نوشته شده توسط : طراحی سایت

دارکوب در تمام فرهنگ ها نماد تلاش و استمرار می باشد و این مجموعه با توجه به شعار خود که ارائه خدمات با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن است کلیه توان خود را برای کسب رضایت مندی مشتریان خود بکار می گیرد. دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی آغاز نموده و در این سال ها موفق به طراحی 2500 وب سایت گردیده است. این مجموعه دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و جزو معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی وب سایت می باشد. دفتر مرکزی این مجموعه واقع در محله سعادت آباد تهران می باشد. خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن می باشد تا بدین وسیله بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. در جهت رسیدن به این هدف دارکوب کلیه فرآیندهای طراحی سایت خود را بهینه سازی نموده است تا بتواند ساخت سایت را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین هزینه انجام دهد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و کلیه سایت های این مجموعه تحت این عنوان فعالیت می نمایند. دارکوب در کنار خدمات طراحی وب و سئو همچنین خدمات ثبت دامنه، هاستینگ و انواع پلان های مجازی و اختصاصی میزبانی وب را نیز ارائه می نماید. زبان برنامه نویسی تخصصی دارکوب PHP می باشد و آماده اجرای پروژه های برنامه نویسی تحت وب با توجه به تیم قدرتمند خود می باشد. 

سورس:

تخصص کافی در زمینه طراحی سایت با php



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , ساخت سایت , ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 942
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
آگهی جدید در این دسته بندیامور بازرگانی

امور بازرگانی

 

 


:: برچسب‌ها: آگهی , آگهی رایگان , درج آگهی , تبلیغات , تبلیغ رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

قالب purity_iii جوملا بهترین قالب آماده رایگان جوملا می باشد که توسط شرکت joomlart پیاده سازی گردیده است که دارای قابلیت و تم های فراوانی می باشد که توسط این قالب می توانید هر نوع وب سایتی را پیاده سازی نمایید از سایت های بسیار ساده تا سایت های پیچیده جوملا، وبلاگ و یا سایت شرکتی، تبلیغاتی و فروشگاهی توسط این قالب قابل اجرا می باشد. این قالب توسط فریم ورک T3 Framework که بسیار قدرتمند می باشد پیاده سازی شده است و پایه پیاده سازی آن بر پایه Bootstrap می باشد و با اغلب اکتنشن های جوملا سازگاری کامل دارد. این قالب به صورت سازگار با موبایل طراحی گردیده و ریسپانسیو می باشد و بنابراین برای سایزهای مختلف نمایش صفحه نمایش مناسبی دارد.

* دارکوب با توجه به تقاضای بسیار مشتریان خود برای ارائه پلان طراحی سایت ارزان این قالب را به صورت کامل فارسی سازی نمود و از این قالب پشتیبانی می نماید و تنها هزینه هایی که لازم است کارفرما پرداخت نماید، هزینه های مربوط به ثبت دامنه، اختصاص هاستینگ، پشتیبانی یکساله، آموزش کنترل پانل کاربری جوملا و امن سازی پروژه می باشد که با توجه به موارد اعلام شده در بخش بالا این روش ارزانترین روش طراحی سایت می باشد و در کنار آن وب سایت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

هزینه پیاده سازی وب سایت به این روش 250 هزار تومان می باشد و وب سایت یک ساعت پس از پرداخت مبلغ آماده می باشد.

برای رویت دموی این قالب به آدرس http://purity_iii.demo.joomlart.com مراجعه نمایید.

این قالب دارای لایه بندی مختلفی برای طراحی انواع مختلف وب سایت است که در بخش زیرین با کلیک بر روی هر یک از لایه بندی ها می توانید دموی آن را مشاهده نمایید.

قالب وبلاگی قالب کلاسیک
قالب وبلاگی قالب کلاسیک
قالب مهترین آیتم های 2 قالب بانک اطلاعات
قالب مهترین آیتم های 2 قالب بانک اطلاعات
قالب شرکتی قالب مهمترین آیتم های 1
قالب شرکتی قالب مهمترین آیتم های 1
قالب خبری و مجله اینترنتی قالب پروفایلی
قالب خبری و مجله اینترنتی قالب پروفایلی

همچنین این قالب دارای قابلیت ThemeMagic می باشد که امکان تغییر رنگ بندی در کنترل پانل را می دهد و کارفرما قادر خواهد بود رنک بندی قالب را از محیط پانل تغییر دهد:

تغییر رنگ قالب

این قالب همچنین سازگاری کامل با زبان های راست به چپ و همچنین زبان فارسی را دارد و دارکوب برای پشتیبانی بهتر این قالب از زبان فارسی فونت های فارسی را به لیست فونت های آن اضافه نموده است. در این قالب همچنین بهینه سازی های حجمی فایل های CSS و اسکریپت انجام شده و این بهینه سازی ها باعث سرعت بالای قالب در بارگذاری گردیده است که این مسئله باعث تاثیر مثبت در سئو وب سایت می گردد. این قالب به صورت ریسپانسیو طراحی گردیده است و سازگاری کامل با مرورگرهای تبلت و موبایل دارد و نسخه موبایلی بسیار پیشرفته ای دارد. در این قالب همچنین تمامی صفحات جوملا استایل بندی شده اند و نیازی نیست نگران استایل بندی سایر صفحات وب سایت خود باشید. برای مشاهده استایل هر بخش بر روی بخش مورد نظر کلیک نمایید:

با توجه به موارد ذکر شده در بالا همانطور که واضح است این قالب یکی از بهترین قالب های رایگان آماده جوملا می باشد که برای طراحی هر نوع وب سایتی مناسب می باشد و کیفیت بسیار بالای این قالب دلیل پیشنهاد شدن آن توسط دارکوب می باشد. البته این نوع طراحی وب سایت به مجموعه هایی توصیه می گردد که قصد طراحی سایت با ارزانترین قیمت ممکن را دارند و روال کار به این صورت می باشد که کارفرما می بایست کل مبلغ را در ابتدای پروژه پرداخت نماید و سایت یک سایت پس از پرداخت وجه آماده استفاده می باشد که پس از آن می بایست کارفرما در دفتر دارکوب حاضر گردد تا کنترل پانل وب سایت آموزش داده شود و پس از آموزش وب سایت یکسال پشتیبانی می گردد. امن سازی لازم نیست در وب سایت انجام می گردد تا وب سایت دچار مشکلات امنیتی نگردد. دامنه نیز به دلخواه خریدار ir و یا com ثبت می گردد و سرور نیز از بهترین ارائه کنندگان خدمات هاستینگ ارائه می گردد.

سورس:

ارزانترین روش طراحی سایت با استفاده از purity_iii



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی وب , جوملا , طراحی سایت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت


:: برچسب‌ها: آگهی , آگهی رایگان , تبلیغ , تبلیغ رایگان , تبلیغات , تبلیغات رایگان , درج آگهی , درج , رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 744
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
جوملا 3 آخرین نسخه سیستم مدیریت محتوای جوملا می باشد که با توجه به بهینه سازی های انجام گرفته در این نسخه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. با توجه به تعداد استفاده کنندگان بالای این سیستم مدیریت محتوا بر آن شدیم تا قالب رایگانی را جهت استفاده عموم قرار دهیم. امروزه قالب های تک صفحه طرفداران بسیاری پیدا نموده است که این محبوبیت به دلیل کاربر پسند بودن این نوع قالب ها می باشد. در این نوع قالب ها کاربر پس از کلیک بر روی هر یک از منوها به جای ورود به صفحه دیگر در همان صفحه اصلی به بخش مورد نظر منتقل می گردد و لازم نیست کاربر مدت زمانی منتظر بماند تا صفحه مورد نظر بارگذاری گردد. همچنین در صورتی که نیاز باشد در این نوع قالب ها می توان کاربر را به صفحه دیگری منتقل نمود. 

لینک دانلود قالب تک صفحه ای رایگان جوملا 

برای نصب این قالب کافی است فایل ها را بر روی سرور خود بارگذاری نموده و سپس دیتابیس را بر روی سرور خود بسازید و همچنین فایل configuration.php را مطابق با تنظیمات سرور تغییر دهید.
سورس:


:: برچسب‌ها: قالب جوملا , جوملا 3 , جوملا , قالب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

دارکوب در تمام فرهنگ ها نماد تلاش و استمرار می باشد و این مجموعه با توجه به شعار خود که ارائه خدمات با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن است کلیه توان خود را برای کسب رضایت مندی مشتریان خود بکار می گیرد. دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی آغاز نموده و در این سال ها موفق به طراحی 2500 وب سایت گردیده است. این مجموعه دارای گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و جزو معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی وب سایت می باشد. دفتر مرکزی این مجموعه واقع در محله سعادت آباد تهران می باشد. خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن می باشد تا بدین وسیله بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. در جهت رسیدن به این هدف دارکوب کلیه فرآیندهای طراحی سایت خود را بهینه سازی نموده است تا بتواند ساخت سایت را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین هزینه انجام دهد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و کلیه سایت های این مجموعه تحت این عنوان فعالیت می نمایند. دارکوب در کنار خدمات طراحی وب و سئو همچنین خدمات ثبت دامنه، هاستینگ و انواع پلان های مجازی و اختصاصی میزبانی وب را نیز ارائه می نماید. زبان برنامه نویسی تخصصی دارکوب PHP می باشد و آماده اجرای پروژه های برنامه نویسی تحت وب با توجه به تیم قدرتمند خود می باشد. دارکوب با توجه به سابقه فراوان خود تخصص کافی در زمینه طراحی سایت با جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوای نوشته شده به زبان php را دارد. این مجموعه در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و اجرای پروژه های خود بخش بازرگانی خود را به طور کلی حذف نموده است و به این روش توانسته هزینه های طراحی سایت را به حداقل رساند.

سورس:

درباره دارکوب



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت , ساخت سایت , ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل

 

گوگل به عنوان پربازدید ترین سایت موجود یکی از بهترین سایت هایی می باشد که می توانید توسط آن تبلیغات وب سایت خود را انجام دهید که در این روش تبلیغات وب سایت شما برای کلمات جستجو شده و مربوط به زمینه فعالیت شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. وب سایت شما به دو صورت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود که روش اول به پرداخت هزینه می باشد و گوگل این روش را نتایج جستجوی پرداخت شده (paid search results) می نامد که همان طور که در تصویر بالا آمده است شما به گوگل هزینه پرداخت می نماید تا تبلیغ شما در نتیجه جستجوها نمایش داده شود که همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نماید این تبلیغات در بالا و سمت راست نتایج اصلی نمایش داده می شود و این روش Adwords نامیده می شود. در روش دوم وب سایت شما بر روی وب سایت شما عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت انجام می گردد تا وب سایت شما برای کلمات کلیدی مربوط به سایت شما صفحه اول گوگل باشد که گوگل وب سایت هایی را که در نتایج اصلی آن نمایش داده می شود نتایج طبیعی جستجو (organic search results) می نامد و به این عملیات سئو گفته می شود. پس تبلیغ در گوگل را می توان به دو روش ادوردز (Adwords) و سئو (SEO) انجام داد که در بخش زیرین به توضیحات هر بخش می پردازیم:

 

تبلیغ در گوگل از طریق ادوردز Adwords

امروزه در تاریخ 12 آبان ماه 1394 چند روزی است تبلیغ های Adwords از وضعیت فیلتر خارج شده اند و تبلیغ Adwords شما بدون نیاز به فیلتر شکن نیز باز می شود.

برای تبلیغ به این صورت می بایست وارد وب سایت ادوردز گوگل به آدرس http://adwords.google.com شوید و تبلیغ خود را فعال نمایید. فعال نمودن تبلیغ نیاز به کارت اعتباری معتبر ویزا کارت و یا مستر کارت و یا همچنین حساب پی پال دارد و همچنین گوگل پس از مدتی حساب شما را فعال خواهد نمود و انجام این کار نیاز به تجربه بسیار داد. در این روش شما می توانید کلمات کلیدی را برای موتور جستجوی گوگل مشخص نمایید تا زمانی که کاربر کلمه مورد نظر را جستجو نمود سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود. این تبلیغ در بالا و یا سمت راست نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. پس زمانی که کاربر در موتور جستجو مطلب مورد نظر شما را جستجو نمود سایت شما جزو موارد Ad در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. هزینه این نوع تبلیغ به دو روش پرداخت می گردد که روش اول و مناسب ترین روش زمانی است که کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک می نماید که هزینه کلیک از حساب شما کسر می گردد. هزینه بابت هر کلیک بسته به کلمه کلیدی می باشد در برخی از کلمات کلیدی هزینه تبلیغ در حدود 1 سنت و در برخی دیگر در حدود چند دلار نیز حتی می باشد. در روش دوم پرداخت هزینه تبلیغ به این صورت می باشد که گوگل برای تعداد نمایش معینی از حساب شما مبلغی را کسر می نماید به عنوان مثال هر 1000 نمایش سایت شما در نتایج تبلیغ 10 دلار. تبلیغ به روش ادوردز Adwords هم اکنون در ایران فیلتر می باشد و کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغ شما نمی توانند وارد وب سایت شما شوند. اخیرا شماره تماس ها در تبلیغ در نظر گرفته می شوند تا زمانی که کاربری قصد تماس با مجموعه را داشت بتواند با رویت شماره تماس های شرکت در تبلیغات Adwords با شرکت تماس برقرار نماید. این نوع تبلیغ کماکان برای کاربران خارج از ایران بدون مشکل قابل نمایش می باشد. جهت هر گونه مشاوره جهت تبلیغ adwords با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید. در صورتی که هم اکنون جزو نتایج اصلی در صفحه اول گوگل نیستید می توانید این روش تجربه نمایید. شما در ادوردز حتی می توانید موقعیت نمایش تبلیغ را مشخص نمایید به عنوان مثال انتخاب نمایید قصد دارید تبلیغ شما در چه کشورهایی و همچنین در چه نواحی و شهرهایی نمایش داده شود. ساعات نمایش تبلیغ را نیز همچنین می توانید مشخص نمایید به عنوان مثال می توانید مشخص نمایید تبلیغ شما در ادوردز فقط در ساعات کاری نمایش داده شود. برای ثبت سفارش Adwords می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید. هزینه تبلیغ در گوگل به صورت Adwords برای هر دلار شارژ به قیمت دلار روز می باشد به این صورت که در صورتی که دلار روز 3000 تومان باشد در صورتی که شما قصد شارژ تبلیغ خود به مبلغ 100 دلار را داشته باشید می بایست 300 هزار تومان به دارکوب پرداخت نمایید.

تعرفه تبلیغ Adwords

مبلغ قیمت
300 دلار 982 هزار تومان
100 دلار 320 هزار تومان
70 دلار 229 هزار تومان
25 دلار 83 هزار تومان

 

سفارش تبلیغ در گوگل

 
شماره تلفن ثابت
شماره تلفن همراه
پست الکترونیک
تیتر تبلیغ 
توجه: حداكثر 25 حرف وارد شود - فضاي خالي بين كلمات هم شمارش مي‌شود
خط اول تبلیغ 
توجه: حداكثر 35 حرف وارد شود - فضاي خالي بين كلمات هم شمارش مي‌شود
خط دوم تبلیغ 
توجه: حداكثر 35 حرف وارد شود - فضاي خالي بين كلمات هم شمارش مي‌شود
آدرس سایت مورد نظر جهت تبليغ 
توجه فرمائيد كه سایت شما نمیتواند 
.IR باشد
آدرس جهت لینک شدن تبلیغ
کلمات کلیدی 
توجه: هر عبارت كليدی را در یک خط وارد فرمائيد
 
توضیحات
   

 

چند نکته در مورد تبلیغ Adwords

بهتر است برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از تبلیغ شما و انجام کلیک بی مورد بر روی تبلیغ شما توسط رقیبان شما تبلیغ شما فقط برای داخل ایران نمایش داده شود.

گزارش تبلیغ به صورت روزانه به صورت مستقیم از وب سایت گوگل برای شما ارسال خواهد شد و به این صورت از آمار کلیک بر روی تبلیغات خود با گزارش رسمی از گوگل با خبر خواهید شد.

تبلیغ در گوگل از طریق سئو

این روش در حقیقت بالا آوردن سایت به صورت طبیعی در نتایج جستجوی گوگل می باشد و هزینه های تبلیغی آن به مراتب پایین تر نسبت به ادوردز می باشد. در این روش هزینه ای به گوگل پرداخت نمی گردد بلکه اصول و قواعد سئو رعایت می گردد تا سایت در موتور جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظر وب سایت بالا باشد. برای آنکه سایت در نتایج جستجو به صورت طبیعی بالا باشد می بایست در سایت اصول و قواعد سئو رعایت گردد و سایت به صورت منظم به روز رسانی گردد. همچنین برای وب سایت می بایست بک لینک سازی انجام گردد تا رنک وب سایت در موتور جستجوی گوگل بالا رود. امروزه این روش یکی از بهترین روش های تبلیغات در اینترنت می باشد و هزینه های مربوط به آن به مراتب پایین تر از سایر روش های تبلیغات اینترنتی می باشد. همچنین دائمی بودن از دیگر ویژگی های این روش می باشد و در صورتی که اصول و قواعد سئو به درستی رعایت گردد و بر روی وب سایت فعالیت مناسبی انجام شود وب سایت همیشه در موتور جستجو نمایش داده می شود. دارکوب یک سایت را برای کلمات کلیدی معمولی با هزینه یک میلیون تومان بالا می آورد و نحوه نگهداری سایت را در موتور جستجو به مشتریان خود آموزش می دهد. در این روش مالک وب سایت می بایست به طور مستمر مطالب جدید در زمینه فعالیت خود و مورد نیاز مشتریان خود در وب سایت خود بارگذاری نماید و سایت می بایست فعال باشد. جهت انجام تبلیغ در گوگل به این روش با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید. سئو و بهینه سازی وب سایت که در نهایت منجر به نمایش وب سایت شما در نتایج طبیعی جستجوی گوگل می شوددر چند فاز متفاوت می بایست انجام گردد که در بخش زیر به آن اشاره می شود.

  • رعایت اصول سئو در وب سایت و طراحی سایت با آخرین متد و قواعد سئو
  • به صورت منظم و دوره ای در سایت شما می بایست مطالب و محتوای جدید و مفید و همچنین مورد نیاز کاربران شما بارگذاری گردد.
  • بک لینک سازی برای وب سایت به منظور افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو به روش کلاه سفید
  • استمرار بک لینک سازی و تولید محتوا برای همیشه در وب سایت
  • استفاده از شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید و اعتبار شغلی مجموعه
  • استفاده از سایر روش های تبلیغاتی برای جذب بازدید کنندگان بیشتر و افزایش اعتبار برند و برندینگ برای وب سایت

همچنین می توانید مقاله آموزش سئو به صورت رایگان را مطالعه نمایید.

