت برآورده نمایید.

انتخاب دامنه و اختصاص هاستینگ نیز بخشی از یک پروژه طراحی سایت است که در موفقیت یک سایت بسیار تاثیر دارد. انتخاب نام دامنه درست و مناسب تاثیر بسیاری در موفقیت شغلی شما خواهد داشت بنابراین قبل از اقدام به ثبت دامنه حتما با متخصص سئو و بهینه سازی سایت دارکوب مشورت نمایید. هاست نیز تاثیر بسیار زیادی در عملکرد سایت دارد، زیرا سایت شما همیشه می بایست آنلاین باشد و جزو سرورهای بلاک نباشد. همچنین امنیت هاستینگ بسیار مهم می باشد و سرور می بایست از شرکت های معتبر تهیه گردد. طراحی سایت دارکوب هاستینگ های خود از شرکت hostgator که جزو بهترین برندهای هاستینگ دنیاست تهیه می نماید.

پس از مشخص شدن اهداف ساختار و طراحی مناسب را با توجه به نیازها انتخاب نمایید. می توانید قالب مناسب خود را از سایتhttp://templatemonster.com انتخاب نمایید. در این سایت طراحان سایت قالب های خود را برای فروش قرار می دهند. طرح های پیاده سازی شده در این سایت با آخرین تکنیک های روز پیاده سازی شده اند بنابراین کافی است فالب مورد نیاز مطابق با سلیقه های شما باشد. در صورتی قالب مورد نظر خود را در این سایت نیافتید می بایست با طراح گرافیک دارکوب جلسه ای داشته باشید تا نیازهای خود را اعلام نمایید و طراح براساس نیازهای شما طراحی نماید. طراح تا زمانی کار خود را ادامه می دهد تا طرح اولیه سایت مورد تایید کارفرما باشد.

پس از تایید طرح اولیه سایت، کارفرما می بایست اطلاعات کامل شرکت خود را جهت پیاده سازی صفحات داخلی سایت ارسال نماید. پس از ارسال اطلاعات از طرف کارفرما صفحات داخلی سایت تکمیل خواهد گردید و سایت برای اعلام نظر بر روی سرور اصلی بارگذاری خواهد شد. کارفرما می تواند در این مرحله تغییرات درخواستی خود را اعلام نماید. پس از اعلام نظرات از طرف کارفرما ویرایش ها توسط دارکوب انجام خواهد گردید و سایت تحویل نهایی خواهد گردید.

خدمتی که دارکوب پس از پایان پروژه انجام می دهد بهینه سازی سایت برای نمایش در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل است. به این معنا که در صورتی که کاربران در گوگل کلمه خاصی مرتبط به نام شرکت جستجو نمایند سایت شرکت در صفحه اصلی گوگل نمایش داده می شود. انجام این مورد تاثیر بسیار زیادی در رونق کسب و کار شرکت خواهد داشت.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/709-طراحی-سایت-شرکتی.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , ساخت وب , ساخت سایت , ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

افزایش ترافیک وب سایت باعث افزایش تعداد مشتریان شما خواهد گردید. البته شما می بایست کاربرانی را به سایت خود جذب نمایید که مشتریان شما هستند. چگونه مطمئن شوید کاربران سایت شما مشتریان شما هستند؟ در این بخش موارد مهمی را بیان می نماییم

1. در مورد نیازهای مشتریان خود صحبت نمایید
آیا می دانید مشتریان شما در اینترنت بیشتر در جستجوی چه مواردی هستند. دقت نمایید صفحات سایت شما مخصوصا صفحات اصلی دارای مطالب مورد نیاز مشتریان شما باشد. مثلا در صورتی که کار شما در زمینه طراحی سایت می باشد بهتر است مطالبی در سایت خود قرار دهید که در مورد طراحی سایت باشد.

2. مکان خود را معین نمایید
برخی از صاحبان مشاغل این اشتباه را می نمایند که آدرس و موقعیت خود را در سایت قرار نمی دهند و فقط شماره تماس قرار می دهند. بهتر است موقعیت دفتر خود را در سایت قرار دهید. حتی اگر دفتری ندارید و یا خدمات خود را به صورت حضوری ارائه نمی دهید بهتر است مکان و موقعیت خود را معین نمایید.

