نوشته شده توسط : طراحی سایت
 

دارکوب در حال آماده سازی کتاب رایگان سئو می باشد که پیوسته اطلاعات جدید به آن اضافه می گردد و در حقیقت یک کتاب "به روز شونده" می باشد. تدوین این کتاب از 18 فروردین ماه 1392 توسط احمد بالوی پور آغاز گردیده است که دائما در حال به روز رسانی می باشد. به روز رسانی های این کتاب در صفحه پروفایل گوگل پلاس Ahmad Balavipour منعکس می گردد و بهتر است این پروفایل را به لیست دوستان خود در گوگل پلاس اضافه نمایید. احمد بالوی پور از طراحان و برنامه نویسان با سابقه کشور و فارغ التحصیل از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی می باشد که از سال 1381 تا کنون فعالیت خود را در زمینه طراحی وب، خدمات دامنه و هاستینگ، سئو و بهینه سازی وب سایت آغاز نموده و تا کنون در حدود 2000 وب سایت پیاده سازی نموده است.

برای رویت مقاله به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://sitedar.com/blog/15-seo.html

دانش سئو علمی است که پیوسته در حال تغییر می باشد و می بایست دانسته های خود را در این زمینه دائما به روز رسانی نمایید و این به آن دلیل است که موتورهای جستجو در حال به روز رسانی خود برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین مطالب هستند و الگوریتم هایی را راه اندازی می نمایند تا سایت های بی کیفیت رنک خود را در موتورهای جستجو از دست دهند. به روز بودن در زمینه سئو باعث می شود زحمات شما در راه اندازی و نگهداری وب سایت بر باد نرود و از زما، هزینه و زحمات خود بیشترین نتیجه را بگیرید.

در حقیقت سئو ارائه بهترین اطلاعات به بهترین روش ممکن می باشد تا کاربر با سایت ارتباط برقرار نمایید.

مطالب جدید به این مقاله در حال افزودن می باشد که این کتاب اخبار دنیای سئو را نیز در بر می گیرد. مواردی که در این کتاب به روز شونده ارائه می شود اعم از:

  • اصول و قواعد اولیه
  • اخبار جدید در این زمینه
  • الگوریتم های جدید موتورهای جستجو
  • آخرین و صحیح ترین روش های بک لینک سازی
  • روش های کسب و کار در شبکه های اجتماعی
  • برند سازی و مواردی که خارج از کار سئو می بایست رعایت شود
  • بازاریابی اینترنتی و روش های آن

مطالب بخش "کد نویسی" این مقاله نیاز به دانش اولیه طراحی وب دارد و خواندن آن برای اشخاصی که پیش زمینه ای در مورد طراحی وب سایت ندارند توصیه نمی شود. اما در صورتی که دانش این کار را ندارید و کار ساخت وب سایت شما توسط شخص دیگری انجام می شود ، می توانید موارد ذکر شده را از طراح و برنامه نویسی خود درخواست نمایید.

چه طراح وب سایت باشید و یا مشتری شرکت ارائه کننده خدمات خواندن و پیگیری به روز رسانی های این مقاله را در آدرس http://sitedar.com/blog/15-seo.html به شما توصیه می نماییم. می توانید پیگیری به روز رسانی های جدید مقاله را با اضافه کردن پروفایل Ahmad Balavipour به لیست دوستان خود در گوگل پلاس انجام دهید.

در پایان

شرکت های بسیاری رنک وب سایت خود را به دلیل استفاده از روش های قدیمی از دست داده اند، حال آنکه آن روش ها در موتورهای جستجو ارزش خود را از دست داده اند و یا حتی ممکن است اثر منفی بر روی سایت حتی گذاشته باشند. به روز بودن در زمینه سئو این امکان را به شما می دهد تا فعالیت خود را در زمینه درستی در جهت جلب اعتماد موتورهای جستجو هدایت نمایید و فعالیت شما باعث افزایش رنک وب سایت شما در موتورهای جستجو گردد. چیزی که باعث افزایش ترافیک وب سایت شما از سمت موتورهای جستجو و در نتیجه رونق کسب و کار اینترنتی مجموعه می گردد.