سورس:

تبلیغ در گوگل



:: برچسب‌ها: تبلیغ در گوگل , سئو , ادوردز ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

درج آگهی و تبلیغ و خدمات خود در سایت آگهی و تبلیغات رایگان دارکوب کاملا رایگان است که دسته بندی های آن بر اساس نیازمندی های همشهری پیاده سازی شده . *جهت بالا رفتن آمار بازدید آگهی خود به صفحه آگهی خود مراجعه نموده و بر آیکون گوگل پلاس در صفحه آگهی خود کلیک نموده و آگهی خود را در حساب گوگل پلاس خود به اشتراک بگذارید. *جهت بالا رفتن آمار بازدید خود از درج مجدد آگهی خودداری نمایید.

سورس:

تبلیغات رایگان دارکوب



:: برچسب‌ها: آگهی , آگهی رایگان , تبلیغ , تبلیغ رایگان , تبلیغات , تبلیغات رایگان , درج آگهی , درج , رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

درج آگهی و تبلیغ و خدمات خود در سایت آگهی و تبلیغات رایگان دارکوب کاملا رایگان است که دسته بندی های آن بر اساس نیازمندی های همشهری پیاده سازی شده . *جهت بالا رفتن آمار بازدید آگهی خود به صفحه آگهی خود مراجعه نموده و بر آیکون گوگل پلاس در صفحه آگهی خود کلیک نموده و آگهی خود را در حساب گوگل پلاس خود به اشتراک بگذارید. *جهت بالا رفتن آمار بازدید خود از درج مجدد آگهی خودداری نمایید.

سورس:

درج آگهی رایگان



:: برچسب‌ها: آگهی,آگهی رایگان,تبلیغ,تبلیغ رایگان,تبلیغات,تبلیغات رایگان,درج آگهی,درج,رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

دارکوب در تمام فرهنگ ها نماد تلاش و استمرار می باشد و این مجموعه با توجه به شعار خود که ارائه خدمات با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن است کلیه توان خود را برای کسب رضایت مندی مشتریان خود بکار می گیرد. دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت های اینترنتی آغاز نموده و در این سال ها موفق به طراحی 2500 وب سایت گردیده است. این مجموعه دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و جزو معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی وب سایت می باشد. دفتر مرکزی این مجموعه واقع در محله سعادت آباد تهران می باشد. خط مشی دارکوب ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن می باشد تا بدین وسیله بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. در جهت رسیدن به این هدف دارکوب کلیه فرآیندهای طراحی سایت خود را بهینه سازی نموده است تا بتواند ساخت سایت را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین هزینه انجام دهد. دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و کلیه سایت های این مجموعه تحت این عنوان فعالیت می نمایند. دارکوب در کنار خدمات طراحی وب و سئو همچنین خدمات ثبت دامنه، هاستینگ و انواع پلان های مجازی و اختصاصی میزبانی وب را نیز ارائه می نماید. زبان برنامه نویسی تخصصی دارکوب PHP می باشد و آماده اجرای پروژه های برنامه نویسی تحت وب با توجه به تیم قدرتمند خود می باشد. دارکوب با توجه به سابقه فراوان خود تخصص کافی در زمینه طراحی سایت با جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوای نوشته شده به زبان php را دارد. این مجموعه در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و اجرای پروژه های خود بخش بازرگانی خود را به طور کلی حذف نموده است و به این روش توانسته هزینه های طراحی سایت را به حداقل رساند.

سورس:

طراحی سایت با جوملا، وردپرس، دروپال



:: برچسب‌ها: طراحی سایت,طراحی وب سایت,ساخت سایت,ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

دارکوب 14 سال سابقه در زمینه طراحی سایت دارد و در این سال ها در حدود 2500 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است. شعار دارکوب طراحی سایت با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن است و تا کنون موفق گردیده است خدمات طراحی وب سایت را با پایین ترین قیمت ممکن به مشتریان خود ارائه نماید. دارکوب تخصصی با استفاده از زبان برنامه نویس PHP وب سایت طراحی می نماید و در اغلب پروژه های خود از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال و همچنین فروشگاه سازها نظیر مجنتو، اپن کارت و پرستا شاپ بهره می گیرد. دارکوب خدمات زیر را در حوزه طراحی وب سایت به مشتریان خود ارائه می نماید.

دپارتمان طراحی سایت دارکوب دارای دو وب سایت می باشد که می توانید برای اطلاعات بیشتر به این دو وب سایت مراجعه نمایید. 

www.sitedar.com 

سورس:

طراحی سایت دارکوب



:: برچسب‌ها: طراحی سایت,طراحی وب سایت,ساخت سایت,ساخت وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
سیستم نظر دهی وب سایت

سیستم نظرات وب سایت

همه ما امروزه با آموزه هایی نظیر آنکه همیشه خودت باش و درگیر نظرات سایرین نباش آشنا هستیم و ممکن است آن را در زندگی به کار بندیم. در کنار آن یک شخص و یا شرکت نیازمند آن می باشد تا نظرات سایرین را در مورد خود بداند تا در صورت نیاز به اصلاح امور یا ارتقاء خود بپردازد. امروزه در کسب و کار دانستن نظرات کاربران و مشتریان بسیار مهم بوده و نقش تعیین کننده ای در موفقیت و عدم موفقیت شرکت خواهد داشت. در نظر گرفتن بخش نظرات برای کاربران وب سایت باعث پویایی وب سایت شده و به کاربران خود این حق را می دهیم تا آزادانه نظرات خود را در مورد مطلب، شرکت و وب سایت بیان نمایند و به صورت غیر مستقیم به کاربران خود اعلام می نماییم که نظرات آنان برای مجموعه مهم می باشد.

 

تاثیر سئو بخش نظرات در سایت

در صورتی که برای هر یک از صفحات محصولات و مقالات خود بخش نظرات قرار دهید تا کاربران نظرات خود را آزادانه درج نمایند انجام این کار باعث به روز رسانی صفحه در زمان های مختلف می گردد که این به روز رسانی مطلب کمک به رنک صفحه می نماید و همچنین می توانید در بخش نظرات سوالات کاربران خود را پاسخ داده و بر تاثیر مثبت و کیفیت مقاله و مطلب خود بیافزایید. همچنین در صورتی که کاربری قصد درج نظر داشته باشد مدت زمان بیشتری را در صفحه خواهد گذراند و پس از درج نظر ممکن است برای گرفتن پاسخ به صفحه مورد نظر دوباره مراجعه نماید. بخش نظرات به ایجاد مکانی برای بحث پیرامون موضوع مطرح شده منجر خواهد شد و همین مورد باعث پویایی بیشتر صفحه خواهد گردید و کاربران از آن صفحه به عنوان یک صفحه مرجع در مورد موضوع مطرح شده استفاده می نمایند. حتی ممکن است سایر کاربران با نظرات خود به تکمیل تر شدن بحث کمک نمایند و مواردی را که در بدنه اصلی مقاله خود در نظر نگرفته ایم در بخش نظرات کاربران به آن اشاره نمایند.

همچنین می توانیم از اسنیپت نظرات گوگل استفاده نماییم که باعث بالا رفتن رنک وب سایت خواهد گردید. به عنوان نمونه در گوگل جستجو نمایید "طراحی سایت رایگان" و مقاله دارکوب را در نتایج جستجو که دارای ستاره در بخش زیرین آن می باشد مشاهده نمایید. این ستاره ها در حقیقت برای بخش رتبه بندی مقالات وب سایت می باشد که گوگل آن را نمایش می دهد و باعث بالا رفتن رنک صفحات وب سایت می گردد. به روز رسانی صفحات باعث بالا رفتن فرکانس کراول گوگل از هر صفحه می گردد و این مورد نیز رنک صفحه را بالا می آورد.

نحوه درست بخش نظرات وب سایت

ایجاد بخش نظرات در وب سایت کار بسیار درستی می باشد اما در صورتی که نحوه درست کار را ندانید این کار ممکن است حتی به ضرر وب سایت شما باشد. برای آنکه بخش نظرات را با بهترین روش در سایت خود به کار گیرید موارد زیر را مطالعه نمایید:

  • برای آنکه کاربران ترغیب به ثبت نظر شوند آدرس وب سایت نیز در فرم نظر قرار دهید البته آدرس را به صورت nofollow در وب سایت نمایش دهید
  • حتما به نظراتی که نیاز است پاسخ دهید تا پویا بودن وب سایت توسط کاربران حس گردد
  • فرم نظرات را حتما امن سازی نمایید و نظرات را حتما پس از تایید در سایت قرار دهید
  • نظرات منفی را نیز در سایت قبول نمایید و حتما به آنها پاسخ دهید
  • برای نظرات لینک منحصر به فرد در نظر بگیرید تا تعداد صفحات وب سایت شما در مورد موضوع مورد نظر بالا رود

نحوه فعال سازی اسنیپت نظرات

فعال سازی اسنیپت رای گوگل

برای آنکه به مانند شکل بالا سایت شما در نتایج جستجوی گوگل با ستاره های رتبه نمایش داده شود می بایست کدهایی را در وب سایت خود قرار دهید و بخش رای دهی را می بایست به مانند تصویر زیر در سایت خود فعال نمایید.

کد نمایش نتایج رتبه بندی می بایست چیزی شبیه به کد زیر باشد:

<div class="itemRatingBlock">
<span>رتبه این آیتم</span>
<div class="itemRatingForm">
<ul class="itemRatingList">
<li class="itemCurrentRating" id="itemCurrentRating768" style="width:60%;"></li>
<li><a href="#" rel="768" title="1ستاره از 5 ستاره" class="one-star">1</a></li>
<li><a href="#" rel="768" title="2ستاره از 5 ستاره" class="two-stars">2</a></li>
<li><a href="#" rel="768" title="3ستاره از 5 ستاره" class="three-stars">3</a></li>
<li><a href="#" rel="768" title="4ستاره از 5 ستاره" class="four-stars">4</a></li>
<li><a href="#" rel="768" title="5ستاره از 5 ستاره" class="five-stars">5</a></li>
</ul>
<div itemprop="aggregateRating" itemscope="" itemtype="http://schema.org/AggregateRating" id="itemRatingLog768" class="itemRatingLog">رتبه <span itemprop="ratingValue" class="ahmadbalavisnippet">3</span> در <span itemprop="ratingCount" class="ahmadbalavisnippet">2</span> رای از <span itemprop="worstRating" class="ahmadbalavisnippet">1</span> تا <span itemprop="bestRating" class="ahmadbalavisnippet">5</span></div>
<div class="clr"></div>
</div>
<div class="clr"></div>
</div> 

پس از ست نمودن این اسنیپت در صفحات وب سایت خود می بایست صفحات وب سایت را در چک کننده اسنیپت گوگل تست نموده تا در صورت وجود خطا آن را برطرف نمایید.

آدرس چک کننده اسنیپت های گوگل: http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets

منبع:

سیستم نظرات آنلاین کاربران وب سایت



:: برچسب‌ها: نظرات وب سایت , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که فروم و تالار گفتمان kunena را بر روی سیستم مدیریت محتوای جوملای خود نصب نموده باشید بخش هایی از فروم را خواهید دید که به صورت چپ به راست بوده و یا چپ چین هستند و همچنین برخی از متون انگلیسی هنوز فارسی نشده اند در بخش زیر به شما روش آسان فارسی سازی و راست به چپ و همچنین راست چین نمودن المان ها را نمایش خواهم داد و کدهای لازم را برای شما قرار خواهم داد.

برای راست به چپ نمودن کلیه المان ها کد CSS زیر را در فایل CSS قالب اصلی خود کپی نمایید:

 /* kunena */
#Kunena td, #Kunena table, #Kunena th, #Kunena div, #Kunena p, #Kunena span{ font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif !important;}
#Kunena td.kprofileboxcnt{ direction:rtl; text-align:right;}
#Kunena #ktab li, #Kunena #ktab div.moduletable ul.menu li{ float:right;}
#Kunena h1, #Kunena h2{ text-align:right;}
#Kunena div.kthead-title a{ float:right;}
.kthead-desc{ direction:rtl;}
#Kunena .ktitle, #Kunena a.ktitle{ float:right;}
#Kunena .fltlft{ direction:rtl;}
.ks{ text-align:right;}
.km{ direction:rtl; text-align:right;}
.kthead-desc{ clear:right !important;}
#Kunena div.ktopic-title-cover{ text-align:right;}
#Kunena table.kblocktable{ text-align:right; }
.ktopic-details-kcategory{ float:right;}
.kheader{ padding-top:5px;}
.kforum-pathway{ direction:rtl;}
.klink-block span{ display:inline-block; margin-left:10px; }
.kmsgdate{ direction:rtl; display:inline-block;}
#Kunena{ padding-top:40px;}

همچنین برای فارسی سازی سایر آیتم های انگلیسی کد زیر را به انتهای زبان فارسی kunena خود اضافه نمایید:

 COM_KUNENA_LOGIN_USERNAME="نام کاربری:"
COM_KUNENA_LOGIN_PASSWORD="رمز:"
COM_KUNENA_TOPICS="موضوعات"
COM_KUNENA_LIB_TIME_AGO="%s قبل"

همچنین در صورتی که بخش خاصی هنوز فارسی نشده می توانید به منوی language >> language override جوملا مشاهده نموده و کلمه مورد نظر انگلیسی خود را جستجو نموده و فارسی سازه نمایید.

فایل های نهایی زبان در فایل ضمیمه موجود است و می بایست آن ها را به فلدر language/fa سایت جوملای خود بارگذاری نمایید

سورس:

فارسی نمودن فروم kunena



:: برچسب‌ها: جوملا , فروم , kunena ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

هم اکنون زمان آن فرا رسیده تا نسخه جوملا را از 2.5 به 3 ارتقاء دهید. برای انجام این کار موارد زیر را می بایست مرحله به مرحله انجام دهید و انجام ندادن هر یک از مراحل ممکن است باعث عدم موفقیت به روز رسانی جوملا گردد. برای ارتقای جوملا 2.5 به 3 ابتدا می بایست نسخه جوملای 2.5 خود را به آخرین نسخه ارتقاء دهید. برای انجام این کار از منوهای بخش مدیریت جوملا منوی (Components >> Joomla Update) را انتخاب نموده و سپس نسخه جوملا را به آخرین نسخه 2.5 به روز رسانی نمایید.

به روز رسانی جوملا 2.5 به 3

سپس به بخش (Extensions >> Extension Manager) مراجعه نموده.

به روز رسانی جوملا 2.5 به 3

و بر روی منوی database کلیک نمایید.

به روز رسانی جوملا 2.5 به 3

و سپس بر روی کلید Fix بالا سمت راست کلیک نمایید. با انجام این کار دیتابیس شما نیز به روز رسانی می گردد.

برای آن که پس از به روز رسانی سایت شما به درستی بالا بیاید می بایست پلاگین ها و ماژول های وب سایت نیز به روز رسانی گردند. بهتر است کلیه پلاگین ها و ماژول هایی که بر روی جوملا نصب نموده اید را غیر فعال نمایید. برای انجام این کار به بخش (Extensions >> Plugin manager) و (Extensions >> Module manager) مراجعه نموده و موارد لازم را غیر فعال نمایید.

* حتما پلاگین remember را غیر فعال نمایید. این پلاگین عملیات به روز رسانی شما را با خطا مواجه می نماید.

سپس به (Extensions >> Extension Manager) مراجعه نموده و بر روی کلید Update کلیک نماید. سپس بر روی کلید Purge Cache کلید نموده تا آخرین به روز رسانی ها دوباره بارگذاری شوند.

دوباره به منوی (Components >> Joomla Update) مراجعه نموده و بر روی کلید options کلیک نمایید.

به روز رسانی جوملا 2.5 به 3

سپس از صفحه باز شده آیتم Update server را بر روی Update Server to Short Term Support قرار دهید و بر روی کلیک save کلیک نمایید تا آخرین نسخه جوملا 3 در این بخش نمایش داده شود.

پس از انجام این کار آخرین نسخه جوملا در این بخش نمایش داده می گردد و می توانید وب سایت خود را ارتقاء دهید.

به روز رسانی جوملا 2.5 به 3

عملیات به روز رسانی مدت کوتاهی زمان می برد و در نهایت نسخه جوملای شما به روز رسانی می گردد. در صورتی که خطا و مشکلی مشاهده نمودید حتما در بخش نظرات وب سایت مطرح نمایید.

منبع:

بروزرسانی جوملا



:: برچسب‌ها: جوملا , به روز رسانی جوملا ,
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

دارکوب در کنار خدمات طراحی و پشتیبانی سایت های جوملا اقدام به پیاده سازی اکستنشن های جوملا می نمایید که برخی از این اکستشن ها در سایت رسمی اکستنشن های جوملا تاییده شده و قابل استفاده می باشد. در این مقاله به معرفی اکستنشن جوملا ی پیاده سازی شده توسط دارکوب می پردازیم. صفحه رسمی اکستنشن های دارکوب در سایت جوملا دراین آدرس می باشد. در این صفحه لیست کامل اکستنشن های برنامه نویسی شده دارکوب که توسط جوملا تایید شده وجود دارد. البته دارکوب تا کنون امکانات و ابزارهای بسیاری برای جوملا پیاده سازی نموده است که ممکن است در این سایت وجود نداشته باشد.

Persian and Arabic date

این ماژول سازگار با جوملا 2.5 و 3 می باشد و تاریخ فعلی را به صورت هجری، شمسی و میلادی در سایت نمایش می دهد. بنابراین در صورتی که نیاز داشته باشید زمان روز را بر حسب تاریخ ایران و یا عربی و همچنین میلادی نمایش دهید می توانید از آن استفاده نمایید. این ماژول همچنین این امکان را دارد تا نمایش تاریخ خاصی را در فایل سی اس اس خود فرمت بندی نمایید و در صورت نیاز نمایش آن را غیر فعال نمایید.

Related item by tag

این ماژول سازگار با جوملا 3 می باشد و آیتم های مرتبط به مقاله ای را که در صفحه در حال نمایش می باشد را لیست می نماید. جوملا دارای ماژولی برای این کار می باشد اما آن ماژول آیتم های مرتبط را بر اساس مت کیوردها لیست می نماید. این ماژول آیتم های مرتبط را بر اساس سیستم تگ موجود در جوملا 3 لیست می نماید.

Iranian Rials currency rate

ماژول نمایش نرخ روز ارز در سایت که نرخ ها را از سایت رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت می نماید و بنابراین کاملا مستند می باشند.

Iranian Rial Gold and Coin exchange

ماژول نمایش نرخ روز طلا و سکه که این ماژول نرخ ها را از صرافی های مجاز کسب می نماید.

Dropdown Articles Extended

ماژول نمایش مقالات از یک دسته بندی به صورت لیست باکس که عنوان ها را در لیست باکس قرار می دهد و در صورت انتخاب یک عنوان متن مقاله در زیر آن نمایش داده می شود که در این ماژول از AJAX و Jquery برای نمایش متن مقاله استفاده شده است. این ماژول برای سایت های خبری بسیار مناسب است.