3. موتورهای جستجو را بررسی نمایید
سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی نمایید و موقعیت سایت خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر مشتریان خود در گوگل بررسی نمایید. مطالب و مقالات مرتبط به کار خود را در سایت دائما بارگذاری نمایید و سایت خود را بروز نمایید. بهتر است مطالبی که در سایت خود بارگذاری می نمایید توسط خود شما و با توجه به نیازهای مشتریان ایجاد شده باشد.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/712-7-روش-برای-افزایش-درست-ترافیک-وب-سایت.html



:: برچسب‌ها: وب سایت , بهینه سازی سایت , ترافیک وب سایت , طراحی سایت , سایت , لینک سازی , کلمات کلیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

طراحی سایت دارکوب خدمات جانبی را برای شرکت هایی که طراحی خود را به دارکوب واگذاری نمایند ارائه می نماید. دارکوب خدمات هاستینگ و دامنه خود را برای پروژه های یک میلیون تومان به بالا را به صورت رایگان ارائه می دهد. همچنین دارکوب خدمات مشاوره سئو و بهینه سازی سایت خود را به صورت رایگان حین پروژه ارائه می نماید. خدمات سئو و بهینه سازی سایت تاثیر بسیاری در موفقیت وب سایت کارفرما خواهد داشت زیرا این خدمات از اولین بخش ساخت سایت یعنی ثبت دامنه تا آخرین مرحله آن ارائه می شود و باعث خواهد شد اشتباهی در طول دوره طراحی به وجود نیاید و هزینه های کارفرما هدر نرود. همچنین دارکوب پشتیبانی سایت خود را به صورت رایگان برای پروژه های بالای یک میلیون ارائه می نماید. طراحی سایت دارکوب همچنین لیک پروژه های طراحی شده خود را به صورت رایگان در سایت آگهی خود http://ebay.joomir.com ارائه می نماید. این سایت روزانه تعداد بسیار زیادی بازدید کننده دارد و سبب بالا رفتن رنک سایت کارفرما در موتورهای جستجو خواهد شد.
طراحی سایت دارکوب پس از پایان پروژه به صورت رایگان مشاوره سئو برای نمایش سایت در صفحه اصلی نتیجه های جستجوی گوگل می دهد که کارفرما قادر خواهد بود با به کار گیری این مشاوره ها حتی به عنوان اولین نتیجه در گوگل باشد. بودن به عنوان اولین نتیجه جستجوی گوگل رونق بسیاری به کسب و کار اینترنتی وب سایت خواهد داد و آینده کاری وب سایت را تضمین خواهد نمود. 
کسب رتبه اول نتیجه های جستجوی گوگل چیزی است که تمامی شرکت ها قصد رسیدن به آن را دارند حال آنکه دارکوب شما را برای رسیدن به این هدف یاری می نماید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/713-خدمات-رایگان-طراحی-سایت-دارکوب.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , ساخت سایت , ساخت وب ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

آیا قصد دارید از نقشه جدید گوگل در سایت خود استفاده نمایید؟ هنوز می توانید از لینک قبلی برای ایجاد نقشه گوگل در سایت به صورت آیفرم استفاده نمایید و سپس آن را کاربر تبدیل به نقشه جدید نماید. اما راه دیگری نیز وجود دارد


Maps Engine Lite

Maps Engine Lite به شما امکان می دهد نقشه دلخواه خود را در گوگل طراحی نموده و را در سایت خود استفاده نمایید. شما برای این ابزار می بایست در وارد گوگل شوید.

gm-map-engine-lite

پس از وارد شدن به این سیستم بر روی کلید new map کلیک نمایید.

 

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/721-استفاده-از-نقشه-جدید-گوگل-در-وب-سایت-و-سفارشی-سازی-آن.html



:: برچسب‌ها: وب سایت , گوگل , نقشه گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

گوگل در سال 2008 معرفی شد در سال 2013 37 درصد از مرور کل کاربران توسط این مرورگر انجام می شود. اکستنشن های بسیاری برای کروم وجود دارد. برخی از این اکستنشن ها برای برنامه نویسان و طراحان وب ایجاد گردیده و کمک بسیار زیادی به آنان می نماید. در زیر برخی از آنها را که با انها آشنا شده ام برای شما لیست می نمایم.