آدرس:

آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت - به روز رسانی دائمی



:: برچسب‌ها: سئو سایت , سئو وب سایت , سئو , بهینه سازی سایت , بهینه سازی وب سایت , بهینه سازی وب ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 
برای ایجاد صفحه خطای اختصاصی در کنترل پانل هاستینگ خود, لطفا وارد cpanel شده و بر روی error pages کلیک نمایید دامنه و یا subdomain مورد نظر خود را انتخاب نمایید. کد دلخواه html خود را درج نمایید, تغییرات پس از کلیک بر روی کلید save اعمال می شود.
در زیر برخی از خطاهای تعریف شده در زیر آمده
 
Client Request Errors
400 - Bad Request
401 - Authorization Required
403 - Forbidden
404 - Not Found
405 - Method Not Allowed
406 - Not Acceptable (encoding)
407 - Proxy Authentication Required
408 - Request Timed Out
409 - Conflicting Request
410 - Gone
411 - Content Length Required
412 - Precondition Failed
413 - Request Entity Too Long
414 - Request URI Too Long
415 - Unsupported Media Type
 
Server Errors
500 - Internal Server Error
501 - Not Implemented
502 - Bad Gateway
503 - Service Unavailable
504 - Gateway Timeout
505 - HTTP Version Not Supported
 سورس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت, برنامه نویسی پرتال, برنامه نویسی سایت, هاست خارجی, هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی, تبلیغ اینترنتی, خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 1157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 
چگونه می شود اگر شما خواستید وب سایت خود را در منزل میزبانی کنید؟ و آن به این دلیلی که شاید شما نمی خواهید بر روی میزبان وب صرف بیش از حد بگذارید و یا شما نتواستید یک شرکت میزبانی که تمام نیاز های شما را بر طرف کند پیدا کنید .
خوب اگر شما مانند اکثر کاربران اینترنت خانگی باشید و برای اتصال به اینترنت از یک مودم و یا خط DSL و یا کابل استفاده می کنید بنابراین به احتمال زیاد شما یک آدرس IP پویا ( dynamic ) خواهید داشت. هنگامی که شما به اینترنت متصل می شوید ISP شما یک IP آدرس برای مدت زمانی که شما به اینترنت متصل هستید به شما اختصاص می دهد هنگامی که شما دوباره به اینترنت متصل می شوید به شما یک آدرس IP مختلف اختصاص داده می شود و هر بار که متصل می شوید همین گونه میباشد ( اگر چه برخی از DSL یا کابل های ISP وجود دارد که با پرداخت اضافه به شما امکان داشتن استاتیک IP و یا آی پی بدون تغییر را خواهد داد ).
چه می شود اگر شما دارای یک IP پویا ( dynamic ) باشید؟
به طور کلی تغییر IP آدرس بر کاربر اینترنت معمولا تاثیر نمی گذارد. با این حال میزبانی وب سایت خود در خانه مشکل و پیچیده تر میباشد .چرا ؟ به خاطر اینکه راه اندازی سرور با استفاده از IP پویا ( dynamic ) دریافت کردن آن را برای مردم مشکل می سازد وهمچنین شما قادر نخواهید بود ip خود را به نام دامنه خود لینک کنید.
بنابراین شما چگونه دقیقا می توانید از این مشکل بگذرید؟
اینجاست که ارائه دهنده سرویس DDNS می آید . DDNS به عنوان یک روش برای نگهداری نام دامنه لینک شده به یک IP آدرس متغیر و یا آدرس پویا ( dynamic ip ) تعریف می شود.