Joomir Seo Pagination

جوملا به صورت پیش فرض خطای سئویی در صفحه بندی مقالات خود دارد که باعث به وجود آمدن صفحات با عناوین تکراری می گردد. این پلاگین مشکل سئو صفحه بندی مقالات جوملا را حل می نماید و برای استفاده از این پلاگین کافی است آن را در سیستم جوملای خود نصب نموده و فعال نمایید.

سورس:

جوملای پیاده سازی شده توسط دارکوب



:: برچسب‌ها: جوملا , اکستنشن ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

بخش مقالات وب سایت یکی از مهترین قسمت های وب سایت می باشد که کمتر به آن توجه می گردد و از آن می توان ترافیک قابل توجهی برای وب سایت بدست آورد. در بخش مقالات وب سایت شما می بایست مقالات در زمینه شغلی خود داشته باشید و در این مقالات سعی نمایید مشکلات و سوالات مشتریان خود را برطرف نمایید. در هر یک از مقالات خود می بایست مطلب خاصی را مد نظر قرار داده و به آن بپردازید و هر چه بیشتر و جامع تر مطلب مورد نظر را پوشش دهید صفحه رنک بهتری در موتورهای جستجو خواهد داشت. در بخش زیر برخی استراتژی های داشتن بخش مقالات پربازدید را برای شما بیان می نمایم.

 

قوانین عمومی

 

  • شروع به راه اندازی بخش مقالات خود نمایید مگر آنکه در صورتی که بتوانید ارسال مقاله در وب سایت را یک و یا دو بار در هفته و آن هم به مدت یکسال انجام دهید.
  • نوشتن مقاله کافی نیست بلکه می بایست بک لینک مقالات خود را نیز در سایت های دیگر قرار دهید تا رنک بهتری در موتورهای جستجو داشته باشد و زحمات شما بی فایده نباشد.
  • هر مقاله ای می بایست کاربر را تشویق به انجام کاری نمایید به عنوان مثال می توانید لینک فرم سفارش و یا عضویت در خبرنامه وب سایت را در بخش پایین مقاله قرار دهید.
  • در نوشتن مقالات خود به تقویم توجه نمایید و رویدادهای آینده را در نظر بگیرید و سعی نمایید در مقالات موضوعات روز مرتبط و همچنین غیر مرتبط رشته خود را در نظر بگیرید.
  • نویسندگان مقاله در شبکه اجتماعی گوگل پلاس ثبت نام نمایند و نویسنده هر مقاله در موتور جستجوی گوگل مشخص باشد تا رنک مولف در نظر گرفته شود. قبل از این گوگل تصویر و نام نویسنده در نتایج جستجو نمایش می داد اما امروزه آن را حذف نموده است. برای مرتبط نمودن مقاله در سایت به حساب کاربری گوگل پلاس خود این مقاله را مطالعه نمایید.

قوانینی برای انتخاب موضوع

  • مقاله را خود ایجاد نمایید و سعی نمایید حتی المکان نمونه مقاله شما در وب نباشد
  • هر مقاله راجع به یک موضوع باشد و در نوشتن مقاله قوانین سئو را در نظر بگیرید.
  • مقاله می بایست کاربری باشد و در مقالات خود می بایست نیازها و سوالات مشتریان خود را رفع نمایید.
  • سعی نمایید در مقالات خود منابعی که مقاله شما را موثق تر نمایید معرفی نمایید تا مقاله برای کاربر سودمند تر باشد.
  • طراحی صفحه مقاله می بایست مناسب باشد و کاربر براحتی می بایست بتواند مقاله را مطالعه نماید.

نکته های پیشرفته

  • نسخه پی دی اف pdf مقاله خود را جهت دانلود قرار دهید
  • مقاله خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و برای مقالات خود هش تگ در نظر بگیرید.
  • در مقالات خود بخش نظرات و رتبه دهی قرار دهید تا کاربران بتوانند آزادانه نظرات خود را اعلام نمایند و همچنین به مقاله رتبه دهند. برای رویت توصیه هایی جهت ایجاد مناسب بخش نظرات مقالات وب سایت کلیک نمایید.
  • در بخش زیرین مقالات خود کلیدهای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را قرار دهید تا زمانی که کاربر تمایل داشته بتوانید مقاله را به راحتی در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارد.
  • در نوشتن مقاله تگ h1 را برای عنوان مقاله و تگ های h2 و h3 را برای زیر عنوان های مقاله در نظر بگیرید و مقاله را به درستی بخش بندی نمایید.
  • در مقالات خود حتی الامکان سعی نماید از تصاویر نیز استفاده نمایید و آلت تصویر را قرار دهید.
  • در صورت لزوم مقالات خود را دسته بندی نمایید و در بالای صفحه مقاله به آدرسی که کاربر هم اکنون در آن قرار دارد اشاره نمایید.

سورس:

ترافیک بیشتری از مقالات وب سایت خود بدست آوریم



:: برچسب‌ها: مقالات وب سایت , وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

 

طراحی سایت داینامیک

طراحی سایت داینایک به نوعی طراحی وب می گویند که کارفرما قادر خواهد بود پس از پایان پروژه و راه اندازی وب سایت مطالب وب سایت را بروز رسانی نمایید. برای انجام به روز رسانی های وب سایت مالک وب سایت می بایست آموزش کنترل پانل وب سایت را نزد طراحی وب سایت ببیند تا بتواند مطالب وب سایت را مدیریت نمایید. این نوع طراحی کارفرما را قادر می سازد تا در صورتی که وب سایت نیاز به تغییرات خاصی داشته بتواند به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به طراح مطالب وب سایت خود را مدیریت نماید. میزان دسترسی برای اعمال تغییرات در وب سایت معمولا شامل منوها، مطالب صفحات و تصاویر می باشد و معمولا کارفرما دسترسی برای تغییر قالب و گرافیک کلی وب سایت را نخواهد داشت. امروزه اکثر طراحان وب سایت ها را به صورت داینامیک طراحی می نمایند زیرا مدیریت و اعمال تغییرات را حتی برای توسعه دهندگان وب ساده می سازد.

 

طراحی سایت داینامیک به وسیله سیستم های مدیریت محتوا انجام می گردد که به جای آنکه تک تک صفحات به صورت جداگانه و در فرمت اچ تی ام ال طراحی گردد معمولا یک قالب برای سیستم مدیریت محتوا طراحی گردیده و مطالب و صفحات وب سایت از کنترل پانل سیستم مدیریت محتوا مدیریت می گردد. دو نوع سیستم مدیریت محتوا داریم که در زیر به معرفی این دو نوع می پردازیم:

  • سیستم های مدیریت محتوای رایگان: امروزه سیستم های مدیریت محتوای رایگان بسیاری وجود دارند که از طریق آنها به راحتی می توانید وب سایت خود را راه اندازی نمایید. محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا امروزه جوملا، وردپرس و دروپال می باشند که امکانات بسیاری دارند و به مدیر وب سایت این قابلیت را می دهند تا کلیه بخش های وب سایت را به طور کامل مدیریت نمایند.
  • سیستم های مدیریت محتوای نوشته شده توسط شرکت ها: برخی از شرکت های طراحی نیز سیستم مدیریت محتوای اختصاصی خود را دارند که توسط آنها وب سایت ها را راه اندازی می نمایند. معمولا امکانات این سیستم های مدیریت محتوا از نوع رایگان آن بسیار کمتر می باشد.

مزیت های طراحی سایت داینامیک نسبت به استاتیک

طراحی سایت استاتیک امروزه به طور کلی منسوخ شده و فقط در شرایط خاصی به مانند سایت های تمام فلش انجام می گردد که دلیل عدم راه اندازی سایت امروزه به دلایل زیر می باشد:

  • وب سایت داینامیک این قابلیت را به کارفرما می دهد تا بدون نیاز به طراح مطالب وب سایت را مدیریت نماید در حالی که وب سایت استاتیک چنین قابلیتی را ندارد و همیشه مالک وب سایت را وابسته به طراح می نماید
  • اعمال تغییرات در سایت های داینامیک بسیار راحتر می باشد و برای تغییر در سایت کافی است کد مربوط به آن بخش عوض شود. به عنوان مثال در صورتی که لازم باشد قالب وب سایت خود را تغییر دهید در وب سایت دینایک کافی است قالب کلی وب سایت را عوض نمایید حال آنکه در وب سایت استاتیک برای تغییر قالب می بایست تمامی صفحات وب سایت تغییر یابد که این مورد عملیات تغییر را بسیار مشکل می نماید.
  • در طراحی سایت داینامیک در صورتی که قصد تصحیح و یا ویرایش بخش خاصی را داشته باشید که در تمامی صفحه ها تکرار می شود کافی است بخش مورد نظر را در یک قسمت از سایت تغییر دهید حال آنکه در وب سایت استاتیک می بایست بخش مورد نظر در تمامی صفحات وب سایت ویرایش گردد. به عنوان مثال در صورتی که قصد داشته باشید یک منو به منوهای وب سایت اضافه نمایید در نوع استاتیک می بایست در تک تک صفحه ها منوی مورد نظر را اضافه نمایید در صورتی که در روش دینامیک کافی است وارد کنترل پانل سیستم مدیریت محتوا شده و منوی جدید اضافه نمایید.
  • به توجه به وجود سیستم های مدیریت محتوای رایگان امروزه هزینه های مربوط به طراحی سایت دینایک به نسبت استاتیک پایین تر آمده و می توان عملیات های زمان بر و هزینه بردار در ساخت سایت را به مانند درج اطلاعات وب سایت به عهده کارفرما گذاشت تا بدین وسیله هزینه های تمام شده پروژه پایین بیاید.

نتیجه گیری

به هیچ وجه وب سایت خود را به صورت استاتیک طراحی ننمایید زیرا در آینده و در جهت توسعه وب سایت خود با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد و می توانید برای داشتن بیشترین امکانات با پایین ترین هزینه ممکن از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس استفاده نمایید. این سیستم های مدیریت همچنین قالب ها و امکانات جانبی فراوانی دارند و این امکان را به شما می دهند که حتی وب سایت خود را به صورت رایگان طراحی نمایید و برای راه اندازی وب سایت خود فقط هزینه مربوط به ثبت دامنه و اختصاص هاستینگ را پرداخت نمایید. جهت هر گونه مشاوره در زمینه راه اندازی سایت های اینترنتی با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

 

سورس:

طراحی سایت داینامیک و مزایای آن نسبت به استاتیک



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت داینامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

اکثر سئو کاران عزیز با مشکل عناوین تکراری در سایت آشنا هستند که گوگل بر روی رفع آن در سایت تاکید فراوانی می نماید و به این صورت می باشد که عنوان تمامی صفحات سایت می بایست یکتا باشد و هیچ دو صفحه نباید عناوین یکسان داشته باشند. وجود این مشکل در سایت منجر به کاهش رنک سایت در موتورهای جستجو می گردد.

جوملا به صورت پیش فرض در صفحه بندی خود مشکل سئوی بزرگی دارد به این صورت که زمانی که تعداد مقالات به حدی می رسد که نیاز به صفحه بندی وجود دارد، عنوان تمامی صفحات صفحه بندی شده بلاگ یکی می باشد که تاثیر بسیار بدی در سئوی وب سایت خواهد داشت. برای رفع این مشکل پلاگینی طراحی نموده ام که عنوان را برای هر یک از صفحات عوض می نمایید و روش کار آن به این صورت می باشد که در عنوان صفحه ذکر می نمایید از مورد چندم به بعد در این صفحه نمایش داده می شود.

در صورتی که در سایت جوملای خود از بلاگ و یا نمایش جدولی استفاده می نمایید که در آنها مطالب صفحه بندی می شوند حتما این پلاگین را نصب نموده و فعال نمایید. البته این پلاگین برای جوملا 3 به بالا طراحی گردیده و در صورتی که قصد استفاده از این پلاگین را دارید به شما توصیه می نمایم حتما نسخه جوملای خود را به 3 به بالا ارتقاء دهید.

این پلاگین در سایت رسمی جوملا تایید شده و می توانید صفحه آن را در سایت رسمی اکستنشن های جوملا در لینک زیر مشاهده نمایید.

http://extensions.joomla.org/extensions/site-management/seo-a-metadata/title-management/27673

آدرس صفحه توسعه این پلاگین در سایت رسمی دارکوب که در این بخش کلیه بروز رسانی ها و نسخه های مختلف جهت دانلود قرار داده می شود و کاربران می توانند در صورتی که خطایی در اسکریپت یافتند آن را به تیم طراحی دارکوب اطلاع دهند:

http://joomlaseopagination.joomir.com

برای اطلاع از به روز رسانی های جدید این پلاگین جوملا صفحه گوگل پلاس من با نام Ahmad Balavipour را به لیست دوستان خود اضافه نمایید.

سورس:

رفع مشکل عنوان های تکراری در صفحه بندی بلاگ



:: برچسب‌ها: جوملا , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که وب سایت شما ویروسی شده و قصد دارید آن را از این حالت خارج نمایید می توانید این مطلب را مطالعه نمایید.

زمانی که وب سایت شما ویروسی می گردد معمولا اگر وب سایت خود را با مرورگر فایرفاکس و کروم چک نمایید پیغام ویروسی بودن وب سایت را به شما نمایش می دهد همچنین در صورتی که وب سایت را در موتور جستجوی گوگل بیابید در پایین آن عنوانی مبنی بر ویروسی بودن وب سایت نمایش داده می شود. برای رفع ویروس از وب سایت می بایست سریعا اقدامات زیر را انجام دهید:

 

  • به عنوان اولین قدم مورد را با وب هاستینگ خود در میان بگذارید تا در صورتی که مشکل امنیتی از سمت سرور بوده باشد سریعا اقدام به حل آن نمایند
  • تمامی رمزها مربوط به وب سایت را تغییر دهید، رمزهای کنترل پانل هاست، وب سایت، ایمیل ها، رمزهای عبور اف تی پی و هر رمزی که تا به حال در وب سایت خود تنظیم نموده اید را تغییر دهید و سعی نمایید رمزهای بسیار پیچیده انتخاب نمایید تا قابل حدس زدن نباشد.
  • تمامی فایل های موجود در وب سایت خود را ابتدا بک آپ گرفته و دانلود نموده و سپس کلیه فایل های موجود در سرور را حذف نمایید. دقت نمایید هیچ فایلی بر روی سرور باقی نماند تا ویروس کاملا از وب سایت شما پاک گردد.
  • سپس فایل های سالم خود را که قبلا بک آپ نموده بودید مجددا بارگذاری نمایید و وب سایت خود را راه اندازی نمایید. معمولا فایل های شما بر روی سرور ویروسی شده اند و دیتابیس شما مصون مانده است و در نتیجه نیاز نیست دیتابیس خود را از روی سرور پاک نمایید.

پس از انجام مراحل بالا معمولا ویروس از وب سایت شما پاک شده است و کافی است در این مرحله به امن سازی وب سایت خود بپردازید. برای انجام امن سازی اولین قدم htaccess وب سایت خود را امن سازی نمایید. پس از این مرحله وب سایت خود را به روز رسانی نمایید و سیستم مدیریت محتوای آن را به آخرین نسخه ارتقاء دهید و از برنامه نویس وب سایت بخواهید وب سایت شما را امن سازی نمایید. برای امن سازی وب سایت خود حتما فایل های بک آپ گرفته شده قبلی را در اختیار متخصص امن سازی وب سایت بگذارید تا برنامه نویس با بررسی فایل ها بتواند امنیت وب سایت شما را تضمین نماید. دارکوب با توجه به سابقه بسیار و تجربه فراوان در امر برنامه نویسی سایت های اینترنتی آماده ارائه خدمات ایمن سازی وب سایت ها می باشد. پس از ایمن سازی وب سایت می بایست مورد را به گوگل اطلاع دهید تا وب سایت شما را از لیست سایت های ویروسی خارج نماید.

اعلام به گوگل برای خارج نمودن وب سایت از شرایط ویروسی

در صورتی که از پاک بودن وب سایت خود مطمئن شده اید می بایست پاک بودن آن را به گوگل نیز اعلام نماید که آن را می بایست به این روس اعلام نمایید:

  • در وب سایت Google Webmaster Tools ثبت نام نموده و آدرس وب سایت خود را وارد نمایید و مالکیت وب سایت را احراز نمایید
  • برای ایندکس کردن مجدد صفحات توسط گوگل ابتدا به منوی Crawl زیر منوی Fetch as Google وارد شده و آدرس وب سایت خود را وارد نمایید و از صفحات انتخاب گزینه Crawl this URL and its direct links را انتخاب نمایید تا تمامی صفحات شما دوباره ایندکس گردد.
  • سپس برای بررسی مجدد وب سایت توسط گوگل به منوی Security Issue وارد شده و دکمه I have fixed these issues را انتخاب نموده و بر روی Request a review کلیک نمایید تا وب سایت شما توسط کارشناسان گوگل مورد بررسی قرار بگیرد.

برای اطلاع بیشتر جهت رفع وب سایت از ویروس می توانید مقاله What to Do If Your Website Has Been Hacked by Phishers نوشته شده توسط وب سایت http://www.antiphishing.org و مورد تایید گوگل را مطالعه نمایید.

برگرفته شده از مقاله گوگل:

https://support.google.com/webmasters/answer/163634?hl=en

در صورت بلاگ شدن سایت شما توسط ESET Nod32

در صورتی که وب سایت شما توسط آنتی ویروس ESET Nod32 بلاک شده است می بایست ایمیلی به آدرس ایمیل samples@eset.com ارسال نمایید و در عنوان نام دامنه خود را ذکر کنید. همچنین در بدنه ایمیل مشکل خود را به همراه نام دامنه خود مجددا توضیح داده و درخواست رفع بلاک نمایید. همچنین در ضمیمه ایمیل خطایی که در زمان رویت وب سایت توسط ESET Nod32 نمایش داده می شود را ضمیمه نمایید. ایمیل شما بررسی خواهد شد و در صورت نبود مشکل معمولا ظرف مدت دو روز در دیتابیس ESET Nod32 ثبت می گردد و در به روز رسانی بعدی لحاظ می گردد.

منبع:

رفع ویروس از وب سایت



:: برچسب‌ها: ویروس وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

جوملا یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوای موجود می باشد که به صورت رایگان ارائه می شود و به شما این امکان را می دهد که وب سایت قابل مدیریتی را با گذراندن چند مرحله ساده پیاده سازی نمایید. سیستم مدیریت محتوا نرم افزار تحت وبی می باشد که بر روی سرور شما نصب می گردد و به شما امکان مدیریت وب سایت را بدون نیاز به دانش فنی طراحی سایت می دهد. جوملا برای راه اندازی انواع مختلف سایت ها نظیر سایت های شخصی ، شرکتی و سازمانی، پرتال، مجله های اینترنتی، سایت های خبری، بلاگ ها، فروشگاه های اینترنتی، سیستم های رزرواسیون آنلاین، شبکه های اجتماعی، مدارس، سایت های مذهبی مناسب می باشد و امکانات فراوان رایگان و غیر رایگان بسیاری برای راه اندازی هر یک از این نوع سایت ها دارد.