اکستنشن های مورد نیاز طراحان و برنامه نویسان وب

Eye Dropper

این نرم افزار به شما امکان می دهد از وب سایت رنگ انتخاب نمایید.

Eye Dropper

Palette for Chrome

این اکستنشن پلات های رنگی یک تصویر را نمایش می دهد و در اختیار کاربر می گذارد.

Palette for Chrome

Image Downloader

تمام تصاویر موجود در صفحه وب سایت را نمایش می دهدو به شما قابلیت می دهد تصاویر را دانلود نمایید

Image Downloader

TinEye Reverse Image Search

این پلاگین پیدا می نمایید تصویر از کجا بدست آمده و آیا نسخه با رزولوشن بهتری دارد و یا خیر. این اکستنشن برای آنکه بدانید تصاویر در اصل در کجا ایجاد شده اند مناسب است.

TinEye Reverse Image Search

ruul. Screen Ruler

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/722-اکستنشن-های-گوگل-کروم-برای-طراحان-و-برنامه-نویسان-وب-سایت.html



:: برچسب‌ها: وب سایت , طراحان وب , طراحان سایت , طراح وب , کروم ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

یکی از بهترین موردها در محیط وب آن می باشد که جوامعی دارند که این شغل را توسعه می دهند. توسط این جوامع و ابزاری ایجاد شده توسط این گروه ها به راحتی می توانید با سرعت بیشتری کار خود را در زمینه وب توسعه دهید.

در این بخش یک سری از ابزارها را برای طراحان و برنامه نویسان وب معرفی می نمایم که کمک بسیاری به توسعه کارشان خواهد داشت.

OOcharts

یک تولکیت برای ایجاد ابزار داشبورد گوگل آنالیتیک شما.

remarkable-freebies-and-tools-01
 

 

شکلک های تک دایوی

ایجاد شکلک های بر پایه متن توسط یک دایو

remarkable-freebies-and-tools-02
 

 

آیکون های طرح مترو

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/723-50-ابزار-عالی-برای-طراحان-وب‎.html



:: برچسب‌ها: طراحان وب , طراحان سایت , طراح وب , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

هر طراح وبی به ابزارهای خود جهت طراحی وب سایت نیازمند است. برای طراحی سایت ها از پایه شما به این ابزارها نیازمنددید. برنامه های بسیاری برای انجام این کار موجود است, اما برخی از آنها کاربردهای بیشتری دارند و توسط اکثر طراحان مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا 10 مورد از بهترین ابزارهای طراحی وب سایت را برای شما آورده ام:

1. Dreamweaver

dreamwaver

Adobe Dreamweaver ابزار طراحی و برنامه نویسی وب سایت می باشد که توسط شرکت Adobe ارائه می شود و با سیستم عامل های Mac و Windows سازگاری کامل دارد. این نرم افزار دارای ابزارهای بسیاری جهت توسعه وب می باشد شامل: نمایش دهنده کد انتخاب شده در حالت نمایش کدی و نمایش عادی, ابزار مدیریت و کار با ftp, ابزار مدیریت پروژه و کار گروهی که انجام پروژه های بزرگ را توسط آن ساده می سازد, و نمایش به صورت زنده – که به صورت زنده قابلیت رویت نتیجه کد را به شما می دهد. Dreamweaver با ابزارهای دیگر Adobe نظیر Photoshop سازگاری کامل دارد, که به شما امکان ویرایش تصاویر و سایر المان ها را از طریق آن ابزار می دهد.

2. Firebug

Firebug

Firebug ابزار رایگانی است که بر روی مرورگر firefox نصب می گردد و توسط آن می توانید خطاهای وب سایت را یافته و توسعه وب سایت را انجام دهید. توسط این ابزار می توانید به راحتی کد html و css را در صفحات وب سایت بررسی نموده و تغییر نمایید و همچنین صفحه وب سایت خود را عیب یابی نمایید, و همچنین بخشی برای عیب یابی JavaScript دارد که یکی از مهترین ابزارهای آن می باشد, برای عیب یابی صفحه وب سایت Firebug یکی از بهترین ابزارهایی می باشد که می توانید داشته باشید.