بنابراین شرکتی که به کاربران اجازه می دهد تا در هر نقطه از اینترنت دنیا بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند با وجود اینکه شما از  IP آدرس متغیر استفاده می کنید از این سرویس DDNS استفاده می کند . با پرداخت هزینه کم این گونه شرکت ها به کسانی که به اینترنت از طریق IP  آدرس پویا ( dynamic ) متصل می شود به آنها قدرت و اجازه استفاده از برنامه های کاربردی که نیاز به داشتن IP آدرس استاتیک  نقشه برداری در سطح سوم نام دامنه با IP  آدرسی که شما  انتخاب می کنید را می دهند و این شامل dynip.com , dyndns.com , dns2go.com میباشد. کامپیوتر راه دور شما می تواند یک IP آدرس جدید به DDNS هر زمانی که ISP اینترنت شما یک آدرس IP  اختصاص می دهد را فروارد کند.
این همان چیزی است که اتفاق می افتد:
مردم نام دامنه شما را در مرورگر خودشان تایپ می کنند
اتصال اینترنت DNS را میباید
DNS نام دامنه شما را در پایگاه داده خود نگاه می کند و درخواست را به یک IP آدرس مناسب ارسال می کند
اگر شما IP آدرس پویا ( dynamic ) داشته باشید در این حالت
DDNS صفحه درخواست شده را به IP آدرس فعلی شما می فرستد
کامپیوتر شما این درخواست را دریافت می کند
وب سرور شما این صفحه را به کامپیوتر کاربر و مروگر او می فرستد .
DDNS سرور سیستم تنها به جای میزبان متعدد برای یک وب سایت استفاده نمی شود آن همچنین از رکورهای MS ( Mail Exchange ) هم پشتیبانی می کند . آدرس مقصد یک رکورد MS باید یک نام دامنه باشد تا یک IP آدرس .
الان چگونه DDNS همه این IP آدرس های متغیر را پیگیری می کند؟
وارد برنامه سرویس کاربری DDNS شوید. این برنامه معمولا توسط شرکت ارائه دهنده سرویس DDNS ارائه می شود و این برنامه به طور خودکار آدرسی که به آن فرستاده می شود را بروز رسانی می کند. آن به طور مداوم بر شماره IP کامپیوتر شما نظارت می کند و هنگامی که IP آدرس شما تغیر می کند به سرویس DDNS اطلاع رسانی می کند . هنگامی که تغییر بوجود آید این نرم افزار به صورت خودکار به کامپیوتر سرویس DDNS با استفاده از نام کاربری و رمز عبور شما وارد می شود و لیست شما را به IP آدرس جدید بروز رسانی می کند.
البته اگر شما حداقل یک IP آدرس استاتیک در هر جایی بروی شبکه عمومی داشته باشید می توانید سیستم خود را به جای آن با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف ایجاد کنید.
لینک:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 
بسیاری از افرادی که گوشی آیفون دارند آرزوی دسترسی به ایمیل خود را در هر زمان و هر مکان را دارند. با این حال پیکربندی حساب ایمیل به صورت دستی در آیفون کمی مشکل میباشد. در این مقاله گام به گام پیکربندی حساب ایمیل خود را در گوشی آیفون برای شما شرح خواهم داد. ( گوشی هایی که IOS 4 یا بالاتر باشند ).
سخت ترین بخش پیکربندی حساب ایمیل خود به صورت دستی این است که بدانیم چه اطلاعاتی را باید وارد کنیم. هنگامی که شما این اطلاعات را داشته باشید پیکربندی بقیه حساب ایمیل آسان میباشد. بنابراین قبل از شروع اجازه بدهید بدانیم چه اطلاعاتی را ما نیاز داریم که داشته باشیم .
آدرس ایمیل : آدرس ایمیلی که شما تلاش برای راه اندازی آن بر روی آیفون را دارید.
رمز عبور : رمز عبور برای ایمیل که شما می خواهید آن را راه اندازی کنید.
نام سرور : Mail.yourdomain.com  ( مثال مثلا برای همین وب سایت شرکت دارکوب mail.joomir.com ) اگر این کار نکرد شما اطلاعات این بخش را با وارد شدن به وب میل خود در زیر Settings و بعدا Email Accounts می توانید پیدا کنید .
حالا که ما این اطلاعات را آماده کردیم به راه اندازی حساب امیل خود در آیفون می پردازیم:
1 ) از صفحه اصلی گوشی خود نماد Settings را انتخاب کنید:
 