جوملا توسط شرکت ها و مجموعه های بسیار معتبری مورد استفاده قرار می گیرد که برخی از سایت های معتبر طراحی شده توسط جوملا را می توانید در این آدرس رویت نمایید.

همچنین جوملا توسط سازمان ها و موسسات دولتی بسیاری جهت راه اندازی پرتال مورد استفاده قرار می گیرد که در این آدرس می توانید برخی از این سایت ها را رویت نمایید.

هر شخصی می تواند جوملا را از سایت رسمی جوملا به آدرس http://www.joomla.org دانلود نموده و بر روی فضای هاست خود بارگذاری نموده و آن را نصب نماید. استفاده از جوملا نیاز به دانش خاصی ندارد. البته می بایست روش کار با این سیستم مدیریت محتوا را آموزش ببیند که مقالات و آموزش های جوملا در اینترنت مخصوصا در فضای وب ایران با توجه به استفاده بسیار مدیران وب سایت ایرانی از این سیستم مدیریت محتوا در محیط اینترنت فراوان می باشند.

جوملا یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوای رایگان می باشد که پیوسته جامعه کاربری و توسعه دهندگان آن در حال رشد می باشند به طوری که در سال 2000 کاربران توسعه دهنده جملا در حدود 200.000 بوده اند که امروزه این تعداد بسیار افزایش یافته است.

جوملا برای برنامه نویسان نیز مناسب می باشد به طوری که در صورتی که در امکانات پایه جوملا موردی که نیاز برنامه نویس بود وجود نداشت می تواند امکان مورد نظر را به سایت جوملا از طریق برنامه نویسی اضافه نمایید. زبان برنامه نویسی جوملا PHP می باشد و دیتابیس مورد استفاده قرار گرفته در آن MYSQL می باشد و کد PHP آن به منظور توسعه نرم افزار باز می باشد به طوری که هر شخصی که برنامه نویسی PHP بدانید می تواند در کد نویسی جوملا دخل و تصرف نمایید و انجام این ویرایش ها در جوملا با توجه به لایسنس نرم افزار بلامانع می باشد.

جوملا علاوه بر امکانات پایه خود بخش امکانات پیشرفته تری با عنوان اکستنشن های جوملا در این آدرس Joomla! Extensions Directory را دارد که در آن امکانات اضافی رایگان و غیر رایگان بسیاری وجود دارد که شما می توانید امکان مورد نظرخود را از این بخش دانلود نمود و در سیستم مدیریت محتوای خود نصب نمایید. به عنوان مثال در صورتی که قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشد می توانید به بخش اکستنش های فروشگاهی جوملا (JOOMLA SHOPPING CART) مراجعه نموده و کامپوننت فروشگاهی مورد نظر خود را بیابید و در سیستم جوملای خود نصب نمایید. در حقیقت در صورتی که امکانی در امکانات اولیه جوملا نبود ابتدا می بایست به بخش اکتنشن های جوملا مراجعه نمایید و به جستجوی امکان مورد نظر خود بپردازید، در صورتی که امکان مورد نظر در این بخش هم نبود نسبت به برنامه نویسی بخش مورد نظر در جوملا اقدام نمایید.

برخی از امکانات اولیه جوملا از قرار زیر می باشد

  • عضویت و مدیریت کاربران
  • مدیریت انواع مختلف فایل ها در دایرکتوری های مختلف
  • مدیریت زبان - قابلیت راه اندازی سایت های چند زبانه
  • مدیریت بنرها، آگهی و تبلیغات در سایت
  • مدیریت صفحه تماس با ما با قابلیت ایجاد فرم و دسته بندی
  • نظر سنجی و رای دهی در سایت
  • جستجو در بخش های مختلف وب سایت
  • مدیریت لینک های مرتبط وب سایت
  • مدیریت محتوا به کاربر امکان مدیریت تک صفحه، لیست آیتم و لیست دسته بندی ها را می دهد
  • خبر خوان و آر اس اس خوان برای خواندن اطلاعات از سایت های دیگر
  • مدیریت منوها و زیر منوهای سایت با قابلیت ایجاد چندین گروه منو
  • مدیریت قالب و ماژول ها مختلف صفحه که امکان تغییر و جا به جایی در قالب را به کاربر می دهد
  • امکانات پیشرفته بهینه سازی نظیر کش و فشرده سازی به صورت GZIP
  • بخش نصب امکانات پیشرفته از بخش Joomla Extensions Directory که این بخش به خودی خود هم اکنون در حدود 8000 پلاگین دارد

مزایای استفاده از جوملا

  • هزینه پیاده سازی سایت را پایین می آورد
  • زمان اجرای پروژه را کاهش می دهد
  • از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در سایت استفاده می گردد
  • با توجه به استفاده کنندگان بسیار آن در دنیا (در حدود 50 میلیون دانلود تا کنون) مطالب آموزشی بسیاری موجود می باشد
  • بخش پشتیبانی بسیار قوی به آدرس http://forum.joomla.org که در صورت وجود مشکل صریعا راه های رفع مشکل را ارائه می نمایند
  • تیم توسعه جوملا دائم در حال بررسی و به روز رسانی امکانات نرم افزار می باشند و در صورت وجود مشکل سریعا به روز رسانی جدید ارائه می شود و شما می توانید جوملا را از کنترل پانل خود به روز رسانی نمایید
  • بخش پلاگین های جوملا نیز توسط تیم توسعه جوملا به صورت کامل بررسی می گردد و در صورت وجود پلاگین های مشکل دار از بخش پلاگین های جوملا حذف می گردد
  • در این سیستم مدیریت محتوا قابلیت های پیشرفته وب سایت نظیر سازگاری با موبایل به صورت پیش فرض در آن تعبیه گردیده و نیازی به صرف هزینه اضافی برای اضافه نموده این امکانات پیشرفته نخواهید داشت
  • جوملا به صورت پیش فرض برای موتورهای جستجو بهینه سازی گردیده و آدرس دهی صفحات آن به صورت SEF می باشد

مشکلات و معایب استفاده از جوملا

  • با توجه به انعطاف پذیری، قابلیت های بسیار و محبوبیت بسیار استفاده از جوملا، حفره های امنیتی این اسکریپت برای توسعه دهندگان مشخص می باشد. سیستم مدیریت محتوای جوملا حتما می بایست توسط کارشناس متخصص جوملا امن سازی گردد تا جوملا دچار مشکلات امنیتی نگردد. در صورت ایمن سازی جوملا هیچ مشکلی از بابت استفاده از جوملا نخواهید داشت.
  • جوملا نیز به مانند هر ابزار دیگری دستورالعمل درست استفاده از آن را دارد که اغلب کاربران این دستورالعمل ها را نمی دانند. حتما برای استفاده از جوملا با متخصص جوملا مشورت نمایید. دارکوب عضو تیم توسعه جوملا می باشد (آدرس صفحه دارکوب در سایت رسمی جوملا) و خدمات مشاوره را به شما به صورت رایگان ارائه می نماید.

پاسخ به برخی سوالات کاربران

برخی از شرکت ها ادعا می نمایند که به دلیل آنکه سیستم مدیریت محتوای جوملا رایگان می باشد سود بیشتری به شرکت طراح می رسد حال آنکه هزینه ای که شرکت طراح جوملا دریافت می نماید بسیار پایین تر از هزینه ای است که سایر شرکت هایی که از سیستم مدیریت محتوای خود استفاده می نمایند دریافت می نمایند. البته برخی از شرکت ها در صنعت طراحی وب از سیستم های مدیریت محتوای مختلف رایگان نظیر جوملا، وردپرس، DNN، دروپال و ... استفاده می نمایند و مشتری را در جریان استفاده از این سیستم های مدیریت محتوای رایگان قرار نمی دهند و از مشتریان خود درخواست هزینه های گزاف می نمایند. در حقیقت این روش انجام کار یک نوع کلاه برداری می باشد که عواقب قانونی خود را برای طراح خواهد داشت. در صورتی که شرکتی را برای طراحی انتخاب نمودید به گفته های خود شرکت اکتفا ننمایید و در مورد نحوه فعالیت شرکت و مدیریت محتوای مورد استفاده آن شرکت تحقیق نمایید. برخی اعلام می نمایند که در جوملا کدهای مخرب فراوانی وجود دارد که در صورتی که یکبار عملیات ایجاد و ارسال امکان جدید جوملا را انجام داده باشند خواهند دانست که هر امکان جوملا پس از گذشت از چندین مرحله از تاییده ها در سایت جوملا قرار داده می شود و در صورت وجود پلاگین مشکل دار سریعا از جوملا حذف می گردد و کاربران نیز حتما می بایست پلاگین های مورد نظر خود را حتما از سایت رسمی جوملا دریافت نمایند. در صورتی که قالب ها و پلاگین ها را از سایت رسمی جوملا دانلود نموده اید آنها را با خیال راحت بر روی سیستم مدیریت محتوای خود نصب نمایید.

در پایان

مهم این نیست که با چه سیستم مدیریت محتوایی کار می نمایید، مهم نحوه و کیفیت پیاده سازی سایت می باشد. ممکن است سایتی از پایه با امکانات و قابلیت های ضعیف طراحی گردد و بلعکس و همچنین ممکن است سایتی توسط سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس با امکانات بسیاری قوی و امنیت بالا طراحی گردد و بلعکس. سابقه طراح وب در نتیجه کار بسیار مهم می باشد پس طراحی وب سایت خود را از افراد و شرکت های با سابقه انتخاب نمایید. دارکوب از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب سایت فعالیت دارد و تا کنون در حدود دو هزار سایت تحویل مشتریان خود داده است. دارکوب می تواند برای راه اندازی وب سایت شما انتخاب مناسبی باشد.

جهت مشاوره با کارشناسان طراحی وب سایت دارکوب کلیک نمایید.

منبع:

عیوب و مزیت های استفاده از سیستم مدیریت محتوای جوملا



:: برچسب‌ها: جوملا , سیستم مدیریت محتوا , طراحی سایت , طراحی وب سایت , طراحی , طراحی وب ,
:: بازدید از این مطلب : 720
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
سئو و لینکدین

سئو و Linkedin

لینکدینLinkedinامروزه یکی از شبکه های اجتماعی قدرتمند می باشد که با با توجه به سبک ارتباطات آن جنبه عملی بیشتری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی پیدا کرده است. در حقیقت در سایت لینکدین Linkedin به جنبه های کسب و کار و همچنین شغلی بیشتر توجه گردیده و همین امر آن را تبدیل به یکی از مهترین شبکه های اجتماعی در کسب و کار تبدیل نموده است. اساس شبکه اجتماعی لینکدین بر پایه معرفی شغلی که افراد و شرکت ها بتوانند مهارت ها و پروفایل کاری خود را در این شبکه اجتماعی مطرح نمایند. با توجه به موارد مطرح شده در بالا می توان لینکدین را به عنوان یکی از مهترین شبکه های اجتماعی برای سئو سایت به حساب آورد. با توجه به این که اکثر کاربران موجود در لینکدین را شاغلین در بازار کار تشکیل می دهند نتیجه بهتری در امر بازاریابی و سئو نسبت به سایر شبکه های اجتماعی برای مجموعه ها در بر خواهد داشت. در زیر برخی از مهترین نکات کلیدی سئو برای استفاده از شبکه اجتماعی Linkedin را برای شما بیان می نمایم:

 

پروفایل خود را به طور کامل تکمیل نمایید

دقت نمایید تمامی فیلدهای پروفایل خود را به دقت تکمیل نموده و به طور کامل توضیحات مربوط به هر بخش را وارد نمایید. پر نمودن کامل پروفایل باعث بهتر پیدا شدن شما در نتایج جستجو و همچنین فیلترهای Linkedin می گردد و همچنین باعث می شود افراد مرتبط به زمینه شغلی و تحصیلی خود را راحتر بیابید. به عنوان مثال با پر نمودن فیلد مربوط به دانشگاه سایر کاربرانی که در Linkedin فیلد مربوطه را تکمیل نموده اند و در همان دانشگاه شما تحصیل نموده اند را به راحتی خواهید یافت.

درخواست آدرس صفحه رسمی نمایید

یکی از نکات دیگر سئو برای پروفایل Linkedin شما داشتن صفحه رسمی در آن می باشد. برای سئو بهتر پروفایل خود بهتر است آدرس صفحه رسمی خود را درخواست نمایید و برای آدرس خود نام خود و برای آدرس شرکت نام شرکت را وارد نمایید تا صفحه شما در نتایج جستجو بهتر نمایان گردد. به عنوان مثال صفحه رسمی من در لینکدین https://www.linkedin.com/in/ahmadbalavipour می باشد.

استفاده از کلمات کلیدی در عناوین شغلی

در تکمیل پروفایل در بخش مشاغل کلمات کلیدی مربوط به شغل خود را وارد نموده تا پروفایل شما با کلمات کلیدی مربوط به زمینه شغلی شما بهتر جستجو گردد که این مورد باعث سئو بهتر پروفایل شما می گردد. البته در انجام این کار زیادی روی ننمایید تا ظاهر پروفایل شما تبدیل به یک پروفایل اسپمی نباشد. سعی نمایید مهترین کلمات کلیدی را در عنوان شغلی و سایر کلمات کلیدی را در توضیحات شغلی استفاده نمایید.

اتصال به سایر کابران و گروه ها

از طریق لینکدین می توانید بین کاربران و صفحات جستجو نمایید و دوستان، همکاران و گروه های مرتبط به خود را بیابید. کافی است نام شخص و یا کلمه مورد نظر خود را در باکس جستجوی بالا وارد نمایید تا کلیه صفحات شامل آن کلمه برای شما نمایش داده شود. سعی نمایید دوستان خود و افرادی که می شناسید را بیابید و درخواست دوستی ارسال نمایید. عضویت و فعالیت در گروه ها نیز باعث شانس بهتر پروفایل شما برای دیده شدن خواهد بود.

آدرس وب سایت های خود را در بخش پروفایل درج نمایید

درج آدرس های وب سایت و همچنین آدرس سایر پروفایل ها باعث بالا رفتن تاثیر پروفایل شما بر روی سئو وب سایت شما خواهد گردید. در بخش وب سایت ها شما حداکثر سه وب سایت می توانید درج نمایید در نتیجه مهترین وب سایت های خود را در این بخش درج نمایید. این لینک به وب سایت شما یکی از مهترین بک لینک های وب سایت شما خواهد بود.

تصویر خود را بارگذاری نمایید

چیزی که معمولا کاربران لینکدینی که به دنبال سئو هستند بیشتر فراموش می نمایند در نظر گرفتن تصویر برای پروفایل می باشد. در نظر گرفتن تصویر پروفایل باعث می گردد به سایرین بفهماند که این پروفایل مربوط به چه شخصی می باشد وپروفایل شما ارتباط بصری بهتری با سایر کاربران برقرار خواهد کرد.

مهارت های خود را درج نمایید

در بخش مهارت های پروفایل خود حتما مهارت ها و تخصص های خود را وارد نموده. در بخش پروفایل مهارت ها به صورت لینک نمایش داده می گردد و به حالت دایرکتوری می باشد که در آن لیست کلیه اشخاصی که این مهارت و تخصص را دارند نمایش داده می شود. حضور در این دایرکتوری باعث رتبه بهتر سئو پروفایل شما می گردد.

به اشتراک بگذارید

مطالب علمی و کاربردی در زمینه شغلی خود به اشتراک بگذارید و همچنین مقالات و مطالب وب سایت خود را در زمینه شغلی خود در به اشتراک گذاری نمایید. با این به اشتراک گذاری های مطالب وب سایت ورودی از Linkedin خواهید داشت که تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو وب سایت شما خواهد داشت.

فعالیت نمایید

برای آنکه از Linkedin بهترین نتایج را بگیرید می بایست به طور مستمر در آن فعالیت نمایید. به عنوان مثال روزی یکبار لینکدین خود را به روز رسانی نمایید که این کار را می توانید با ارسال و به اشتراک گذاری مطالب جدید انجام دهید. حضور مستمر در Linkedin باعث بالا رفتن اثر بخشی پروفایل شما بر روی سئو وب سایت خواهد شد. بر روی مطالب جالب سایرین لایک و نظر بگذارید تا حساب کاربری شما فعال تر گردد.

سورس:

استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین Linkedin



:: برچسب‌ها: سئو, لینکدین, Linkedin, شبکه اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

روش قرار دادن مقاله و یا اخبار مهم در بالای صفحه مقالات و یا صفحه اصلی جوملا به این صورت می باشد که می بایست مقاله ای را که قصد دارید در بالای صفحه نمایش داده شود را مهم (featured) نمایید و سپس از بخش مقالات مهم (Featured Articles) ترتیب نمایش مقالات را مشخص نمایید. البته برای ترتیب پیش فرض نمایش مقالات می بایست در بخش تنظیمات مقالات بر روی مقالات مهم (Featured Articles) باشد. ولی در صورتی که ترتیب نمایش را بر روی Featured ست نمایید ترتیب نمایش مقالات به هم می ریزد و دیگر بر اساس تاریخ ایجاد نخواهد بود.

معمولا شما قصد دارید مقالات و یا اخبار بلاگ شما به ترتیب تاریخ باشد و ممکن است در این میان قصد داشته باشید مقاله ای بدون در نظر گرفتن تاریخ در بالای تمامی مقالات نمایش داده شود. برای انجام این کار ترفندی وجود دارد که در بخش زیر آن را برای شما بیان می نمایم.

برای نمایش مقالات طبق تاریخ به بخش content >> article manager مراجعه نموده و بر روی منوی options کلیک نموده و به تب Shared Options مراجعه نموده و تنظیمات این بخش را مطابق با تصویر زیر ست نمایید.

ست کردن اخبار استیکی در جوملا

 

با تنظیم Most recent firest مقالات بر طبق تاریخ نمایش داده خواهند شد به این صورت که مقاله ای که جدیدتر ساخته شده باشد در لیست زودتر نمایش داده خواهد شد. گزینه Date for ordering را نیز بر روی Created تنظیم نمایید تا تاریخ ترتیب نمایش مقالات بر تاریخ ساخت آن ها باشد. حال برای آنکه خبری در جوملا در بالای همه خبرها و بدون در نظر گرفتن تاریخ ساخت مقاله نمایش داده شود می بایست به مانند تصویر زیر تاریخ ایجاد آن را بر روی زمان های آینده ست نمایید. با انجام این کار مقاله و یا اخبار مورد نظر بالاتر از سایر آیتم ها نمایش داده خواهد شد.