3. Adobe Photoshop

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/725-بهترین-10-ابزار-طراحی-صفحات-وب-سایت‎.html



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت , طراحی سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب , طراحی صفحات وب ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در این مقاله سعی داریم که چند نمونه از نرم افزارهای رایگان ساخت فروم و تالار گفتگو که به صورت سئو طراحی شده اند را معرفی کنیم. اسکریپت های ساخت فروم در محیط وب بسیار هستند ولی در این مقاله سعی دارم دو اسکریپت محبوب و کارامد و همچنین رایگان را برای شما معرفی نمایم. این دو اسکریپت بهترین فروم سازهای رایگان هستند. در زیر به معرفی آنها می پردازم:
MyBB: این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که هم شما و بازدید کنندگانتان بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.
این نرم افزار با دارا بودن پلاگین های سیستم بسیار این امکان را به شما میدهد که بدون آنکه تغییراتی را در کدهای برنامه داده آن را توسعه دهید
ابزارهای قدرتمند را برای مدیریت فروم و همچنین برای کاربران سایت فراهم می آورد.
phpBB: یک نرم افزار متن باز و رایگان که از سال ۲۰۰۰ میلادی پا به عرصه گذاشت و روز به روز بر محبوبیت آن اضافه شد.
چه شما بخواهید با تعدادی از دوستان خود در ارتباط باشید و یا بخواهید یک فروم جامع و بزرگ راه اندازی کنید، phpBB آن ویژگی ها را در خود دارد. 
پنل مدیریت آن بگونه‌ای طراحی شده که شما بتوانید بسیاری از ویژگی های پیچیده آن را بدون تغییر مستقیم در کدهای آن سفارشی کنید این در حالی است که کاربران حرفه‌ای می‌توانند به سهولت phpBB را با سیستم موجود خود ادغام کنند.
بخاطر اینکه phpBB تحت لیسانس GNU GPL انتشار یافته شما می‌توانید بدون اجازه از phpBB Group تغییراتی را در کدهای آن دهید. این امکان نیز وجود دارد که حتی شما نیز به توسعه دهندگان آن ملحق شوید و در توسعه آن سهم داشته باشید. 
Simple Machines Forum: یک نرم افزار رایگان تحت لیسانس BSD میباشد. که کار با مدیریت محتوای آن نسبتا ساده است و به گفته سازندگان از پشتیبانی با کیفیت برخوردار خواهید بود.
طبق بررسی های که انجام دادم به این نتایج رسیدم:
* phpBB و MyBB از پشتیبانی بهتر و پلاگین بیشتری بهره مند هستند.
* کار کردن با آنها ساده است که از این لحاظ phpBB نسبت به دوتای دیگر کاملتر است.
* نصب کردن آنها نیز ساده است که phpBB سریعتر و آسان‌تر نصب می‌شود.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/731-اسکریپت-های-رایگان-ساخت-تالار-گفتمان-و-فروم-به-صورت-سئو.html



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی صفحات وب , طراحی وب , طراحی پرتال , برنامه نویسی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که ساخت سایت فروم خود را توسط phpbb انجام داده اید و همچنین فایل زبان فارسی آن را نصب نموده اید ولی همچنان تاریخ های سایت شما میلادی می باشد، می توانید با تاریخ انجمن خود را توسط دستورالعمل زیر فارسی نمایید:

قبل از هر موردی نیاز دارید ماژول auto mod را در سیستم phpbb خود نصب نمایید. برای این کار کافی است را از آدرس زیر دانلود نموده و سپس بر روی وب سایت انجمن خود نصب نمایید:

https://www.phpbb.com/customise/db/official_tool/automod/

پس از دانلود فایل کافی است فایل را باز نموده و محتوای پوشه root فلدر auto mod را در شاخه اصلی سایت فروم phpbb خود بارگذاری نمایید و سپس فلدر install فروم خود را توسط مرورگر مرور نمایید. به عنوان مثال در صورتی که سایت فروم شما در آدرس http://joomir.com نصب شده باشد می بایست آدرس آدرس سایت/install را توسط مرورگر باز نمایید. پس از باز نمودن آدرس مورد نظر نصب auto mod آغاز شده و مراحل نصب را می بایست انجام دهید. پس از نصب فلدر install را از وب سایت خود حذف نمایید.