2 ) از منو  Mail, Contacts, Calendars را انتخاب کنید:
 
3 ) در بخش Accounts گزینه Add Account را انتخاب کنید:
 
4 ) بروی Other کلیک کنید:
 
5 ) در بخش Mail گزینه  Add Mail Account را انتخاب کنید:
 
6 ) برای Name نام خود را وارد کنید و برای Email ایمیلی را که می خواهید آن را راه اندازی کنید وارد کنید و پسورد برای این ایمیل را هم وارد کنید. توضیحات ایمیل خود را هم وارد کنید ( مثال : joomir email account ). اگر چه گوشی شما ممکن است بگوید زمینه های زیر اختیاری میباشد اما در واقع ابنطور نمیباشد و برای راه اندازی حساب ایمیل مورد نیاز میباشند :
 
7 )  برای هر دو Incoming Mail Server و Outgoing Mail Server شما باید همان اطلاعات را مشابه وارد کنید . این امر به احتمال زیاد این گونه خواهد بود mail.YourDomain.com . اگر این کار نکرد و جواب نداد شما اطلاعات این بخش را با وارد شدن به وب میل خود در زیر Settings و بعدا Email Accounts می توانید پیدا کنید. برای User Name ایمیل خود را وارد کنید و برای Password پسورد خود را برای این ایمیل هم وارد کنید:
 
تب Save را کلیک کنید تا پیکربندی حساب ایمیل به پایان رسد. الان امیل خود را چک کنید اگر با پیغام خطا مواجه شدید اطلاعات خود را دوباره بررسی کنید و یا اطلاعات server name ممکن است درست نباشد.
آدرس:


:: برچسب‌ها: طراحی سایت , برنامه نویسی پرتال , برنامه نویسی سایت , هاست خارجی , هاست , هاستینگ , فروش هاست , فروش هاستینگ , خرید هاستینگ , خرید هاست , هاستینگ خارجی , تبلیغ اینترنتی , خرید اینترنتی , فروشگاه , فروشگاه اینترنتی , سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : طراحی سایت
 

در February 2011 گوگل الگوریتم جدیدی معرفی نمود که نمایش سایت های بسیاری را در نتایج جستجو تحت تاثیر قرار داد. هنوز پس از گذشت سه سال از آن زمان هنوز از آن صحبت می نمایند. به مانند سایر به روز رسانی های گوگل هدف این به روز رسانی نیز ارائه نتایج با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

زمان آن رسیده که از پاندا نترسید

بعد از گذشت سه سال، می بایست نگرانی در مورد پاندا را از خود دور نمایید. گوگل پاندا جزئی از به روز رسانی های اتوماتیک گوگل شده و پیوسته در حال به روز رسانی می باشد تا گوگل بهترین نتایج را به کاربران ارائه نماید. در زیر دلایلی را برای شما بیان می نمایم که به چه دلیل شما نباید نگران پاندا باشید:

  • همانطوری که گوگل اعلام نموده 500 به روز رسانی جدید در زمانی که پاندا منتشر گردید توسط گوگل بر روی موتور جستجوی خود انجام گردید و نگران یک الگوریتم از 500 الگوریتم نتیجه ای ندارد
  • گوگل پیوسته در حال به روز رسانی خود برای ارائه بهترین نتایج است و نیازی نیست شما کاری انجام دهید. در February 2014 تمام سایت های ویدئوی رنک بسیاری از دست دارند که گوگل این مورد را رفع نمود و بعد از دو هفته رنک به حالت قبلی بازگشت.
  • گوگل اعلام می نماید که پس از این نگران پاندا نباشید