ست کردن اخبار استیکی در جوملا

سورس و آدرس:

مقاله استیکی و مهم جوملا 3



:: برچسب‌ها: جوملا ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

امروزه با توجه به وجود مشکلات فراوان برای سرورها از قبیل هک شدن، خرابی سخت افزارهای سرور، خرابی نرم افزارهای سرور، تحریم و سایر مشکلات سرور ممکن است سرور و یا طراح وب سایت نتواند آخرین اطلاعاتی را که در سایت درج نموده اید در اختیار شما قرار دهد بنابراین بهتر است بک آپ به صورت منظم از وب سایت داشته باشید تا در صورت بروز مشکل در وب سایت بتوانید اطلاعات وب سایت را به راحتی بازیابی نمایید.

برای گرفتن بک آپ وب سایت از طریق Cpanel ابتدا اطلاعات کنترل پانل هاست خود را از شرکت هاستینگ خود درخواست نمایید. پس از دریافت اطلاعات از طریق ورود به آدرس YourSiteAddress.com/cpanel می توانید وارد کنترل پانل وب سایت شوید. پس از ورود به کنترل پانل بر روی کلیک Backups کلیک نمایید.

نحوه گرفتن بک آپ از وب سایت از طریق Cpanel

نکنته: ممکن است قالب کنترل پانل سایت شما با قالب مورد نظر متفاوت باشد می توانید از بخش انتخاب قالب خود Switch Theme در بالای صفحه قالب x3 را انتخاب نمایید تا آموزش های موجود در این مقاله هم خوانی داشته باشد.

پس از کلیک بر روی کلید بک آپ Backups وارد صفحه زیر می شوید.

نحوه گرفتن بک آپ از وب سایت از طریق Cpanel

برای دانلود فایل های روی سرور در بخش زیرین Download a Home Directory Backup بر روی کلید Download و برای دانلود دیتابیس های وب سایت در بخش Download a MySQL Database Backup زیر بخش Databases بر روی نام دیتابیس های خود کلیک نمایید.

تبریک شما هم اکنون فایل بک آپ و پشتیبان وب سایت خود را دارید.

 

 
سورس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , هاست , هاستینگ , خرید و فروش اینترنتی , خرید , فروش , خدمات وب , خرید هاست , فروش هاست , هاست ارزان , هاستینگ ارزان , سفارش هاست , فروش محصولات , خرید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

پلان اولیه طراحی سایت دارکوب برای یک وب سایت شرکتی کامل مناسب می باشد و در این مدت کارفرما مسئولیت درج اطلاعات وب سایت می باشد. در این پلان کنترل پانل وب سایت به کارفرما آموزش داده می شود و کارفرما قادر خواهد بود تا مطالب وب سایت را بارگذاری نماید. یک سایت شرکتی بسته به نوع فعالیت معمولا دارای منوهای صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما، محصولات، پروژه ها، خدمات، گالری تصاویر، لینک های مرتبط، پرسش های متداول، مقالات، گواهینامه ها و ... می باشد که پلان اولیه طراحی سایت دارکوب امکان داشتن چنین منوهایی را برای وب سایت می دهد.

 

در این پلان کارفرما برای شروع پروژه در ابتدا می بایست قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب دارکوب انتخاب نموده و شماره قالب آن را یادداشت نماید و به دارکوب اعلام نماید. تمامی قالب ها دموی اجرا شده دارند و برای رویت قالب وب سایت می توانید بر روی کلید دموی قالب کلیک نمایید تا اجرا شده قالب نمایش داده شود.

قالب وب سایت

پس از انتخاب قالب و اعلام به دارکوب عملیات طراحی وب سایت آغاز می گردد که معمولا بین سه الی چهار روز کاری ساختار اولیه وب سایت آماده می گردد. پس از آماده سازی وب سایت کارفما می بایست برای آموزش پنل کاربری و تبادل نظر در دفتر دارکوب حاضر گردد تا کنترل پانل وب سایت آموزش داده شود و در صورت نیاز تغییرات لازم را بر روی وب سایت اعلام نمایید تا توسط تیم دارکوب انجام گردد.

* قالب های موجود در فروشگاه قالب دارکوب معمولا دارای نسخه موبایلی وب سایت می باشند و طرح قالب ها به صورت ریسپانسیو بوده و برای ریسپانسیو بودن قالب ها هزینه جداگانه می بایست پرداخت گردد.

سایت ها معمولا در پلان اولیه دارکوب توسط سیستم های مدیرییت محتوای جوملا و وردپرس پیاده سازی می گردند که این دو سیستم مدیریت محتوا جزو قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوای موجود هستند که دارای قابلیت های فراوانی هستند که در زیر به آن ها اشاره می نماییم:

امکانات کنترل پانل پلان اولیه طراحی وب سایت

  • قابلیت تغییر قالب سایت که باعث می گردد در آینده در صورتی که نیاز به تغییر قالب وب سایت باشد نیاز به طراحی مجدد وب سایت نباشد و تغییر ظاهر وب سایت تنها از طریق تغییر قالب وب سایت آن هم با هزینه اندک ممکن باشد.
  • سیستم مدیریت کاربران وب سایت و سطح دسترسی که این امکان را می دهد که در سایت گروه کاربران مختلفی داشته باشیم و مطالب خاصی را برای گروه کاربری خاص قابل نمایش و ویرایش معین نماییم.
  • سیستم ارسال ایمیل گروهی به کاربران که از طریق این بخش می توانیم اخبار و رویدادهای شرکت را به اطلاع کاربران وب سایت برسانیم که به این بخش در اصطلاح خبرنامه گفته می شود.
  • سیستم مدیریت منوهای وب سایت که امکان مدیریت منوها و زیرمنوها را می دهد. این بخش امکان مدیریت چندین گروه منو و زیر منو در انواع مختلف را می دهد.
  • بخش مدیریت مطالب که این امکان را می دهد که مطالب را به صورت تک صفحه و یا لیست مطلب و همچنین مطلب در دسته بندی های مختلف داشته باشیم که این بخش عملا هر نوع ساختار اطلاعاتی را شامل می شود.
  • بخش گالری تصاویر که قابلیت ایجاد بخش گالری عکس را می دهد که معمولا تصاویر در دسته بندی های مختلف قابل بارگذاری و نمایش هستند که این بخش برای ارائه گواهینامه ها نیز معمولا مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بخش تماس با ما که شامل ارائه اطلاعات تماس شرکت و همچنین فرم تماس با ما می باشد که کاربران می توانند فرم تماس را تکمیل نموده و درخواست خود را از طریق سایت ارسال نمایند.

با توجه به آنکه در این پلان از سیستم مدیریت محتوای جوملا و وردپرس استفاده می گردد امکان نصب و استفاده از کلیه پلاگین های جوملا و وردپرس در وب سایت وجود دارد که البته انجام این کار به مبتدیان توصیه نمی گردد.

* سایت های جوملا و وردپرس پس از راه اندازی حتما می بایست ایمن سازی گردند در غیر این صورت حتما دچار مشکلات امنیتی می گردند و دارکوب در کلیه پلان های خود ایمن سازی وب سایت را انجام می دهد.

منبع:

قابلیت های پلان اولیه طراحی وب



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که قصد طراحی سایت از طریق جوملا را دارید و پس از نصب جوملا بر روی سرور لازم است قالب آماده جوملا دانلود نمایید. در صورتی که قصد دارید قالب آماده شما فارسی باشد دقت نمایید تا قالبی که دانلود می نمایید قابلیت RTL داشته باشد.

برای دانلود قالب های آماده جوملا 3 می توانید به سایت های زیر مراجعه نمایید:

More Than 4000 Free Joomla CMS Templates

Joomla templates - free and commercial joomla 3.x templates

Downloads | SJ Joomla3 Free | Free Templates | Joomla

Download Joomla 3.2 Templates

Joomla Templates - MixWebTemplates

Free Joomla Templates - Best of 2014

Free joomla templates - Free joomla 3.0 templates - JoomlaShine

پس از دانلود قالب مورد نظر آن را می بایست در سیستم جوملای خود نصب نموده و سپس به عنوان قالب پیش فرض انتخاب نمایید. در صورتی که هیچ یک از قالب های رایگان جوملا نظر شما را جلب ننمود زمان آن رسیده که با صرف هزینه قالب مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای خرید قالب جوملا کافی است به سایت http://www.templatemonster.com/ مراجعه نموده و بخش قالب های جوملاhttp://www.templatemonster.com/joomla-templates.php را مشاهده نمایید. در این بخش قالب های فراوانی وجود دارد که می توانید قالب مورد نظر خود را بیابید. پس از انتخاب قالب تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که شماره قالب را ثبت نموده و آن را به طراحی سایت دارکوب اعلام نمایید تا قالب مورد نظر را برای شما خریداری نماید. قالب هایی که بر روی آن علامت RESPONSIVE زده شده قالب هایی می باشند که سازگار با موبایل می باشد و به شما پیشنهاد می گردد با توجه به افزایش استفاده از مرورگرهای موبایل برای رویت وب سایت از این نوع قالب ها انتخاب نمایید.

* دقت نمایید قالبی که دانلود می نمایید برای نسخه 3 جوملا باشد و بر روی آخرین نسخه جوملا قابل نصب باشد، زیرا جوملا به زودی از نسخه های قدیمی تر خود پشتیبانی نمی نماید.

 

سورس و لینک:

قالب های آماده رایگان جوملا 3



:: برچسب‌ها: قالب سایت , قالب وب , قالب وب سایت , قالب جوملا , جوملا 3 , جوملا ,
:: بازدید از این مطلب : 1059
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که سایت خود را توسط جوملا 3 پیاده سازی نموده اید می توانید از کدهای زیر برای فرمت بندی صفحه فرم تماس با ما استفاده نمایید:

برای مرتب سازی بخش اطلاعاتب بالای صفحه تماس با ما از کد CSS زیر استفاده نمایید:

  dt,dd{ float:right;}
dt{ clear:right; }
dd{ clear:left; }
.accordion-heading{ width:100%; clear:both;}

برای مرتب سازی فرم تماس با ما جوملا از کد زیر:

 .controls{ text-align:right;}

و برای استایل دهی به تول تیپ های فرم تماس جوملا از کد CSS زیر استفاده نمایید:

 .tooltip {
position: absolute;
z-index: 1030;
display: block;
visibility: visible;
font-size: 11px;
line-height: 1.4;
opacity: 0;
filter: alpha(opacity=0);
text-align:right;
}
.tooltip.in {
opacity: 0.8;
filter: alpha(opacity=80);
}
.tooltip.top {
margin-top: -3px;
padding: 5px 0;
}
.tooltip.right {
margin-left: 3px;
padding: 0 5px;
}
.tooltip.bottom {
margin-top: 3px;
padding: 5px 0;
}
.tooltip.left {
margin-left: -3px;
padding: 0 5px;
}
.tooltip-inner {
max-width: 200px;
padding: 8px;
color: #fff;
text-align: center;
text-decoration: none;
background-color: #000;
-webkit-border-radius: 4px;
-moz-border-radius: 4px;
border-radius: 4px;
text-align:right;
}
.tooltip-arrow {
position: absolute;
width: 0;
height: 0;
border-color: transparent;
border-style: solid;
}
.tooltip.top .tooltip-arrow {
bottom: 0;
left: 50%;
margin-left: -5px;
border-width: 5px 5px 0;
border-top-color: #000;
}
.tooltip.right .tooltip-arrow {
top: 50%;
left: 0;
margin-top: -5px;
border-width: 5px 5px 5px 0;
border-right-color: #000;
}
.tooltip.left .tooltip-arrow {
top: 50%;
right: 0;
margin-top: -5px;
border-width: 5px 0 5px 5px;
border-left-color: #000;
}
.tooltip.bottom .tooltip-arrow {
top: 0;
left: 50%;
margin-left: -5px;
border-width: 0 5px 5px;
border-bottom-color: #000;
}
.tooltip {
max-width: 400px;
}
.tooltip-inner {
max-width: none;
text-align: right;
text-shadow: none;
}
th .tooltip-inner {
font-weight: normal;
}
.tooltip.hasimage {
opacity: 1;
}
.tip-text {
text-align: right;
}

پس از قرار دادن کدهای مورد نظر صفحه تماس با ما جوملا مرتب شده و می توانید تنظیمات مورد علاقه خود را در فایل CSS اضافه نمایید.

سورس و منبع:

مرتب سازی قالب صفحه فرم تماس با ما جوملا 3



:: برچسب‌ها: جوملا , css ,
:: بازدید از این مطلب : 620
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

برای گرفتن تاریخ فارسی در برنامه نویسی جوملا ابتدا می بایست زبان فارسی جوملا را در سیستم مدیریت محتوای جوملای خود نصب نموده و آن را به عنوان زبان پیش فرض انتخاب نمایید و سپس در صورتی که در جایی از برنامه نویسی سایت جوملای خود نیاز به استفاده و نمایش تاریخ شمسی و فارسی را داشتید از کد زیر استفاده نمایید.

echo JHtml::date($input = 'now', 'm/d/Y h:i:s a', false);

در کد بالا در صورتی که قصد گرفتن تاریخ فعلی را داشته باشید از now استفاده می نمایید و در صورتی که تاریخ را از جایی دیگر مثلا از دیتابیس می گیرید می توانید مقدار آن را به جایی now قرار دهید. این تابع تاریخ میلادی ثبت شده را به تاریخ شمسی و فارسی تبدیل می نماید. 
دانلود زبان فارسی جوملا از این آدرس: 
http://extensions.joomla.org/extensions/languages/translations-for-joomla/17478

سورس و آدرس:

نمایش تاریخ شمسی در برنامه نویسی جوملا



:: برچسب‌ها: جوملا , php , تاریخ , فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
طراحي سايت با PHP یا ASP.NET

طراحي سايت با PHP یا ASP.NET

در صورتی که قصد طراحي سايت داشته باشید ممکن است این سوال براس شما به وجود آید که بین زبان های برنامه نویسی تحت وب PHP و ASP.NET کدام یک را می بایست انتخاب نمایید. در این مقاله سعی خواهم نمود تا این مسئله را برای شما روشن نمایم. PHP و ASP.NET هر دو جزو رایج ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب در ایران هستند که هر یک طرفداران و توسعه دهندگان مربوط به خود را دارد. با توجه از جنبه های مختلف مقایسه هر یک از جنبه ها را در یک بخش توضیح خواهم داد.

 

از نظر قیمت

PHP بر پایه سیستم عامل لینوکسبوده و ASP.NET بر پایه سیستم عامل ویندوز و همانطور که می دانید لینوکس به صورت کاملا رایگان عرضه می گردد حال آنکه برای استفاده از ویندوز هزینه مربوط به فعال سازی می بایست پرداخت گردد. هاستینگ های لینوکس معمولا نسبت به هاست های ویندوز ارزان تر بوده و معمولا با قیمت پایین تری ارائه می گرددند. در کنار مسئله سیستم عامل، PHP به صورت کد باز عرضه می گردد و اسکریپت ها و کدهای رایگان بسیار بیشتری نسبت به ASP.NET برای آن وجود دارد و در صورتی که قصد طراحي سايت خاصی را داشته باشید معمولا اسکریپت های آماده و رایگان بیشتری برای استفاده نسبت به ASP.NET وجود دارند و همین مورد باعث قیمت پایین تر هزینه طراحي سايت PHP نسبت به ASP.NET می باشد.

سرعت

با توجه به وجو کدهای آماده و رایگان بیشتر برای PHP معمولا سیکل طراحي سايت با PHP به مراتب سریعتر از ASP.NET می باشد و همچنین کد زنی در PHP بسیار ساده تر می باشد و وجود سیستم های مدیریت محتوای رایگان و محبوبی نظیر جوملا و وردپرس کار طراحی وب سایت را بسیار ساده و سریع می سازد. البته .NET نیز سیستم های مدیریت محتوای رایگان خود نظیر DotNetNuke و Kentico را دارد.

پایداری

هر دوی این زبان های برنامه نویسی جزو سیستم های پایدار می باشند و توسط آن ها وب سایت های قدرتمند بسیاری طراحی گردیده است. به عنوان مثال فیسبوک که یکی از قدرتمدترین شبکه های اجتماعی می باشد توسط PHP پیاده سازی شده است و همچنین Myspace که یکی دیگر از شبکه های اجتماعی قدرتمند می باشد توسط ASP.net پیاده سازی گردیده است.

عملکرد

PHP معمولا تحت لینوکس، آپاچی و mysql می باشد که بهینه سازی بسیاری برای ارتباط سریعتر این سه انجام شده است که باعث سرعت بالای آن گردیده است و همچنین ASP.NET معمولا تحت ویندوز، IIS و MSSQL که ارتباط و هماهنگی مناسبی با یکدیگر دارند و تفاوت عملکرد PHP و ASP.NET نا محسوس می باشد. موردی که وجود دارد آن است که فایل های سیستمی لینوکس عملکرد بهتری نسبت به فایل های NTFS ویندوز دارند و همین مورد باعث برتری عملکرد PHP نسبت به ویندوز می باشد.

پشتیبانی

PHP به عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی تحت وب می باشد که توسعه دهندگان و جوامع کاربری بسیاری دارد و همین مورد باعث گردیده در صورتی که برای توسعه دهنده مشکلی به وجود آمد بتواند نحوه رفع مشکل خود را به راحتی و با جستجو در اینترنت بیابد. پشتیبانی و کمک آموزشی های ASP.NET به مراتب کمتر از PHP می باشد.

ابزارهای توسعه و کد نویسی

برنامه نویسان برای توسعه PHP معمولا از ویرایش گرهای مختلفی استفاده می نمایند حال آنکه توسعه دهندگان ASP.net معمولا با Microsoft Visual Studio کد نویسی می نمایند. البته امروزه اکثر ویرایش گرهای برنامه نویسی از PHP و ASP.NET به طور همزمان پشتیبانی می نمایند که دو مورد از ویرایشگرهای مطرح Dreamweaver، Notepad++ می باشد.

آسانی در یادگیری

PHP بسیار ساده تر از ASP.NET در یادگیری می باشد زیرا کدهای آن و روتین برنامه نویسی بسیار ساده ای برای آن در نظر گرفته شده است حال آنکه برای کار با ASP.NET می بایست از زبان برنامه نویسی C# و یا VB.NET استفاده نمایید که زبان های پیچیره تری هستند.

محبوبیت

PHP به عنوان محبوب ترین زبان برنامه نویسی تحت وب می باشد که آن نیز به دلیل رایگان و متن باز بودن آن می باشد امروزه جامعه متن باز یا Open source هر روز در حال گسترش و توسعه می باشد و به سرعت بر تعداد استفاده کنندگان آن افزوده می گردد.