پس از نصب auto mod کافی است فایل مود تاریخ هجری شمسی را از آدرس زیر دانلود نموده:

http://phpbb.maghsad.com/phpbb-maghsad-mods/phpbb-t7176.html

و سپس از طریق تب auto mod اضافه شده در کنترل پنل مدیریت مورد تاریخ فارسی را نصب نمایید. در این مرحله در صورتی که خطایی رخ داد بر روی کلید force install کلیک نمایید.

همچنین در صورتی که در مرحله بعد مجددا خطایی رخ داد فایل jalali_true_format.php موجود در پوشه مود تاریخ هجری شمسی phpbb را در فلدر include کپی نمایید.

سپس به تنظیمات فروم مراجعه نموده و نوع نمایش تاریخ را برای نمایش درست تاریخ فارسی تنظیم نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/732-فعال-کردن-تاریخ-فارسی-هجری-شمسی-انجمن-phpbb.html



:: برچسب‌ها: فروم , phpbb ,
:: بازدید از این مطلب : 916
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
ساخت وب سایت توسط Webydo
 

طراحی سایت بسیار جالب و راحت خواهد شد در صورتی که کد نویسی html و css انجام ندهیم. در صورتی که قصد ساخت سایت را دارید و نمی خواهید کد نویسی html و css یا بگیرید، شما آیتم های فراوانی برای انتخاب دارید. شما می توانید وب سایت خود را توسط وردپرس و یا جوملا راه اندازی نمایید و یا همچنین می توانید از ابزارهای ساخت سایت آنلاین استفاده نمایید.

Webydo.com یک سرویس آنلاین می باشد که به شما امکان ساخت وب سایت های html را می دهد. سرویس های بسیاری با مانند این سرویس برایایجاد وب سایت شخصی وجود دارند اما این سرویس به شما قابلیت ساخت وب سایت برای مشتری شما را می دهد.سایت Webydo توسط نرم افزار Webydo ایجاد گردیده که به شما آزادی عمل در طراحی را می دهد. این نرم افزار ابزارهای رایگان و غیر رایگانی دارد که به شما امکان راه اندازی سایت را می دهد. به عنوان نمونه به شما امکان ثبت دامنه را می دهد اما هزینه آن را دریافت می نماید.

امکان راه اندازی سایت فروشگاهی نیز توسط Webydo وجود دارد. همچنین می توانید یک بلاگ را میزبانی نمایید، به عنوان مثال یک بلاگ وردپرس، توسط ساخت یک ساب دامنه بر روی سایت. Webydo همچنین جهت وب سایت از سرویس های هاستینگ با قابلیت CDN استفاده می نماید، بنابراین مطمئن خواهید بود سایت شما با بالاترین سرعت ممکن لود می گردد. می توانید از قالب وب سایت خالی آغاز نمایید و یا قالب مورد نظر خود را انتخاب نموده و آن را ویرایش نمایید. شما همچنین می توانید متون و تصاویر خود را به سایت اضافه نمایید و رنگ بندی را مطابق با نظر خود تغییر دهید. همچنین قابلیت ایجاد فرم و قرار دادن ویدئو و گالری تصاویر را در سایت خواهید داشت. این سایت به شما امکان انجام این موارد را با قابلیت دراگ و دراپ می دهد. بنابراین نیاز به یادگیری کد نویسی نخواهید داشت. همچنین احتیاجی به استخدام طراحی سایت نخواهد بود.

توسط Webydo بر هر پیکسل از سایت خود نظارت خواهید داشت و دقیقا همان چیزی را که قصد دارید می توانید ایجاد نمایید.

منبع:

http://sitedesign.joomir.com/مقالات-طراحی-سایت/item/735-ساخت-وب-سایت-توسط-webydo.html



:: برچسب‌ها: ساخت وب , ساخت سایت , ساخت وب سایت , طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , وب سایت , طراحی وب ,
:: بازدید از این مطلب : 880
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()