موتورهای جستجو پیوسته در حال تغییر هستند

موتورهای جستجو پیوسته در حال تغییر هستند و این به روز رسانی ها را به طراحان و برنامه نویسان وب اعلام نمی نمایند. در صورتی که تمام زمان خود را بر روی برای بالا بردن رنک سایت در موتور جستجو بر روی سئو بگذارید موضوع برای شما بسیار گیج کننده خواهد شد. این به آن معنا نیست که سئو را به طور کامل می بایست کنار بگذارید. در عوض شما می بایست چیزی را ارائه نمایید که مشتریان شما به آن نیازمندند. گوگل این مورد را کیفیت مطلب نامگذاری نموده چیزی که به مفهوم ارائه اطلاعات مورد نیاز کاربران در زمینه شغلی است. در حقیقت به جای آن که صفحات وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی نمایید می بایست صفحات وب سایت را برای مشتریان خود ایجاد نمایید. حقیقت آن است که الگوریتم ها پیوسته در حال تغییر هستند و در برخی از زمان ها موتورهای جستجو تغییرات بزرگتری می نمایند. با تمرکز بر جنبه های مختلفی از موتورهای جستجو خود را محدود می نمایید.

گوگل نتایج را کنترل می نماید

گوگل پیوسته نتایج ارائه شده توسط خود را کنترل می نماید و در صورت نیاز آنها را بهینه سازی می نماید. مانند همانند اتفاقی که در 2014 افتاد و سایت های بسیاری رنک خود را از دست دادند و گوگل پس از دو هفته مشکل به وجود آمده را برطرف نمود. در حقیقت نیازی نیست تمرکز خود را بر روی سئو سایت بگذارید زیرا انجام این کار بیهوده است. برخی از سئو کاران فقط زمان و پول شما را هدر می دهند و موارد انجام شده توسط آنان برای سایت شما بیهوده می باشد. در صورتی که سایت شما رنک از دست داده بهتر از در سایت خود به ارائه مطالب مورد نیاز کاربران خود اقدام نمایید. تنها به این صورت است که می توانید نتیجه مناسبی بگیرید.

تنها چیزی که شما می بایست نگران آن باشید محتوای وب سایت است

قبلا نیز گفته ام و دوباره تکرار می نمایم محتوای خوب و مناسب برای کاربران خود ایجاد نمایید. مشتریان خود را بشناسید و نیازهای آنان را درک نمایید و برای رفع نیازهای آنان مطلب ایجاد نمایید. سعی نمایید مقالات کاملی ایجاد نمایید تا جنبه های مختلف موضوع را تحت پوشش قرار داد. شما با مشتریان خود در ارتباط هستید و نیازها و مشکلات آنان را می شناسید. با تمرکز بر این دانسته ها مطالب وب سایت خود را ایجاد نمایید. چند نکته را برای شما ذکر می نمایم

  • سعی نمایید مطالب کامل ارائه نمایید ،هر چه مطلب کامل تری داشته باشید در موتورهای جستجو رتبه بهتری می گیرد. البته سعی نمایید مطلب خود را بخش بندی نمایید زیرا برخی از کاربران زمان کافی برای مطلب کامل را ندارند.
  • مطالبی ایجاد نمایید که کاربران شما به آن نیازمندند و به دنبال مطالب که برای شما رنک بیشتری دارد نباشید
  • صفحات سایت خود را از همه نظر بررسی نمایید. از نظر محتوا، گرامر، تصاویر و سایر موارد. سعی نمایید مطلب مرتبی ایجاد نمایید تا حس خوبی در خواننده ایجاد نماید

در صورت نیاز به مشاوره رایگان در زمینه سئو با دارکوب تماس حاصل فرمایید

منبع : http://webdesign.about.com/od/seo/fl/seo-after-panda.htm
لینک:


:: برچسب‌ها: گوگل پاندا , سئو سایت , سئو وب سایت , سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1393 | نظرات ()