نتیجه گیری

به توجه به موارد ذکر شده در بالا مشخص است که سرعت طراحي سايت های PHP بالاتر نسبت به ASP.NET می باشد و همچنین هزینه تمام شده آن نیز پایین تر می باشد ولی در کنار این دو موردی به نام تجربه و کیفیت وجود دارد و آن هم این می باشد ممکن است شرکتی با توجه به تجربه و خط مشی خود وب سایت را توسط ASP.net با هزینه به نسبت پایین تر نسبت به PHP طراحی نماید و بلعکس. به نظر دارکوب مهم این نیست که سایت با چه زبان برنامه نویسی پیاده سازی گردد در نهایت ساخت وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه ممکن است تا کارفرما از نتیجه کار احساس رضایت داشته باشد. دارکوب برای این مهم زبان برنامه نویسی PHP را به عنوان زبان پایه خود انتخاب نموده است.

سورس و آدرس:

PHP یا ASP.NET کدام بهتر است



:: برچسب‌ها: طراحي سايت , طراحي سايت با php , طراحی سایت , طراحی سایت با asp , net , php , asp , net ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
TZ Pinboard کامپوننتی برای راه اندازی سیستم آگهی در جوملا می باشد که در صورتی که با شبکه اجتماعی Pinterest کار کرده باشید نحوه کار این نرم افزار تقزیبا شبیه به این سایت می باشد. این نرم افزار قابلیت شبکه اجتماعی نیز در خود دارد و در حقیقت سیستم آگهی می باشد که سیستم شبکه اجتماعی در آن گنجانده شده است. برای دانلود زبان فارسی فایل ضمیمه را دانلود نمایید. 
این نرم افزار همچنین به صورت ریسپانسیو طراحی شده و بنابراین در مرورگرهای موبایل سازگاری کامل دارد. در این سیستم آگهی کاربران می توانند آگهی های سایر کاربران را لایک نموده و یا به اشتراک بگذارند و همچنین می توانند کاربر خاصی را دنبال نمایند و از پست های جدید او مطلع گردند.
 
آدرس و منبع:


:: برچسب‌ها: جوملا , آگهی , شبکه اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 6336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در این مقاله لینم دانلود بهترین قالب های رایگان جوملا 2.5 و 3 را برای شما قرار داده ام تا در صورتی که قصد ندارید برای طراحی قالب وب سایت جوملا خود هزینه بپردازید به راحتی بتوانید از این قالب ها استفاده نمایید و برای دانلود کافی است بر روی کلید دانلود زیر هر یک از قالب ها کلیک نمایید. این قالب ها همچنین نسخه سازگار با موبایل دارند و به صورت ریسپانسیو طراحی شده اند و نمایش مناسبی در سیستم های موبایلی و تبلت دارند. از ویژگی این قالب ها کیفیت بالای آنها می باشد و آنها را از سایر قالب های رایگان موجود در اینترنت متمایز می سازد و این قالب ها واقعا مجموعه بهترین قالب های رایگان رسپانسیو جوملا 2.5 و 3 می باشد و البته دقت نمایید نصب این قالب ها و راه اندازی وب سایت حتما می بایست زیر نظر متخصص طراحی سایت جوملا انجام گردد تا وب سایت دچار مشکلات امنیتی و بهینه سازی نگردد:

 

* برای پیاده سازی وب سایت خود با هر یک از این قالب ها با دارکوب تماس حاصل فرمایید.

Purity III – قالب جوملا

Purity III در حقیقت از نظر دارکوب بهترین قالب رایگان ریسپانسیو جوملا می باشد که برای همه نوع وب سایتی مناسب می باشد: از یک سایت بسیار ساده گرفته تا سایت های پیچیده جوملا, وبلاگ ها و همچنین سایت های پروفایلی, سایت های تجاری و هر نوع سایتی که شما مد نظر دارید.

این قالب فقط سازگار با جوملا 3 می باشد

دمو | دانلود

قالب ریسپانسیو جوملا

jf Creativia

jf Creativia یک قالب بسیار ساده ولی جذاب جوملا می باشد. این قالب برای شرکت های تبلیغاتی و برای نمایش پروفایل و وبلاگ آنها مناسب می باشد.

این قالب با جوملا 2.5 و 3 سازگاری کامل دارد

دمو | دانلود

قالب رایگان جوملا

Magazine Joomla

بهترین قالب رایگان و ریسپانسیو جوملا برای وب سایت ها و وبلاگ های خبری. ساده ولی کاربردی, این قالب در سبک طرح های metro-design طراحی گردیده است و به گونه ای مدرن به ارائه اطلاعات می پردازد.

این قالب با جوملا 2.5 و 3 سازگاری کامل دارد

دمو | دانلود

قالب خبری رایگان جوملا

Meet Gavern

ریسپانسیو, و بر پایه bootstrap می باشد, یک قالب رایگان جوملا. Meet Gavern قالب است برای شما; قالبی است بسیار ساده و کاربردی که می توانید برای وب سایت خود داشته باشید.

سازگار با جوملا 3 می باشد

دمو | دانلود

قالب ریسپانسیو و بوتستراپ  جوملا

Music Free

قالب مناسبی برای راه اندازی وب سایت های ارائه موزیک.  توسط این قالب به راحتی می توانید وب سایت موزیک خود را در سبکی نوین راه اندازی نمایید.

این قالب با جوملا 2.5 و 3 سازگاری کامل دارد

دمو | دانلود

قالب رایگان موزیک جوملا 

 FAVOURITE – قالب رایگان ریسپاسیو جوملا 3

قالب تجاری ساده و کاربردی با المان های نظیر اسلایدر و تنظیمات قالب. Favourite قالب رسپاسیو جوملا می باشد, قالب هوشمندکه خود را برای سایزهای نمایش موبایل و تبلت سازگار می سازد.

این قالب با جوملا 2.5 و 3 سازگاری کامل دارد

دمو | دانلود

یک نسخه از رنگ بندی تیزه آن در آدرس زیر موجود است

لینک و آدرس:

 قالب های رایگان ریسپانسیو جوملا 2.5 و 3



:: برچسب‌ها: قالب جوملا , قالب ریسپانسیو جوملا , دانلود قالب جوملا , جوملا ,
:: بازدید از این مطلب : 2188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
کامپوننت Community Builder comprofiler یا cb و یا Comprofiler کامپوننتی برای راه اندازی شبکه اجتماعی در جوملا می باشد. این کامپوننت امکانات فراوانی دارد و با پلاگین ها و کامپوننت های بسیاری در جوملا ارتباط برقرار می نماید. این کامپوننت دارای بخش فیلدهای کاربران می باشد که می توانید از طریق آن فیلدهای مورد نیاز کاربران را در زمان ثبت نام تغییر دهید. همچنین دارای بخش مدیریت لیست کاربران می باشد و می توانید لیست کاربران را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید. همچنین این کامپوننت بخشی جهت مدیریت پروفایل کاربران دارد که می توانید بخش پروفایل کابران را تکمیل تر نمایید. پلاگین فارسی این کامپوننت در فایل ضمیمه موجود است دانلود نمایید و در بخش پلاگین های این کامپوننت نصب نمایید.
 
سورس و آدرس:


:: برچسب‌ها: جوملا , شبکه اجتماعی , کامپوننت جوملا ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که قصد تهیه هاست را داشته اید و نمی دانید چه سوالاتی را می بایست از ارائه کننده خدمات هاستینگ خود بپرسید این مقاله را مطالعه نمایید البته بهتر است در این مورد حتما با طراح سایت خود مشورت نمایید و ترجیحا کار تهیه هاست را به او بسپارید زیرا مشکلی که در زمان پشتیبانی وب سایت ها معمولا پیش می آید و به آن خواهید رسید آن است که در صورت بروز مشکل در وب سایت ممکن است طراح اعلام نمایید مشکل از هاستینگ می باشد و هاست نیز اعلام نماید مشکل از طراح وب سایت است و قضاوت درست در این مورد ممکن است در تخصص یک حرفه ای باشد و مشکل شما به این زودی ها بر طرف نگردد و بهتر است تهیه هاستینگ را به طراح بسپارید. قیمت هاست و میزان فضای هاستینگ معمولا اولین سوالاتی است که از شرکت ارائه دهنده پرسیده می شود و در کنار آن می بایست به جنبه های مختلف هاست توجه گردد که در زیر به آن می پردازیم:

 

سیستم عامل هاست

سیستم عامل هاستینگ ها معمولا لینوکس می باشد و در صورتی که وب سایت شما با PHP برنامه نویسی شده باشد بهتر است هاست لینوکس تهیه نمایید و در صورتی که وب سایت شما توسط ASP.NET پیاده سازی شده است حتما می بایست هاست ویندوزی تهیه نمایید. زبان برنامه نویسی وب سایت را از طراح سایت سوال نمایید. همچنین نسخه زبان برنامه نویسی نیز می بایست از سوال گردد تا برنامه نوشته شده در وب سایت شما راه اندازی گردد مثلا در صورتی که سایت شما توسط جوملا 3 پیاده سازی شده باشد نسخه PHP هاست شما حتما می بایست 5.3 به بالا باشد.

نوع کنترل پانل هاستینگ

کنترل پانل های هاستینگ مختلفی نظیر Cpanel و Parallel وجود دارند که هر یک امکانات مختلفی دارند و ممکن است برنامه نویس شما به امکان خاصی در یکی از این کنترل پانل ها احتیاج داشته باشد.

دیتابیس هاستینگ

دیتابیس های پشتیبانی شده در هاست را سوال نمایید و این مورد را نیز همچنین از طراح خود سوال نمایید تا سرور شما از دیتابیس مورد نظر پشتیبانی نمایید. دو دیتابیس اصلی که محبوب MYSQL و MSSQL می باشد. همچنین نسخه دیتابیس پشتیبانی شده مهم می باشد و حتما می بایست از سرور خود و همچنین طراح سوال نمایید. همچنین تعداد دیتابیس های قابل ساخت نیز مسئله مهمی است.

موقعیت جغرافیایی سرور

موقعیت جغرافیایی سرور را سوال نمایید. هر چه موقعیت بازدید کننده وب سایت به سرور وب سایت نزدیکتر باشد سرور پینگ تایم کمتر و در نتیجه سرعت بالاتری خواهد داشت و بنابراین در صورتی که کاربران شما داخل کشور می باشند بهتر است سرور داخل ایران را تهیه نمایید. البته مشکلی که معمولا سرورهای داخلی دارند قطعی بیشتر نسبت به سرورهای اروپایی و آمریکایی دارند و می توانید با مشورت برنامه نویس وب سایت خود سرورهای اروپایی تهیه نمایید زیرا سرعت این سرورها نیز قابل قبول می باشد و اختلاف چندانی با سرورهای داخلی ندارند.

نوع هارد سرور

هارد سرور سوالی که که معمولا پرسیده نمی شود و در سرعت وب سایت شما تاثیر بسزایی دارند. امروزه هاردهای نوع SSDs  آمده که سرعت بهتری به نسبت هاردهای قبلی دارند و بنابراین بهتر است هارد هاست شما از این نوع باشد.

پهنای باند ماهیانه سرور

هر چه میزان بازدید کنندگان بیشتری داشته باشید پهنای باند بیشتر مصرف خواهید نمود و پهنای باند ماهیانه بیشتر به معنای توانایی پشتیبانی از تعداد بازدید کنندگان بیشتر می باشد و پهنای باند سرورها موردی است که می توانید بین سرورهای مختلف با یکدیگر مقایسه نمایید.

پشتیبانی

حتما از طریق های پشتیبانی هاست و روش های آن سوال نمایید و حتی در صورت لزوم آن را چک نمایید. خیلی از شرکت ها ادعای پشتیبانی 24 ساعته دارند در صورتی که در همان زمان های معمولی نیز وب سایت را پشتیبان نمی نمایند.

ایمیل

تعداد ایمیل های قابل ساخت در هاستینگ و انواع وب میل پشتیبانی شده نیز مسئله مهمی است که می بایست به آن توجه گردد.

پشتیبان گیری

تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت بسیار مهم می باشد و در صورتی که برای وب سایت مشکلی پیش بیاید می توانید نسخه پشتیبان وب سایت خود را بر روی نسخه دارای مشکل بارگذاری نمایید. تعداد نسخه های پشتیبان و زمان های آن را نیز سوال نمایید.

هزینه ثبت دامنه

هزینه ثبت دامنه به هزینه های هاست شما اضافه می کردد بنابراین در در قیمت کلی هاستینگ تاثیر گذار خواهد بود.

قبل از خرید هاست مورد نظر خود حتما پیش نیازهای هاست و امکانات مورد نیاز طراح را سوال نمایید تا هاست مناسبی برای وب سایت خود تهیه نمایید.

سورس و منبع:

 چه سوالاتی می بایست از هاستینگ پرسیده شود

http://sitedar.com/en/ 

 



:: برچسب‌ها: هاست , خرید هاست , هاستینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
تحریم یکی از سرورهای هاست دارکوب
 

دارکوب در سرورهای انگلیسی شرکت Arvixe که یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ می باشد در حدود 7 سال 138 وب سایت را هاست می نمود که به یکباره این شرکت پس از 7 سال کلیه حساب های این شرکت را مسدود نمود و حتی از دادن بک آپ وب سایت ها و عودت وجه تمدید هاستینگ ها خودداری نمود. این در حالی است که این شرکت در ابتدای همکاری خود اعلام نموده بوده است که مشکلی در ارائه خدمات به ایران ندارد و فقط برای انجام پرداخت حساب ها می بایست توسط یک شخص غیر ایرانی و خارج از ایران انجام گردد.

متاسفانه برخی از شرکت هایی که ریشه در آمریکا دارند چنین اقداماتی را انجام می دهند و به شرکت های ایرانی سرویس می دهند تا زمانی که مشکلی پیش آمد و پس از آن غیر مسئولانه و بدور از اخلاق حساب های مشتریان خود را که ممکن است به ایران سرویس دهند غیر فعال می سازند و حتی از پاسخ گویی در مورد موضوع خودداری می نمایند و تنها اعلام می نمایند به دلیل تحریم حساب ها بسته شده است.

متاسفانه مسئله تحریم سرورها زمانی رخ داد که ایران در زمان توافق هسته ای قرار دارد و انجام چنین اقداماتی نشانگر غیر قابل اعتماد بودن این شرکت ها می باشد و این مقاله برای آن دسته از دوستان قرار داده شده که هنوز سرورهای خود را از حساب هایی که ممکن است دچار مشکل شوند جا به جا ننموده اند. البته این مسئله برای دارکوب نیز تجربه ای سخت و بزرگ بود که از پس این تجربه دارکوب هوشیار تر از قبل در جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات با پایین ترین قیمت برنامه ریزی های اساسی نموده است.

با توجه به بروز این مشکل پرسنل زحمت کش دارکوب در حدود یک هفته حدودا 138 وب سایت را مجددا بارگذاری نمودند که متاسفانه با توجه به عدم ارائه آخرین نسخه پشتیبان وب سایت توسط شرکت تحریم کننده برخی از سایت ها به نسخه قبلی خود باز گشتند و دچار خسارت شدند که البته این خسارت به سرعت قابل جبران است.

تحریم این سرور دارکوب را مجبور به انتقال حساب ها به شرکت دیگری نموده است که از بابت این انتقال و همچنین خریداری سرورهای جدید خسارات بسیاری به این شرکت وارد آورده است و همچنین مشکلات فراوانی را برای مشتریان دارکوب به وجود آورده است.

از پس هر مشکلی تجربه ای نصیب افراد و شرکت ها می گردد که آنان با استفاده از تجربه قبلی خود قوی تر از قبل می توانند به پیش بروند و به وجود آمدن هر مشکلی دری را به سوی موفقیت های بیشتر باز خواهد کرد و دارکوب در صدد است از تجربه ای که با توجه به مشکل بوجود آمده نصیب این شرکت شده نهایت استفاده را در ارائه با کیفیت ترین خدمات با پایین ترین قیمت ممکن نماید.

با توجه به بروز مشکل مورد نظر لزوم بک آپ گیری سایت ها توسط مشتریان امری ضروری می باشد تا در صورتی که سایتی به هر صورتی دچار مشکل شد بتوان از طریق باز گرداندن فایل پشتیبان سایت را به آخرین نسخه سالم از وب سایت باز گرداند.

به وجود آمدن مشکلات و تلاش برای رفع آن شرکت ها و سازمان ها را قویتر می سازد و دارکوب تاریخ بوجود آمدن این مشکل را تبدیل به تاریخ شروع رشد ، توسعه و تحول این شرکت خواهد نمود.

و من الله توفیق

سورس:

تحریم یکی از سرورهای هاست دارکوب



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , هاست , هاستینگ , خرید و فروش اینترنتی , خرید , فروش , خدمات وب , خرید هاست , فروش هاست , هاست ارزان , هاستینگ ارزان , سفارش هاست , فروش محصولات , خرید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

امتیاز
آیا بازدید کنندگان وب سایت شما پس از یک بار بازدید وب سایت از وب سایت شما خارج می شوند؟ آیا در تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشتریان خود مشکل دارید؟ یکی از دلایلی که باعث عدم تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشتری می گرددعدم اعتماد می باشد. اما حتی برای وب سایت هایی که به فروش کالا و خدمات نمی پردازند ایجاد اطمینان مهم می باشد.

 

بالا بردن سطح اطمینان در سایت می تواند باعث بالا رفتن ترافیک در وب سایت گردد که این افزایش ترافیک می تواند به سبب تبادل نظر در مورد یک محصول، دانلود کتاب الکترونیکی و یا عضویت در خبرنامه باشد. برای افزایش سطح اطمینان کاربران وب سایت می توانید موارد زیر را انجام دهید.

شبکه های اجتماعی

امروزه کاربران بسیاری در اینترنت عضو شبکه های اجتماعی هستند و استفاده از شبکه های اجتماعی روز به روز در حال گسترش است به طوری که امروزه هر شخص در اینترنت حداقل عضو یکی از شبکه های اجتماعی می باشد. کاربران امروزه به صحبت های دوستان خود بیش از هر چیزی اطمینان دارند و تصمیمات خود را بر اساس پیشنهادات دوستان و نزدیکان خود می گیرند. در صورتی که بتوانید در شبکه های اجتماعی حضور قوی داشته باشید و به مشتریان خود از طریق این شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید و خدمات قابل قبولی به ایشان ارائه نمایید می توانید از طریق شبکه اجتماعی خود در سایر کاربرانی که شما را نمی شناسند جلب اعتماد نمایید. البته دقت نمایید اولین و مهترین مسئله در این روش جلب اعتماد ارائه خدمات و محصولات با کیفیت بالا با پایین ترین هزینه ممکن است و در صورتی که مبنای خود را به این روش بگذارید حتما در ایجاد اطمینان در کاربران خود از طریق شبکه های اجتماعی موفق خواهید بود. سعی نمایید شبکه های اجتماعی مفیدتر در زمینه کاری خود را بیابید و فعالیت روزانه خود را آغاز نمایید و چیزی که باعث اثر گذاری شبکه های اجتماعی در کسب و کار شما خواهد بود تداوم فعالیت با آن می باشد.

ظاهر وب سایت

برای آنکه کاربر با وب سایت شما ارتباط بهتری برقرار نمایید می بایست ظاهر مناسبی داشته باشد تا کاربر مدت زمان بیشتری در وب سایت باقی بماند و بتواند مطالب بیشتری از سایت را مطالعه نماید. برای آنکه وب سایت تاثیر مناسبی در کاربر داشته باشد می بایست ظاهر مناسبی در زمینه فعالیت کاری وب سایت داشته باشد و مثلا در صورتی که جنبه فعالیت وب سایت فروشگاهی می باشد قالب وب سایت نیز حتما می بایست به صورت فروشگاهی طراحی گردد زیرا کاربران با توجه به هر زمینه فعالیتی در انتظار الگوی خاص هستند که در صورتی که وب سایت مورد نظر با الگوی ذهنی آنان مطابقت نداشته باشد شاید برای ادامه فعالیت در سایت سردرگم شوند. سادگی الگوی طراحی باعث می گردند طیف وسیعی از کاربران را جذب نمایید و کاربران بدون پیچیدگی های طراحی بتوانند مطالب لازم را از وب سایت دریافت نمایید. طراحی دو بعدی و فلت که جزو گرایش های 2013 و 2014 می باشد مصداق کامل طراحی ساده می باشد که در این نوع طراحی ها کاربران ارتباط بهتری با وب سایت برقرار می نمایند و بهتر متوجه موضوع فعالیت وب سایت و مکان قرار گرفتن مطالب می گردند.

شفافیت

بهتر است تمامی مطالبی که کاربران وب سایت شما به آن نیازمندند تا بدانند را در وب سایت به صورت کامل و شفاف ارائه نمایید تا کاربر به صورت کامل توجیه گردد. مثلا در صورتی که خدماتی ارائه می نمایید و یا کالایی به فروش می رسانید بهتر است جنبه های مختلف کالا و یا خدمت را به صورت کامل تشریح نمایید تا سوالی برای کاربر باقی نماند. از تشریح نقاط ضعف محصولات و خدمات خود نهراسید و با انجام این کار حس اطمینان و اعتماد بیشتری در کاربر خود ایجاد خواهید نمود.

مجوزها و تاییدیه ها

برای آنکه کاربر با اطمینان بیشتری در وب سایت شما گشت و گذار نماید بهتر است کلیه مجوزها و تاییده های اخذ شده خود را در سایت بارگذاری نمایید و در صورتی که تا کنون اقدام به اخذ مجوز ننموده اید اقدام نمایید. وجود مجوز در سایت باعث قوت قلب مشتریان می گردد و تاثیر بسزایی در تبدیل کاربران وب سایت به مشتری خواهد داشت. همانطور که می بینید دارکوب نیز نماید اعتماد الکترونیکی و مجوز نظام صنفی خود را در سایت جهت جلب اعتماد بیشتر کاربران خود بارگذاری نموده است.

عدم وجود خطا در وب سایت

بهتر است قبل از آنکه کاربران وب سایت شما خطاها و صفحات مشکل دار وب سایت شما را بیابند وب سایت خود را به صورت کامل بررسی نمایید تا مشکلی در سایت وجود نداشته باشد. وجود غلط های املایی و صفحات مشکل دار باعث تاثیر منفی در جلب اعتماد کاربران می باشد. بنابراین بهتر است همین امروز بررسی وب سایت خود را آغاز نمایید.

سورس و منبع:

 ایجاد اطمینان در وب سایت



:: برچسب‌ها: طراحی , طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
جهت انتقال دامنه .ir به پنل خود ابتدا می بایست در سایت nic.ir ثبت نام نمایید.
لینک ثبت نام در سایت پژوهشگاه دانش های بنیادی nic.ir : https://www.nic.ir/Create_New_Handle
پس از وارد شدن به این صفحه نوع شناسه شخص حقیقی را انتخاب نموده و در مرحله بعدی فرم را تکمیل نمایید. پس از تکمیل فرم ایمیل فعال سازی برای شما ارسال می شود به ایمیل خود مراجعه نموده و حساب خود را فعال نمایید.
 

مراحل ترنسفر دامنه های آی آر

 
1- مالک فعلی دامنه می بایست به این آدرس وارد شده و در قسمت "فروش (انتقال به شناسه دیگر)" نام دامنه را وارد کرده و برروی دکمه ادامه کلیک نماید، در صفحه باز شده بر روی لینک "بازکردن انتقال" کلیک کرده و رمز انتقال اعلام شده از سوی سایت را در جایی ذخیره کرده و این رمز را برای مالک جدید ارسال نماید.
 
2- مالک جدید اطلاعات نام دامنه، می بایست وارد کنترل پنل سایت nic.ir خود شده و در بخش انتقال دامنه نام دامنه و کد انتقالی که از مالک قبلی سایت دریافت نموده را وارد نمایید تا دامنه منتقل گردد
 
3- پس از انجام دو مرجله بالا توسط مالک فعلی و مالک جدید، درخواست انتقال دامنه انجام می شود.
 
4- مالک فعلی (قدیم) دامنه می بایست با ورود به حساب خود در سایت مرکز - www.nic.ir- درخواست ترنسفر موجود را تایید نماید.
 
تذکر: در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی مانند کپی شناسنامه /کارت ملی، از طرف مرکز ثبت-www.nic.ir- ایمیل دریافت خواهید کرد و می بایست به آن پاسخ دهید.
 
5- سرانجام و پس از تایید مرکز-www.nic.ir- دامنه به پنل مالک جدید انتقال می یابد.
سورس و منبع:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , هاست , هاستینگ , خرید و فروش اینترنتی , خرید , فروش , خدمات وب , خرید هاست , فروش هاست , هاست ارزان , هاستینگ ارزان , سفارش هاست , فروش محصولات , خرید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که قصد دارید از نسخه php 5.3 در لینوکس استفاده نمایید در صورتی که این نسخه در سرور نصب شده باشد کافی است کد زیر را در فایل .htaccess وب هاست خود اضافه نمایید. در صورتی که فایل .htacess در سرور شما وجود نداشته باشد کافی است فایلی با نام .htaccess در سرور خود ایجاد نموده و کد زیر را اضافه نمایید. php نسخه 5.3 برای جوملا نسخه 3 به بالا و وردپرس نسخه های بالا مورد نیاز است.

# Use PHP 5.3 
AddType application/x-httpd-php53 .php

 

 
سورس و آدرس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , هاست , هاستینگ , خرید و فروش اینترنتی , خرید , فروش , خدمات وب , خرید هاست , فروش هاست , هاست ارزان , هاستینگ ارزان , سفارش هاست , فروش محصولات , خرید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

افت ورودی های وب سایت از موتورهای جستجو نظیر گوگل ممکن است باعث شکست یک کسب و کار گردد و بنابراین می بایست به آن توجه بسیاری نمود. دلایل بسیاری ممکن است باعث کاهش بازدید کنندگانی که از موتورهای جستجو وارد وب سایت می گردند شده باشد که در بخش زیر برخی از دلایل را بیان می نمایم:

 

  • مجازات شدن وب سایت در موتورهای جستجو: ممکن است به دلیل انجام روش های نادرست سئو وب سایت دچار مجازات های موتورهای جستجو شده باشد که این روش های نادرست معمولا به دلیل بک لینک سازی به روش اشتباه و یا مطلب گذاری در سایت به صورت غلط می باشد که ممکن است حتی وب سایت از نتیجه موتورهای جستجو به صورت کامل حذف گردد و برای رفع این مجازات می بایست اقدامات در جهت رفع جریمه صورت گیرد ولی رفع جریمه ممکن است چندین ماه به طول انجامد.
  • عدم فعالیت بر روی سایت: یک سایت فعال از نظر موتورهای جستجو سایتی است که به صورت دوره ای به روز می گردند و مطالب جدیدی در آن بارگذاری می گردند و در صورتی که در طولانی مدت وب سایت به روز رسانی نگردد وب سایت به صورت خودکار در نتایج جستجو پایین خواهد آمد.
  • عدم بک لینک سازی: برای آنکه وب سایت معتبر تر گردد می بایست از سایت های دیگر به وب سایت لینک های جدیدی داده شود و در صورتی که در مدت زمان زیادی بک لینک جدیدی به بک لینک های وب سایت اضافه نگردد وب سایت از نظر موتورهای جستجو وب سایتی غیرفعال خواهد بود که تاثیر منفی بر روی رتبه وب سایت خواهد گذاشت.

پیشنهاد می نمایم برای رفع افت بازدید کنندگان وب سایت که از طریق موتورهای جستجو وارد سایت شما می گردند حتما با متخصص با تجربه سئو مشورت نمایید و از انجام اقدام شخصی خودداری نمایید زیرا ممکن است اقدامات شما تاثیر منفی بیشتری بر روی سئو و رنکینگ وب سایت در موتورهای جستجو داشته باشد به طوری که برگرداندن وب سایت اصلا ممکن نباشد.

برای آنکه دچار افت وب سایت در موتورهای جستجو نشوید به شما توصیه می نمایم:

  • بک لینک سازی وب سایت خود را زیر نظر متخصص سئو انجام دهید تا وقت و هزینه شما هدر نرود و دچار مجازات های موتورهای جستجو نشوید.
  • به صورت دوره ای مثلا هفته ای یک الی دوبار در سایت خود مقالات جدید و مفید در زمینه شغلی خود بارگذاری نمایید و حجم این مقالات نیز می بایست کافی باشد و همچنین این مقالات را نباید از سایت های دیگر کپی نمایید و سعی نماید مقالات را از پایه خود تهیه نمایید.
  • استفاده از شبکه های اجتماعی سیگنال های مثبتی به موتورهای جستجو می فرستد که این سیگنال های مثبت باعث بالا رفتن رنک وب سایت در موتورهای جستجو می باشد بنابراین فعال تر بودن در زمینه شغلی خود در شبکه های اجتماعی باعث وضعیت بهتر وب سایت در موتورهای جستجو خواهد شد.
  • برند سازی از طریق انجام تبلیغات نظیر تبلیغات محیطی، و تبلیغات در جراید و روزنامه، ارسال اس ام اس تبلیغاتی، ارسال ایمیل تبلیغاتی و سایر روش های تبلیغات به شناخت بهتر برند شما کمک خواهد نمود که برند معتبر موردی است که گوگل بیشتر به آن توجه می نماید و بنابراین بهتر است به برند سازی توجه ویژه ای گردد.
  • ارائه خدمات با کیفیت با کمترین هزینه موردی است که سبب بازاریابی دهان به دهان برای شما می گردد که این نوع بازاریابی بهترین روش تبلیغات برای شما می باشد که باعث بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه رنک وب سایت می گردد.

برای خروج از افت بازدیدکنندگان وب سایت و ورودی های وب سایت از موتورهای جستجو می توانید با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید و بهتر است برای بررسی بهتر اقدامات و اتفاقاتی که ظرف 6 ماه گذشته بر روی وب سایت انجام گرفته است لیست نمایید تا بررسی بهتری بر روی وب سایت انجام گردد. این موارد می توانید شامل موارد زیر باشد:

  • درج مطالب جدید بر روی وب سایت
  • طراحی مجدد وب سایت
  • بک لینک سازی
  • تبلیغات در سایر سایت ها
  • تعویض سرور
  • هک شدن وب سایت
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • فعالیت سئو کار بر روی سایت

پس از بررسی وب سایت شما وهمچنین گزارش 6 ماه وب سایت شما دارکوب می تواند اقدام به رفع عیب وب سایت نماید که این رفع عیب می تواند از یک هفته الی 6 ماه به طول انجامد تا وب سایت شما رفع عیب گردد. برای آنکه درک درستی از سئو وب سایت از نظر موتورهای جستجو نظیر گوگل را داشته باشد به شما پیشنهاد می نمایم مقاله Search Engine Optimization Starter Guide گوگل را مطالعه نمایید.

سورس:

افت ورودی های وب سایت از موتورهای جستجو 



:: برچسب‌ها: سئو , موتورهای جستجو , گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

در صورتی که سایت پر بازدیدی دارید که رنج الکسای آن در حدود 100 هزار الکسا می باشد این نوع هاست بهترین انتخاب برای وب سایت شماست. در این هاست ها تعداد وب سایت های کمتری میزبانی می گردند و در نتیجه آپتایم بالاتری نسبت به هاست های معمولی دارند. در حقیقت این نوع هاستینگ دو مرتبه بهتر از هاست های اشتراکی معمولی می باشد. کیفیت این نوع هاستینگ بعد از هاست های معمولی نامحدود می باشد. هاست های نامحدود کیفیت بالاتری نسبت به هاست های اشتراکی معمولی دارند و این نوع هاست ها از هاست های نامحدود معمولی آپتایم بالاتری دارند. در حقیقت این نوع هاست ها نامحدود حرفه ای می باشد و مخصوص سایت های کسب و کارهای پر بازدید می باشد که در آن فضا و پهنای باند نامحدود می باشد. این نوع هاست ها برای سایت های در حدود رنج الکسای 100000 الکسا مناسب می باشد و در صورتی که نیاز به میزبانی سایت ها با رنج الکسای پایین تری دارید هاست های مناسب تری پیشنهاد می گردد. این هاست ها دارای آی پی اختصای بوده و آپتایم آنها در حدود 99.9 درصد می باشد. جهت سفارش با دارکوب تماس حاصل فرمایید.


Disk Space Unlimited

Monthly Data Transfer Unlimited
Websites (Domains) 6
Dedicated IP Address
Free SSL Certificate For Life


Server Location: US or Europe
RVSiteBuilder
Cloudflare CDN Ready
Softaculous Script Installer
Attracta SEO Ready
SSD RAID 10 Drives

Management
cPanel Control Panel
Domain Aliases
Unlimited 
Subdomains
Unlimited 
FTP Accounts
Unlimited 
HTML Editor
One Click Website Builder
Dreamweaver Compatible
Adobe GoLive Compatible
Cron Jobs
File MIME Types
Custom Error Pages
Page Redirects Manager
Web Disk (WebDAV)
File Manager
Daily R1Soft Backups
Password Protected Directories
E-mail
Mail Boxes (POP3 & IMAP)
Unlimited 
Secure IMAP & POP3
Autoresponders
Unlimited 
Forwarders
Unlimited 
Mailman Mailing Lists
Unlimited 
Squirrelmail Webmail
Horde Webmail
RoundCube Webmail
BoxTrapper Spam Blocker
SpamAssassin Spam Blocker
Razor, DCC, Pyzor Filters
Spamhaus & SpamCop Checks
Catch-All Email Addresses
Manual Email Filtering
Domain Keys and SPF
Ports 26 and 587 Outgoing
Development
MySQL 5 Databases
Unlimited 
PostgreSQL Databases
Unlimited 
PHPMyAdmin
phpPgAdmin
PHP 4 and 5
Perl
Python
Perl Module Installer
SSI
CGI
SSL/E-commerce Support
Shared SSL
Ruby on Rails
ImageMagick, NetPBM, GD
Curl, DomXML, mod_rewrite
Zend Optimizer
ionCube PHP Loader
Streaming Audio/Video
Flash
Servlet/Tomcat/JSP Hosting
Shell Access / SFTP
Git
Statistics
Awstats Software
Webalizer Software
Analog Software
Error and Referrer Logs
Raw Access Logs
Subdomain Stats

Network/Datacenter
BUSINESS CLASS
SAS 70 Type II Certified 
DDoS Attack Response 
Secured Entrance/Exit 
Redundant Carriers 
Network Monitoring 
Firewall
Brute Force Detection
Nightly Security Updates
15K RPM RAID 10 Drives

سورس:

هاست مخصوص سایت های پر بازدید



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , هاست , هاستینگ , خرید و فروش اینترنتی , خرید , فروش , خدمات وب , خرید هاست , فروش هاست , هاست ارزان , هاستینگ ارزان , سفارش هاست , فروش محصولات , خرید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

به دلیل سوالات متعدد مشتریان عزیز در مورد ویژگی های هاست در موقعیت جغرافیایی مختلف به ویژه ایران، آلمان، انگلیس و آمریکا بر آن شدیم تا این مورد را به صورت کامل توضیح داده تا کارفرمایان محترم بتوانند موقعیت هاست خود را با دید بهتری انتخاب نمایند. از نظر اصول و قواعد سئو و بهینه سازی وب سایت بهتر است هاست در همان موقعیتی باشد که مشتریان در آن قرار دارند به عنوان مثال در صورتی که اعم مشتریان شما در ایران هستند بهتر است از هاستینگ داخل کشور استفاده گردد که این به دلایل زیر می باشد:

  • در صورتی که کاربر مراجعه کننده به وب سایت و سرور هاستینگ در یک کشور باشند وب سایت با پینگ تایم پایین تر و سرعت بالاتری برای کاربر بارگذاری خواهد گردید که همان طور که می داند سرعت بالاتر وب سایت هم باعث رضایت بیشتر کاربران از وب سایت و هم باعث نتیجه بهتر سئو وب سایت خواهد بود.
  • موتورهای جستجو نظیر گوگل سایت هایی را که در همان موقعیت جستجو کننده میزبانی شده اند را در نتایج جستجو نسبت به سرورهای در موقعیت دورتر در مکان بهتری نمایش می دهند که این مورد نیز باعث تایید بر نزدیک بودن موقعیت سرور به بازدید کننده دارد.

اما معمولا مشکلی که سرورهای داخل ایران با مواجه هستند کیفیت آن می باشد که این مشکلات شامل موارد زیر هستند:

  • مشکلات در ارسال و دریافت ایمیل که این مشکل معمولا به دلیل آی پی بلاک شده سرور و یا عدم کنترل هاست بر اسپم ها می باشد.
  • سرورهای هاست داخلی معمولا قطعی بیشتری نسبت به سرورهای خارج ایران دارند که این مورد تاثیر بسیار منفی در کسب و کار وب سایت خواهد داشت.
  • در برخی زمان ها دیده شده سرورهای داخل ایران در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو به دلایل مختلف نظیر آی پی بلاک شده و عدم رعایت قوانین کپی رایت رنک پایین تری دارند و یا بطور کامل در نتایج جستجو نمایش داده نمی شوند.
  • کنترل بر روی ارسال اسپم در سرورهای داخلی معمولا پایین می باشد که این مورد ممکن است باعث بلاک شدن سرور و آی پی آن در موتورها شوند که این مورد نیز باعث تاثیر منفی بر روی وب سایت خواهد بود.

در بخش زیر ویژگی های سرورهای هاست خارج از ایران بررسی می گردد:

هاست آلمان: نزدیکترین موقعیت به ایران نسبت به سایر مکان ها را دارد و بنابراین سرعت هاستینگ های آن قابل قبول می باشد و این در کنار آن است که سرورهای آلمانی معمولا کیفیت قابل قبولی دارند. البته سرورهای آلمانی معمولا کنترل پانل اختصاصی خود را دارند که کیفیت بسیار پایینی دارد که بهتر است هاستینگ از سرورهایی تهیه گردد که کنترل پانل هایی نظیر cpanel و plesk را در خود دارند. سرویس دهندگان آلمان با تحریم کاری ندارند و می توانید با خیال راحت از این سرویس دهندگان بودن دغدغه تحریم هاست خریداری نمایید. مشکلی که سرویس دهندگان آلمانی معمولا دارند پشتیبانی کندتر نسبت به سایر سرویس دهندگان می باشد و معمولا پشتیبانی به صورت آنلاین ندارند که این کندی در پشتیبانی و همچنین عدم تسلط به زبان انگلیسی در پشتیبانی ممکن است در میزبانی وب مشکلاتی را ببار آورد.

هاست انگلیس: بعد از هاست آلمان نزدیکترین موقعیت به ایران را دارد و بنابراین سرعت هاست قابل قبولی دارد و در کنار آن هاست های انگلیسی کیفیت قابل قبولی دارند. پشتیبانی این سرورها بسیار سریعتر نسبت به سرویس دهندگان آلمانی بوده و تسلط به زبان انگلیسی باعث ارتباط بهتر با سرور خواهد بود. دارکوب برای مشتریان خود معمولا از این نوع سرورها تهیه می نماید و سرورهای انگلیسی همچنین جزو قانون تحریم نیستند و بنابراین می توان با خیال راحت میزبانی وب سایت را به این سرورها سپرد.

هاست آمریکا: هاست آمریکا بهترین کیفیت را نسبت به سایر هاستینگ ها دارد اما موردی که باعث می شود دارکوب به هیچ وجه این نوع سرورها را پیشنهاد ننمایید تحریم بودن این سرورها برای ایران می باشد که در صورتی که روشن گردد مالک وب سایت ایرانی می باشد ممکن است حساب هاست شما مسدود گردد. همچنین این سرورها دورترین موقعیت نسبت به سایر سرورها را دارد و بنابراین سرعت پایین تری نسبت به سایر سرورها دارد و به هیچ وج توصیه نمی گردد.

البته موردی که در مورد سرعت هاست باید توجه داشت آن است که سرعت وب هاست فقط به نزدیک بودن سرور به کاربر مربوط نیست بلکه سرعت اینترنت سرور هاستینگ و پردازنده و رم سرور و سایر ویژگی ها نیز در سرعت وب سایت موثر است و باید به آن توجه داشت.

منبع:

هاست در موقعیت جغرافیایی ایران، آلمان، انگلیس و آمریکا



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , هاست , هاستینگ , خرید و فروش اینترنتی , خرید , فروش , خدمات وب , خرید هاست , فروش هاست , هاست ارزان , هاستینگ ارزان , سفارش هاست , فروش محصولات , خرید محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت

جوملا سیستم مدیریت محتوای رایگانی می باشد که به کاربران امکان طراحی سایت را به صورت رایگان می دهد که توسط میلیون ها کاربر مورد استفاده قرار گرفته است.
جوملا به شما امکان ساخت وب سایت مختلف از ساده تا پیشرفته را در محیطی ساده می دهد.

جوملا به دلیل آسانی و سادگی استفاده از آن تا این حد محبوب شده, برای نصب اسکریپت کافی است دانش پایه MySQL, سرور آپاچی, phpMyAdmin, لینوکس, و سایر موارد را داشته باشید.
فقط کافی است اطلاعات شخصی و نام سایت را وارد نمایید, و سپس پس از گذراندن چند مرحله ساده جوملا بر روی سرور شما نصب می گردد.

که به این نوع نرم افزار  CMS می گویند. سیستم های مدیریت محتوا و یا همان cms ها به توسعه دندگان وب امکان ایجاد وب سایت را بسیار آسان تر می دهند. یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا جوملا می باشد.
در زمانی که نیاز به طراحی وب سایت دارید جوملا یکی از بهترین گزینه ها برای شما می باشد.

در این مقاله برای شما 50 مورد از بهترین قالب های رایگان جوملا که سازگار با نمایشگر موبایل هستند آورده ام.
در صورتی که قصد دارید از هر یک از این قالب ها استفاده نمایید مجوز استفاده هر یک از این قالب ها را مطالعه نمایید زیرا این مجوزها در حال تغییر هستند.

 


 

Design Control – قالب رایگان جوملا

Design Control یک قالب بسیار ساده می باشد که برای وب سایت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد, و بهتر از همه آنکه رایگان می باشد!
رد سایر قالب های رایگان شما مشکل کیفیت قالب را دارید ولی با Design Control این مشکل وجود نخواهد داشت
این قالب با تمام ویژگی های Shape5 Vertex Framework پیاده سازی شده!

MORE / INFO DEMO

طراحی وب

 


 

ST Orddie J3 قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

طراحی وب سایت

 


 

SportDigga قالب رایگان جوملا

SportDigga قالب جوملا سازگار با موبایل مخصوص نسخه های جوملای 3x و 2.5 می باشد. طراحی آن به صورت وسط چین می باشد که دارای پس زمینه کلی می باشد. منو قابلیت تغییر مکان در مکان های مختلف را دارد.

MORE / INFO DEMO

قالب سایت

 


 

Ju Otan قالب رایگان جوملا

اسلایدر هدر با افکت های جدید و گوگل آنالیتیک با قابلیت های به روز.

MORE / INFO DEMO

طراحی قالب


 

DD Email Marketing قالب رایگان جوملا

اشکال های آن در جوملا 3.2 رفع گردیده.

MORE / INFO DEMO

قالب سایت


 

Expose قالب رایگان ریسپانسیو جوملا

این قالب با جوملا 3.2 سازگاری کامل دارد

MORE / INFO DEMO

قالب رسپانسیو جوملا

 


 

MX JooFree 11 قالب سازگار با موبایل جوملا

ابزارهای شبکه های اجتماعی آن از کنترل پانل قابل مدیریت است

MORE / INFO DEMO

قالب سازگار با موبایل جوملا

 


 

At Global قالب ریسپانسیو رایگان جوملا

این قالب با جوملا 2.5 سازگاری کامل دارد.
این قالب دارای ابزارهای بسیاری جهت تغییر رنگ قالب، فونت ها و سایر موارد موجود در صفحه می باشد.

MORE / INFO DEMO

قالب ریسپانسیو رایگان جومل

 


 

Color 3 قالب رایگان سازگار با موبایل جوملا

این قالب بر پایه Zhong Framework می باشد, Color 3 قابلیت های بسیاری را در کنار هم گرد آورده.

MORE / INFO DEMO

قالب سایت

 


 

TX Zenith قالب رایگان جوملا

Zenith قالب رایگان سازگار با جوملا 2.5 و 3 می باشد که قابلیت های جالبی دارد. Bootstrapped آن و پشتیبانی ازK2 به آن امکان ایجاد بلاگ و یا سایت تجاری را داده. Zenith دارای 4 استایل پیش فرض می باشد.

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان جوملا

 


 

JT Bbusiness قالب رایگان جوملا

این یک قالب برای شرکت های تجاری می باشد که به صورت رایگان ارائه شده و سازگار با نسخه های جوملا 2.5 و 3 می باشد.

این قالب دارای ابزارهای قدرتمندی می باشد:

اسلایدشو و آیکون های شبکه های اجتماعی
سازگاری با موبایل و تبلت ها
این قالب مکان های بسیاری دارد
انواع مختلف منوهای jquery آبشاری
صفحات مقاله، بلاگ و تماس با ما استایل بندی شده

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا

AS 002041 قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب وب سایت

 


 

Autumn3R قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان جوملا

 


 

Vertino Black قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان جوملا

 


 

Pjo Astoria قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان جوملا

 


 

Vimy قالب رایگان جوملا

این قالب دارای قابلیت های بسیاری می باشد

با سیستم های مختلف سازگاری کامل دارد
طراحی بسیار خاص
قابلیت تغییر در طرح
قالب در مرورگرهای موبایل بسیار منعطف عمل می نماید
قالب ها و استایل های مختلفی دارد
پنل مدیریت
قابلیت چند زبانه

MORE / INFO DEMO

قالب وب سایت جوملا

 


 

ICT Novotela قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان

 


 

ST Loki J3 قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا

 


 

AS 002057 قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا

 


 

Borren Nature قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا

 


 

Shaper Xeon قالب رایگان جوملا تک صفحه ای

Shaper Xeon قالب تک صفحه ای جوملا می باشد که با موبایل سازگاری کامل دارد.

MORE / INFO DEMO

قالب تک صفحه ای جوملا


 

JSN Gruve قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان

 


 

Brown قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا

 


 

PRI Simple قالب رایگان جوملا

PRI Simple قالب سازگار با موبایل مخصوص نسخه های 2.5 و 3 جوملا می باشد که مناسب برای وب سایت های شخصی می باشد. این قالب سایت در انواع مختلف مرورگرهای وب سازگاری کامل دارد.

NORE / INFO DEMO

قالب ساده جوملا

 


 

JSN Metro قالب رایگان جوملا

JSN Metro قالب طراحی شده توسط JoomlaShine می باشد. در صورتی که با ویندوز 8 کار کرده باشید نوع طراحی این قالب را احساس خواهد کردید. این نوع طراحی ها به صورت فلت و مسطح هستند و در آن به چیزی که بیش از همه توجه شده کاربر می باشد.

MORE / INFO DEMO

قالب مسطح جوملا

 


 

SimplexLite قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب ترانسپرنت جوملا

 


 

ICT Conches قالب جوملا رایگان

MORE / INFO DEMO

قالب سه ستونی جوملا

 


 

Ju Otan قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا

 


 

ST King Free قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

طراحی وب

 


 

TD Gemenis قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

طراحی صفحات وب

 


 

JSN Yoyo قالب رایگان جوملا

این قالب به صورت قالب های تک صفحه ای طراحی شده و تمام صفحه می باشد.

MORE / INFO DEMO

قالب سایت تک صفحه ای

 


 

Winter3R قالب های رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا

 


 

BT Magazine قالب رایگان جوملا

BT Magazine تنها قالب ریسپانسوی می باشد که از EasyBlog پشتیبانی می نماید. طراحی آن برای پشتیبانی از سایت های روزنامه ای و مجلات و سایت های تکنیکال بسیار مناسب است.

MORE / INFO DEMO

قالب مجله جوملا

 


 

Avatar Nine Flat قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب فلت جوملا

 


 

TX Zenith قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب سایت

 


 

AS 002050 قالب رایگان جوملا

مشکل نمایش صفحه تماس با ما و گوگل مپ در صفحه تماس با ما رفع گردیده

MORE / INFO DEMO

طراحی قالب

 


 

Business قالب رایگان جوملا

Web Design Builders از شما بابت استفاده از این قالب قدردانی به عمل می آورد. این قالب مدت ها تست شده و مشکلی در آن یافت نشده و از اینکه از آن استفاده می نماید خرسندیم.

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان سایت

 


 

AS 002056 قالب رایگان جوملا

این قالب برای سایت های حیوانات خانگی که دارای تنوع رنگی بسیاری می باشد بهینه سازی شده و به صورت کامل سازگار با مرورگرهای موبایل است.

MORE / INFO DEMO

قالب ریسپانسیو جوملا

 


 

ST Venus قالب رایگان جوملا

ST Venus قالب ریسپانسیو جوملا می باشد. این قلب مناسب سایت های شرکت های تجاری می باشد ولی برای شرکت های که پروفایل کاری دارند نیز مناسب است. این قالب قابلیت های فراوانی دارد.

قالب ریسپانسیو جوملا

 


 

قالب رایگان جوملا – ICT Conches

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا رایگان

 


 

قالب رایگان جوملا – JSN Sky

این قالب مناسب هتل ها و موسسات توریستی می باشد

MORE / INFO DEMO

 


 

Prismatic Free قالب رایگان جوملا سازگار موبایل

این قالب سازگار با موبایل طراحی شده و دارای اسلایدر تصاویر پس زمینه می باشد.

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان جوملا سازگار موبایل

 


 

Ol Logez قالب رسپانسیو جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب رسپانسیو جوملا

 


 

Portal قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا رایگان

 


 

jf Vihrea قالب جوملای رایگان

The JF Vihrea دارای قابلیت های بسیاری در بخش کاربری و مدیریت می باشد. یکی از مهترین قابلیت های این سایت سازگاری آن با موبایل می باشد.

MORE / INFO DEMO

قالب 4 ستونه جوملا ریسپانسیو

 


 

JF Texturia قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

 


 

JaxStorm Black قالب رایگان جوملا

JaxStorm-Black قالب بسیار آسان جوملا می باشد که به راحتی می توانید آن را سفارشی سازی نمایید. این قالب برای موسسات و شرکت های تجاری بسیار عالی است.

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان جوملا

 


 

LightBreeze قالب رایگان جوملا

LightBreeze قالب بسیار ساده جوملا می باشد. این قالب برای وب سایت های سازمان ها و موسسات بسیار مناسب می باشد.

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان جوملا

 


 

ST Green قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان جوملا

 


 

Cirrus Yellow قالب رایگان جوملا

+ سازگاری با مرورگرهای مختلف
+ قابلیت تغییر تعداد ستون ها
+ قایلت منوهای آبشاری
+ دارای 15 مکان قالب
+ W3C HTML5 استاندارد سازی شده
+ PSD شامل فایل
+ 100% رایگان

MORE / INFO DEMO

 


 

Avatar Simple قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

قالب رایگان جوملا

 


 

ST BirdSign قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

طراحی وب

 


 

ST Buzz قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب فلت جوملا

 


 

ST Tyneo قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب ورزشی جوملا

 


 

Memins Blue قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

قالب جوملا رایگان

 


 

ST Business قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا

 


 

JSN Pixel قالب رایگان جوملا

JSN Pixel توسط JoomlaShine پیاده سازی شده. و طراحی مدرنی دارد.

MORE / INFO DEMO URI

قالب وب سایت

 


 

Phoca Tre قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

طراحی سایت

 


 

Freemium قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

طراحی وب

 


 

JSN Escape قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

قالب

 


 

AS 002042 قالب رایگان جوملا

این قالب با جوملا 3 سازگاری کامل دارد
قابلیت ستون راست نیز دارد
44 مکان مختلف در این قالب وجود دارد
این قالب دارای تنظیمات بسیاری است

MORE / INFO DEMO URI

قالب رایگان جوملا

 


 

JSN Decor قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

قالب وب سایت

 


 

Magma قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب وب

 


 

a4joomla Countryside3r قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

قالب وب سایت

 


 

JoomLike 3.0 قالب جوملا رایگان

MORE / INFO DEMO

قالب ساده جوملا

 


 

Simple4 قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب وب سایت

 


 

AS 002022 قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

قالب جوملا

 


 

ST Buzz قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

طراحی صفحات سایت

 


 

Landscape3r قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب موبایل جوملا

 


 

JSN Ares قالب رایگان جوملا

JSN Ares قالب بسیار مناسبی برای سایت های شخصی و برنامه ها می باشد. این قالب برای پشتیبانی از موارد مختلف بهینه سازی شده.

MORE / INFO DEMO

 


 

Clubys Grey قالب جوملا رایگان

MORE / INFO DEMO

قالب خاکستری جوملا

 


 

Ashton 3 قالب جوملا رایگان

MORE / INFO DEMO URI

قالب وب سایت

 


 

Avatar Tahoma قالب رایگان جوملا

Avatar Tahoma قالب سازگار با موبایل می باشد که دارای قابلیت های فراوانی است.

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان جوملا

 


 

JT School قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

طراحی وب

 


 

Triplex3R قالب جوملا رایگان

MORE / INFO DEMO

قالب ساده جوملا

 


 

Converset Lite قالب جوملا رایگان

MORE / INFO DEMO URI

قالب ورزشی جوملا

 


 

DD Angel Church قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب مذهبی جوملا

 


 

Liberty قالب جوملا رایگان

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا رایگان

 


 

Clubys Blue 2 قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب دریایی جوملا

 


 

Portal Free قالب جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا

 


 

Darksunset3R قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب سیاه جوملا

 


 

AS 002052 قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا اغذیه

 


 

MX JooFree 11 قالب جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب وب سایت

 


 

Retrostar Black قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

قالب سایت

 


 

Ah-68 Flexi 3 قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب وب سایت

 


 

Apicloud قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

طراحی سایت جوملا

 


 

Palace3r قالب جوملا رایگان

MORE / INFO DEMO

قالب وب سایت

 


 

Mayolito قالب جوملا رایگان

MORE / INFO DEMO

قالب جوملا رایگان

 


 

TD Gemenis قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

قالب جوملا رایگان

 


 

FX Business قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO DOWNLOAD

طراحی

 


 

Expose4 قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

طراحی قالب

 


 

Menims Black قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

قالب سیاه جوملا

 


 

DD-Medicine RX قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

قالب پزشکی جوملا

 


 

Magic Landscape قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO URI

طراحی سایت جوملا

 


 

Cirrus Orange قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

طراحی وب

 


 

Meembo Blue قالب رایگان جوملا

Meembo-Blue مناسب برای شرکت های تجاری می باشد. این قالب برای سایت های سازمان ها نیز مناسب است و کاربرد دارد.

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان جوملا

 


 

ZT Xenia قالب رایگان جوملا

این قالب دارای قابلیت راست به چپ می باشد.

MORE / INFO DEMO

قالب راست به چپ جوملا

 


 

ZT Hong قالب رایگان جوملا

این قالب همه کاره می باشد که می توانید از آن در طراحی سایت های ورزشی استفاده نمایید.

MORE / INFO DEMO

قالب ورزشی جوملا

 


 

JV Snow قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان سایت

 


 

Movie قالب رایگان جوملا

این قالب مناسب سایت های ویدئو می باشد

MORE / INFO DEMO

قالب سایت

 


 

PixelDot – قالب رایگان جوملا

MORE / INFO DEMO

قالب رایگان

 


 

ConstructionCo – قالب ساختمانی قرمز رایگان جوملا

ConstructionCo مناسب سایت های شرکت های ساختمانی و همچنین سایر شرکت هایی که در زمینه ساخت و ساز هستند مناسب است.

MORE / INFO DEMO

قالب ساختمانی قرمز رایگان جوملا


 

 

منبع:

قالب های رایگان جوملا سازگار با موبایل



:: برچسب‌ها: جوملا , قالب سایت , قالب وب , قالب وب سایت , قالب جوملا , موبایل , ریسپانسیو ,
:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 28 صفحه بعد